Terve! Mua on nyt vaivannut jo pidemmän aikaa eräänlainen asia. Pikkusiskoni, joka on 19vuotias oli juhlimassa kavereidensa kanssa viikonloppuna. Ja baarin sulkemisajan jälkeen hän ja kaverinsa jäivät juttelemaan yhden ulkomaalaisen ja yhden suomalaisen kanssa. Hetken aikaa juteltuaan tämä ulkomaalainen (mies) löi pikkusiskoani nyrkillä kasvoihin. Ja alkoi potkimaan häntä. Ensinnäkin mua ärsyttää, että se toinen kaveri oli kuulemma vain katsonut vierestä ja yrittänyt jotain sanoa, että "älä nyt viitti". Tai jotain... No onneksi seuraavana viikonloppuna näimme samaisen kaverin kaupungilla. Pikkusiskoni oli silloinkin mukana. Mutta ei uskaltanut enää olla ilman "isompien" tyyppien seuraa. No minä sitten seurasin tätä kaveria jonkin aikaa ja sanotaan näin, että se ei ainakaan muutamaan viikkoon kävellyt sen jälkeen. Meillä on suvussa ja perheessä ollut aina, että Suku & Perhe on tärkeimpiä asioita. Mutta siis jotenkin on kuitenkin outoa, että olen ylpeä siitä, että kävin kouluttamassa sitä kaveria oikein olan takaa... En sitten tiedä onko oikein. Mutta näin meillä. Ajattelin jakaa tämän tarinan teidän kanssanne. -V1985
Onko kovinkin väärin olla ylpeä tästä?
1
532
Vastaukset
- mutta sanotaan nyt näin.
Ensinnäkin, teksti lienee varsin suurella tödennäköisyydellä ihan täyttä satua. Tällaisia "heroic vigilante" tyylisiä kirjoituksia näkee palstoilla aina toisinaan ja yleensä niiden takaa löytyvä kirjoittaja on keskenkasvuinen itsestään epävarma kukkakeppi, joka on mielikuvituksessaan kuvitellut moisen tarinan, jossa asettaa itsensä sankarin asemaan ja heikompien puolustajaksi. Tässä tapauksessa tosin toit tarinassasi esiin myös säälittävän rasismisi (niinkuin tekijän ulkomaalaisuudella olisi jotain relevanssia tapahtumassa). Kai se jonkinlaista tyydytystä tuo kun saa kirjoittaa tarinansa muiden luettavaksi. Tarina ikäänkuin herää henkiin ja ehkä saattaisi aiheuttaa puolustavia kommentteja ja ihailuakin sankariamme kohtaan... NOT. Ei mene läpi, siis. Ihan täyttä spedeilyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926526Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151247Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962