Äsken tuli pelattu 5h ongamella cash game (paf) ja aina vettävät riverillä ohi vattu nelosen värejä sun muuta , loppu kyll pelaaminen sillä saitilla...paska saitti koko ajan ohareita................
Ongame River
1
492
Vastaukset
- pellto
olen pelannut enimmäkseen paffilla,ja täytyy sanoa että käsittämättömiä tappioputkia on tullut koko ajan,,betsonilla olen pelannut jonkin verran vaikka se kuuluuki ongameen myös niin täytyy myöntää että se tuntuu jonkin verran järkevämmältä,nyt just kokeilin ko rahat finito ja muistin että oon avannu myös pokerihuoneel tilin ja tekstarilla sain 5e,pelailin 10 tuntia ja täytyy sanoa että ihan järkevää peliä oli,AA jopa voitin,mutta omaa tyhmyyttäni hävisin ko oli jo 150 ja ajauduin pelailee munat samas padas periaatteel ja tiesin että pitäs siirtyä pienempii ja vihdoin joku veti taskuparil kolmoset ja voitti mut.Mutta pelailin kaikki rahat samas pöydäs 3 tuntia että se oli ihan ymärrettävää että näin kävi,Paffilla käy 50 kertaa tosa ajas,Alan pelailee vallan Pokerihuoneel!tietysti täsä voi piilä se Alku homma että peli luonaa eikä oo ohareita,mutta sen näkee sit!Paffilla on nii järjetöntä menoa,ko saan rahaa ja pääsen pelaa ni en ees enää voita ko 50 ko alkaa se tappioputki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1548546- 664744
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1484448Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233972Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353513Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423500Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383388- 483143
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422901- 492654