Meillä hieman kumma tilanne... Lapseni, 5-vuotias neitokainen, on yksityisellä päivähoidontuottajalla hoidossa. Itse teen vuorotyötä, eli hoitoajat ajoittuvat iltoihin ja viikonloppuihin. Nyt ihmettelenkin, kun tyttäreni aloittaa syksyllä eskarin, niin kelan maksama hoitoraha putoaa yli satasella. Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta? Käytännössä siis joudun itse maksamaan esikoulun alkaessa 100 euroa lisää hoitajalle, koska kela ei huomioi hoitorahan alennuksessa sitä, mihin aikaan päivästä lapsi on hoidossa. Soitin kyllä asiasta jo kelaankin, missä sanottiin ettei niillä hoitajan työajoilla tosiaan ole mitään merkitystä, kummastuttaa vaan. Jos tyttöni olisi vielä kunnallisessa hoidossa, niin tuskinpa saisin hänelle puolipäiväistä paikkaa samasta syystä... Jos joku on joskus tapellut samasta asiasta kyseisen viraston kanssa, niin kertokaapa ihmeessä miten on käynyt.
yksityisen hoidon tuesta?
äippyli24
1
340
Vastaukset
- nvmvmnm
Et tappele viraston kanssa. Kela vaan tekee kuten äänestämäsi eduskunta haluaa. Muutostoiveet: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329