Lentohenkilökunta

insinoorityyppi

Lentäjien palkat tulevat romahtamaan. Mahdollisesti Finnair myydään pois. Valtio myy sen pois ja ostaa jonkin halpalentoyhtiön sen tilalle, mikäli tarvitsee lentoyhtiötä. Globaali tekijä ostaa finskin ja saneeraa sen. Silloin puolustusvoimien ilmaisen koulutuksen kautta 100 tuhatta vuodessa nostavat istuskelijat tuleva korvatuksi edullisemmalla työvoimalla. Ei se koneen ilmassa pitäminen voi olla rahasta kiinni, jos kutsumusammateissa toimitaan. Lentoemot ovat nykyäänkin tarjoilijoita, joilla ei mitään mahdollisuutta taltuttaa asennevammaista humalaista miestä. Olen tämän nähnyt. Joustetaan ja myötäillään jolloin toimintaa kutsutaan tietysti tietoiseksi hallinnaksi. Aina lennoilla olevat häiriköt taltutetaan muiden miesmatkustajien voimin. Tästä on useita esimerkkejä vaikka yhdysvalloista kun matkustamonauhoitteita kuunnellaan erinäisiltä fox-uutiskanavilta sekoilun jälkeen. Kahvin anniskelusta minihameessa maksetaan rutkasti liikaa. Mikä järki tässä kaikessa on? Minä ja muut matkustajat torkutaan jo silloin kun lentoemot alkavat heiluttaa käsiään merkiksi oikea - vasen. Samalla kuuluu nauhoite jossa neuvotaan mitä sadan ihmisen tulee tehdä pakkolaskussa. Uutisista olemme kaikki saaneet lukea miten koko koneen ihmiset panikoituvat kuitenkin onnettomuudessa. Silloin 4 naista siellä täällä ei hillitse mitään vaan koko juttu on kulissia. Lisäksi nykyaikana lentoemot saavat aika paljon suunsoittoakin jo, ja perseen läpsimistä. Esimerkiksi itse olen ollut lennolla, jossa catering on unohdellut ruokia ja sekös sitten huudetaan suoraan lentoemolle joka saa puolustella kilpailutuksen tuomia etuja... ...tosin sanoo sen niin, että "catering on taas unohtanut". 20 vuodessa lentoemot poistuvat alalta. Tilalle tule promotyttöjä kaatamaan kahvia ja myymään purtavaa. Ja vartalo on aina vaan parempi. Lopulta feministijärjestöt kamppaavat tämänkin. Ja paluuta aikaan ei ole jossa tukeva täti kuljeksii käytävillä turhanpanttina.

5

1277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SO-not-insinöörityyppi

      Jää nähtäväksi oletko oikeassa vai ainoastaan provosoimassa tätä kaikkea josta olet tietoinen vain mitä olet ollut itse todistamassa. Muista kuitenkin että insönöörityyppisenkin ratkaisun voi korvata vaikka Intiassa. Miksi tarvita suomalaista insinöörityyppiä joka kuluttaa koulunpenkkiä pidempään kuin tilastot antavat ymmärtää ja kuluttaa samalla yhteiskunnan rahaa teekkarihuuhailuunsa ja opintokokonaisuuksien uusimiseen ja ennen kaikkea vakuutteluun että olen tuleva insinööri tai DIPLOMI-insinööri. Joskus valmistuttuaan huomatakseen että aika on ajanut suomalaisen inssinöörin ohi koska intialainen insinööri onkin tarkempi ja ennen kaikkea halvempi. Hän ei vingu lisää liksaa siitä että saisi kartano-Volvon ja rivitalon Espoosta kun vaimo niin haluaa tai vaimon insinöörille ostamille vaatteille.. Jää myös siis nähtäväksi onko insinööri samassa veneessä lentoemäntien ja lentäjien kanssa josta kirjoitit.. ei mikään ryhmä ole irrallisena tässä palapelissä tai sormella osoitettavana.

