fiesta

testis!!!!!

uusimassa tekniikan maailmassa mukana myös se intialainen hyndai jota niin paljon on kehuttu.

5

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luotan Mazdan laatuun

      Uudessa TM:ssä pikkuautojen vertailu, jossa jätetään huomioimatta mm. Mazda2:n parempi varustelu: ESP, automaattiilmastointi, ajotietokone, jotka kaikki puuttuvat Fordista.

      Mazda2:n moottori on tehokkaampi ja autolla on pidempi ja Fordia parempi takuu. Tunnertusti Mazdat ovat luotettavia ja niiden ylläpitokustannukset ovat hyvin alhaiset, koska ei tarvitse viettää aikaa korjaamolla.

      Siksi suosittelen uutta Mazda2:sta.

      • Ford

        Tärkein taisi unohtua ajoominaisuus, fiasta hyvää" ajoominaisuudet matda huonoa# ajoomiaisuudet, eli minulle merkkaa enemmän kuin 300 euron ajotietokone.


      • Ajo-ominaisuudessa
        Ford kirjoitti:

        Tärkein taisi unohtua ajoominaisuus, fiasta hyvää" ajoominaisuudet matda huonoa# ajoomiaisuudet, eli minulle merkkaa enemmän kuin 300 euron ajotietokone.

        Fordin pisteet maantiajo 9 ja Mazdalla 8.
        Kaupunkiajo Ford 9 ja Mazda 9.
        Ääritilanteet Ford 8 ja Mazda 10.
        Kiihtyvyys Ford 8 ja Mazda 9.

        Että se ajo-ominaisuuksista.

        TM 10/09 voi katsoa tarkemmin.


      • Ford
        Ajo-ominaisuudessa kirjoitti:

        Fordin pisteet maantiajo 9 ja Mazdalla 8.
        Kaupunkiajo Ford 9 ja Mazda 9.
        Ääritilanteet Ford 8 ja Mazda 10.
        Kiihtyvyys Ford 8 ja Mazda 9.

        Että se ajo-ominaisuuksista.

        TM 10/09 voi katsoa tarkemmin.

        maantiellä fordi sai 9 se on parempi, eli ajoominaisuudet ovat fordissa paremmat, fordissa ei ole ajovakautusta, jos olisi ollut olisi se pessyt mazdan mennen ja tullen luki tm . Luoppe itse vielä kerran loppu lausuntokin, jossa sanotaan "HYVÄÄ" AJOOMINAISUUDET FORDISSA ....mazdan kohdalla lukee, "HYVÄÄ" KOKONAISUUS. Eli vielä kerran ford maantie 9 kaupunki 9..... mazda maantie 8 kaupunki 9 laske siitä sitten jos osaat. Ääritilanteissa oli mazdan apu ajonvakaus, jonka saa fordilta muutamalla sadalla eurolla ostaa, semmoinen joka ei osaa ajaa. LUE: Fordi jäi vain vuoden autosta yhdellä pisteellä, Mutta tuulilasi oli valinnut suomessa vuoden autoksi 2009 fiestan ylivoimaisesti parhaaksi autoksi. eli turha enään vastata jos sinä tykkäät mazdasta niin hyvä mutta minulle fordi kakkos autoksi on se paras, hyvää kesää sinulle.


      • mieltä
        Ford kirjoitti:

        maantiellä fordi sai 9 se on parempi, eli ajoominaisuudet ovat fordissa paremmat, fordissa ei ole ajovakautusta, jos olisi ollut olisi se pessyt mazdan mennen ja tullen luki tm . Luoppe itse vielä kerran loppu lausuntokin, jossa sanotaan "HYVÄÄ" AJOOMINAISUUDET FORDISSA ....mazdan kohdalla lukee, "HYVÄÄ" KOKONAISUUS. Eli vielä kerran ford maantie 9 kaupunki 9..... mazda maantie 8 kaupunki 9 laske siitä sitten jos osaat. Ääritilanteissa oli mazdan apu ajonvakaus, jonka saa fordilta muutamalla sadalla eurolla ostaa, semmoinen joka ei osaa ajaa. LUE: Fordi jäi vain vuoden autosta yhdellä pisteellä, Mutta tuulilasi oli valinnut suomessa vuoden autoksi 2009 fiestan ylivoimaisesti parhaaksi autoksi. eli turha enään vastata jos sinä tykkäät mazdasta niin hyvä mutta minulle fordi kakkos autoksi on se paras, hyvää kesää sinulle.

        nimenomaan ajoominaisuudet fiestassa huippua kaiken muun ohella.siis fiesta on ykkönen ja sillä siisti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe