uusimassa tekniikan maailmassa mukana myös se intialainen hyndai jota niin paljon on kehuttu.
fiesta
5
461
Vastaukset
- Luotan Mazdan laatuun
Uudessa TM:ssä pikkuautojen vertailu, jossa jätetään huomioimatta mm. Mazda2:n parempi varustelu: ESP, automaattiilmastointi, ajotietokone, jotka kaikki puuttuvat Fordista.
Mazda2:n moottori on tehokkaampi ja autolla on pidempi ja Fordia parempi takuu. Tunnertusti Mazdat ovat luotettavia ja niiden ylläpitokustannukset ovat hyvin alhaiset, koska ei tarvitse viettää aikaa korjaamolla.
Siksi suosittelen uutta Mazda2:sta.- Ford
Tärkein taisi unohtua ajoominaisuus, fiasta hyvää" ajoominaisuudet matda huonoa# ajoomiaisuudet, eli minulle merkkaa enemmän kuin 300 euron ajotietokone.
- Ajo-ominaisuudessa
Ford kirjoitti:
Tärkein taisi unohtua ajoominaisuus, fiasta hyvää" ajoominaisuudet matda huonoa# ajoomiaisuudet, eli minulle merkkaa enemmän kuin 300 euron ajotietokone.
Fordin pisteet maantiajo 9 ja Mazdalla 8.
Kaupunkiajo Ford 9 ja Mazda 9.
Ääritilanteet Ford 8 ja Mazda 10.
Kiihtyvyys Ford 8 ja Mazda 9.
Että se ajo-ominaisuuksista.
TM 10/09 voi katsoa tarkemmin. - Ford
Ajo-ominaisuudessa kirjoitti:
Fordin pisteet maantiajo 9 ja Mazdalla 8.
Kaupunkiajo Ford 9 ja Mazda 9.
Ääritilanteet Ford 8 ja Mazda 10.
Kiihtyvyys Ford 8 ja Mazda 9.
Että se ajo-ominaisuuksista.
TM 10/09 voi katsoa tarkemmin.maantiellä fordi sai 9 se on parempi, eli ajoominaisuudet ovat fordissa paremmat, fordissa ei ole ajovakautusta, jos olisi ollut olisi se pessyt mazdan mennen ja tullen luki tm . Luoppe itse vielä kerran loppu lausuntokin, jossa sanotaan "HYVÄÄ" AJOOMINAISUUDET FORDISSA ....mazdan kohdalla lukee, "HYVÄÄ" KOKONAISUUS. Eli vielä kerran ford maantie 9 kaupunki 9..... mazda maantie 8 kaupunki 9 laske siitä sitten jos osaat. Ääritilanteissa oli mazdan apu ajonvakaus, jonka saa fordilta muutamalla sadalla eurolla ostaa, semmoinen joka ei osaa ajaa. LUE: Fordi jäi vain vuoden autosta yhdellä pisteellä, Mutta tuulilasi oli valinnut suomessa vuoden autoksi 2009 fiestan ylivoimaisesti parhaaksi autoksi. eli turha enään vastata jos sinä tykkäät mazdasta niin hyvä mutta minulle fordi kakkos autoksi on se paras, hyvää kesää sinulle.
- mieltä
Ford kirjoitti:
maantiellä fordi sai 9 se on parempi, eli ajoominaisuudet ovat fordissa paremmat, fordissa ei ole ajovakautusta, jos olisi ollut olisi se pessyt mazdan mennen ja tullen luki tm . Luoppe itse vielä kerran loppu lausuntokin, jossa sanotaan "HYVÄÄ" AJOOMINAISUUDET FORDISSA ....mazdan kohdalla lukee, "HYVÄÄ" KOKONAISUUS. Eli vielä kerran ford maantie 9 kaupunki 9..... mazda maantie 8 kaupunki 9 laske siitä sitten jos osaat. Ääritilanteissa oli mazdan apu ajonvakaus, jonka saa fordilta muutamalla sadalla eurolla ostaa, semmoinen joka ei osaa ajaa. LUE: Fordi jäi vain vuoden autosta yhdellä pisteellä, Mutta tuulilasi oli valinnut suomessa vuoden autoksi 2009 fiestan ylivoimaisesti parhaaksi autoksi. eli turha enään vastata jos sinä tykkäät mazdasta niin hyvä mutta minulle fordi kakkos autoksi on se paras, hyvää kesää sinulle.
nimenomaan ajoominaisuudet fiestassa huippua kaiken muun ohella.siis fiesta on ykkönen ja sillä siisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818