      • insinoorityyppi

        Olen nimen omaan erikoistunut alueeseen johon ei voi tulla ulkomaista työvoimaa tai jota ei voida ulkoistaa ulkomaille. Ilmeisesti puhut IT-alasta joka todella turmiollinen. Se menee kokonaisuudessaan kiinaan ja sen jälkeen Kambodiaan jne. Et voi millään yhdistää mitään muuta työtä siihen työhön mitä lentohenkilökunta tekee, jos puhe on työvoiman kilpailusta. Teidän työpaikkannehan lentää halpaan maahan joka päivä. Joten johan se jo järkikin sanoo, että äärimmäisen kutkuttava ajatus työnantajalle ottaa halvan maan työntekijät siihen lentävään työpaikkaan.


      • äidinkielen opetusta
        insinoorityyppi kirjoitti:

        Olen nimen omaan erikoistunut alueeseen johon ei voi tulla ulkomaista työvoimaa tai jota ei voida ulkoistaa ulkomaille. Ilmeisesti puhut IT-alasta joka todella turmiollinen. Se menee kokonaisuudessaan kiinaan ja sen jälkeen Kambodiaan jne. Et voi millään yhdistää mitään muuta työtä siihen työhön mitä lentohenkilökunta tekee, jos puhe on työvoiman kilpailusta. Teidän työpaikkannehan lentää halpaan maahan joka päivä. Joten johan se jo järkikin sanoo, että äärimmäisen kutkuttava ajatus työnantajalle ottaa halvan maan työntekijät siihen lentävään työpaikkaan.

        Voihan insinööri kun sinulla on tainnut jäädä tuo suomen kielen opettelu ihan huomaamatta tuossa insinöörihurmiossasi. Ihan näin alkeina kertoisin, että "kiina" kirjoitetaan Kiina ja "Kambodia" Kambodza. Oleppa hyvä.


      • 860
        insinoorityyppi kirjoitti:

        Olen nimen omaan erikoistunut alueeseen johon ei voi tulla ulkomaista työvoimaa tai jota ei voida ulkoistaa ulkomaille. Ilmeisesti puhut IT-alasta joka todella turmiollinen. Se menee kokonaisuudessaan kiinaan ja sen jälkeen Kambodiaan jne. Et voi millään yhdistää mitään muuta työtä siihen työhön mitä lentohenkilökunta tekee, jos puhe on työvoiman kilpailusta. Teidän työpaikkannehan lentää halpaan maahan joka päivä. Joten johan se jo järkikin sanoo, että äärimmäisen kutkuttava ajatus työnantajalle ottaa halvan maan työntekijät siihen lentävään työpaikkaan.

        ahahahha..joha toi nimimerkki kaiken kertoo.ei voi paljoo vaatii:Olen nimen omaan erikoistunut alueeseen johon ei voi tulla ulkomaista työvoimaa tai jota ei voida ulkoistaa ulkomaille


      • Zeppo
        insinoorityyppi kirjoitti:

        Olen nimen omaan erikoistunut alueeseen johon ei voi tulla ulkomaista työvoimaa tai jota ei voida ulkoistaa ulkomaille. Ilmeisesti puhut IT-alasta joka todella turmiollinen. Se menee kokonaisuudessaan kiinaan ja sen jälkeen Kambodiaan jne. Et voi millään yhdistää mitään muuta työtä siihen työhön mitä lentohenkilökunta tekee, jos puhe on työvoiman kilpailusta. Teidän työpaikkannehan lentää halpaan maahan joka päivä. Joten johan se jo järkikin sanoo, että äärimmäisen kutkuttava ajatus työnantajalle ottaa halvan maan työntekijät siihen lentävään työpaikkaan.

        "Olen nimen omaan erikoistunut alueeseen johon ei voi tulla ulkomaista työvoimaa tai jota ei voida ulkoistaa ulkomaille"

        Onko alallasi jotain tekemistä esim. luku- ja kirjoitustaidottomuuden kanssa kun noin pitkin v***ua kirjoittelet?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe