uusimassa tekniikan maailmassa mukana myös se intialainen hyndai jota niin paljon on kehuttu.
fiesta
5
513
Vastaukset
- Luotan Mazdan laatuun
Uudessa TM:ssä pikkuautojen vertailu, jossa jätetään huomioimatta mm. Mazda2:n parempi varustelu: ESP, automaattiilmastointi, ajotietokone, jotka kaikki puuttuvat Fordista.
Mazda2:n moottori on tehokkaampi ja autolla on pidempi ja Fordia parempi takuu. Tunnertusti Mazdat ovat luotettavia ja niiden ylläpitokustannukset ovat hyvin alhaiset, koska ei tarvitse viettää aikaa korjaamolla.
Siksi suosittelen uutta Mazda2:sta.- Ford
Tärkein taisi unohtua ajoominaisuus, fiasta hyvää" ajoominaisuudet matda huonoa# ajoomiaisuudet, eli minulle merkkaa enemmän kuin 300 euron ajotietokone.
- Ajo-ominaisuudessa
Ford kirjoitti:
Tärkein taisi unohtua ajoominaisuus, fiasta hyvää" ajoominaisuudet matda huonoa# ajoomiaisuudet, eli minulle merkkaa enemmän kuin 300 euron ajotietokone.
Fordin pisteet maantiajo 9 ja Mazdalla 8.
Kaupunkiajo Ford 9 ja Mazda 9.
Ääritilanteet Ford 8 ja Mazda 10.
Kiihtyvyys Ford 8 ja Mazda 9.
Että se ajo-ominaisuuksista.
TM 10/09 voi katsoa tarkemmin. - Ford
Ajo-ominaisuudessa kirjoitti:
Fordin pisteet maantiajo 9 ja Mazdalla 8.
Kaupunkiajo Ford 9 ja Mazda 9.
Ääritilanteet Ford 8 ja Mazda 10.
Kiihtyvyys Ford 8 ja Mazda 9.
Että se ajo-ominaisuuksista.
TM 10/09 voi katsoa tarkemmin.maantiellä fordi sai 9 se on parempi, eli ajoominaisuudet ovat fordissa paremmat, fordissa ei ole ajovakautusta, jos olisi ollut olisi se pessyt mazdan mennen ja tullen luki tm . Luoppe itse vielä kerran loppu lausuntokin, jossa sanotaan "HYVÄÄ" AJOOMINAISUUDET FORDISSA ....mazdan kohdalla lukee, "HYVÄÄ" KOKONAISUUS. Eli vielä kerran ford maantie 9 kaupunki 9..... mazda maantie 8 kaupunki 9 laske siitä sitten jos osaat. Ääritilanteissa oli mazdan apu ajonvakaus, jonka saa fordilta muutamalla sadalla eurolla ostaa, semmoinen joka ei osaa ajaa. LUE: Fordi jäi vain vuoden autosta yhdellä pisteellä, Mutta tuulilasi oli valinnut suomessa vuoden autoksi 2009 fiestan ylivoimaisesti parhaaksi autoksi. eli turha enään vastata jos sinä tykkäät mazdasta niin hyvä mutta minulle fordi kakkos autoksi on se paras, hyvää kesää sinulle.
- mieltä
Ford kirjoitti:
maantiellä fordi sai 9 se on parempi, eli ajoominaisuudet ovat fordissa paremmat, fordissa ei ole ajovakautusta, jos olisi ollut olisi se pessyt mazdan mennen ja tullen luki tm . Luoppe itse vielä kerran loppu lausuntokin, jossa sanotaan "HYVÄÄ" AJOOMINAISUUDET FORDISSA ....mazdan kohdalla lukee, "HYVÄÄ" KOKONAISUUS. Eli vielä kerran ford maantie 9 kaupunki 9..... mazda maantie 8 kaupunki 9 laske siitä sitten jos osaat. Ääritilanteissa oli mazdan apu ajonvakaus, jonka saa fordilta muutamalla sadalla eurolla ostaa, semmoinen joka ei osaa ajaa. LUE: Fordi jäi vain vuoden autosta yhdellä pisteellä, Mutta tuulilasi oli valinnut suomessa vuoden autoksi 2009 fiestan ylivoimaisesti parhaaksi autoksi. eli turha enään vastata jos sinä tykkäät mazdasta niin hyvä mutta minulle fordi kakkos autoksi on se paras, hyvää kesää sinulle.
nimenomaan ajoominaisuudet fiestassa huippua kaiken muun ohella.siis fiesta on ykkönen ja sillä siisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4547673Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633736Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552875Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211851