yksityisen hoidon tuesta?

äippyli24

Meillä hieman kumma tilanne... Lapseni, 5-vuotias neitokainen, on yksityisellä päivähoidontuottajalla hoidossa. Itse teen vuorotyötä, eli hoitoajat ajoittuvat iltoihin ja viikonloppuihin. Nyt ihmettelenkin, kun tyttäreni aloittaa syksyllä eskarin, niin kelan maksama hoitoraha putoaa yli satasella. Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta? Käytännössä siis joudun itse maksamaan esikoulun alkaessa 100 euroa lisää hoitajalle, koska kela ei huomioi hoitorahan alennuksessa sitä, mihin aikaan päivästä lapsi on hoidossa. Soitin kyllä asiasta jo kelaankin, missä sanottiin ettei niillä hoitajan työajoilla tosiaan ole mitään merkitystä, kummastuttaa vaan. Jos tyttöni olisi vielä kunnallisessa hoidossa, niin tuskinpa saisin hänelle puolipäiväistä paikkaa samasta syystä... Jos joku on joskus tapellut samasta asiasta kyseisen viraston kanssa, niin kertokaapa ihmeessä miten on käynyt.

1

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nvmvmnm

      Et tappele viraston kanssa. Kela vaan tekee kuten äänestämäsi eduskunta haluaa. Muutostoiveet: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe