Naapurirapun nainen 2

fantasywriter

Lauantaina kaupungilta kotiin tullessa huomasin jonkun pudottaneen lapun postiluukustani, jossa luki "sama paikka ja sama aika". Aloin heti miettimään, että mikähän arvoitus tämä on, tosin koska kyse oli lauantaista tiesin, että sen oli pakko olla joku läheltä koska posti ei kulje. Mietin, kunnes hoksasin muutama kuukausi sitten tapahtuneen saunareissun Saran kanssa. "Taasko hän haluaa ja elelee vielä parisuhteessa", mietin itsekseni mutta en keksinyt kenenkään muunkaan sitä pudottaneen. Illan lähestyessä mietin menisinkö vai en. Olihan hänellä kuitenkin mies, mutta itse tietysti olin sinkku. Edellisellä kerralla oli kuitenki ollut mahtavaa seksiä, joten päätin mennä illalla saunomaan. Menin puolikymmenen jälkeen saunoille, siellä ei vielä ollut ketään. Riisuuduin ja menin suihkun kautta saunan lämpöön. Aikani siinä heittelin löylyä ja rupesin jo miettimään oliko se sittenkään Sara joka sen viestin kirjoitti. Sitten pukuhuoneen ovi kävi. Yllätykseksi sieltä kuuluikin kolmen naisen ääni. "Mitä hittoa", mietin ja meinasin jo lähteä pois mutta jokin sai jäämään lauteille. Suihkuhuoneen ovi kävi ja saman tien Sara kurkkasi saunaan, "oothan sä siellä, me tultiin likkojen kaa saunomaan kun me vietetään sinkkuiltaa mun luona". -Sinkku? kysyin hämmästyneenä. "Niin, me Ripan kaa erottiin kuukaus sitten, meijän juttua se ei saannut tietää, muuten vaan meni huonosti". En tienyt olinko pahoillani vai iloinen, mutta ainekin se rentoutti minua, koska nyt olimme kaikki sinkkuja, eikä tarvinnut satuttaa kolmatta osapuolta. Sara, Kaisa ja Salla tulivat saunaan huuhdeltuaan itsensä. Kaisa ja Salla olivat myös ilmeisesti liikkuvia naisia koska heidänkin kroppansa olivat hyvässä kunnossa. Vilkaisin nopeasti kummankin kropan ja molemmilla oli siistitty karvoitus häpykummulla ja muuten posliini. Kolme naista samassa saunassa oli liikaa ja kyrpäni alkoi osoittaa nousemisen merkkekä, heitin lisää löylyä ja kyyristyin. Tytöillä oli siiderit saunassa ja vaikutti siltä, että olivat jo kerinneet niitä juodakkin vähän. Missään kännissä he eivät olleet mutta hieman vapautuneita. Itsekkin olin pari olutta kerinnyt juomaan joten omakin jännitys oli helpottanut. Sara sanoi kertoneensa tytöille meidän viimekerrasta, koska ystävinä jakavat kaikki asiat. Hieman vaivautuneena hymähdin ja totesin sen olevat ok. Tytöt lähtivät suihkuttelemaan omalle puolelle. Tarkoitukseni oli mennä omalle puolelleni, mutta kun Kaisa huikkasi, että tulisin myös heidän puolelle, en voinnut kieltäytyä. Kaisa istui puupenkillä Saran ja sallan ollessa suihkuissa. Seisoin vähän vaivautuneena sivummalla yrittäen käsillä peitellä kaluani, joka oli vähän turvoksissa mutta silti osoitti kohti lattiaa. Katselin kattoa ja seiniä, koska en kehdannut katsoa likkojen vartaloita, mutta siltä ajattelin mielessä mitä tästä vielä kehkeytyy kun neljä sinkkua on samassa saunassa ja likat vielä viihteellä. Ajatukseni saivat ikävä kyllä kyrpäni kasvamaan ja se nousi jo puoliseisokkiin. Sara huuhteli itsensä ja naurahti, että sieltähän se pää nousee taas. Päätin antaa tunteille vallan, enkä enään peitellyt kaluani vaan annoin sen jöpöttää vapaasti. Toisen suihkun vapauduttua menin huuhtomaan itseni kyrpäni heiluessa kävellessäni suihkuun. Tunsin katseet kyrvässäni kun huuhdoin tukkaani kahdella kädellä kun olin vielä kääntyneenä niin, että he näkivät sen. Tilanne oli kiusallinen, koska itse oli muna ojossa likkojen edessä, mutta he suojelivat sulojaan. Sanoin heille "eikös tää ole yksipuolista näin". Likat kuitenkin menivät takaisin saunaan hymähdellen. Menin perässä löylyihin ja kun avasin oven,niin Salla joka istui suoraan kohti ovea,avasi haaransa suoraan edessäni paljastaen kauniin pillunsa. "Nyt oot nähnyt mun pillun" hän sanoi kauniisti hymyillen ja otti huikan siideristä. Kiitin häntä siitä ja nousin lauteille kyrvän kasvaessa lisää. Tilanne oli odottava. Kaikki olivat hiljaa, tietäen että kohta kuitenkin harrastetaan seksiä mutta kukaan ei tehnyt aloitetta. Halusin kovasti kolmea naista, joten nojauduin taaksepäin jotta kyrpäni oikein sojotti ja oli valmis otettavaksi. Sara ottikin sitten siitä kiinne ja sormilla aloitti hyväilyn. Aloin hieroa hänen ja Kaisan selkää. Kaisa säpsähti kosketuksesta, mutta antoi käteni mennä rinnoilleen. Kaisa hieroi reittäni ja kääntyi suutelemaan. Suutelimme pitkään ja samalla Kaisa hieroi vatsaani ja kävi välillä hyväilemässä kassejani, Saran runkatessa kyrvälläni. Salla tyytyi katsomaan vierestä, mutta hyväili itseään kiihottuneena. Sara kumartui ottamaan suihin. Hän imi yhtä ihanasti kuin viimeksi. Kaisa kääntyi enemmän minuun päin ja avasi haaransa vieden käteni kosteaan pilluunsa. Salla poistui suihkuun ja me jatkoimme vielä hetken kimppaa. Siirryimme pois saunasta. Suihkuhuoneessa Salla otti kädestäni kiinne, vei minut pukkariin ja laittoi istumaan penkille. Istuessani kyrpä kovana, hän kääntyi minuun selin otti haarojensa välistä kalusta kiinne ja alkoi asettelemaan sitä pilluunsa. Saatuaan huulet avoimeksi kyrpäni sujahti sisään aivan juuriaan myöten ja Salla aloitti ratsastamaan. Hän ratsasti välillä kovempaa ja välillä hitaasti käyttäen koko kyrpäni kokoa hyödyksi, joka tuntui fantastiselta. Meidän naidessa Kaisa tuli pukkariin ja katsoi vaan meidän menoa kun Salla kädet reisillään ja pää alespäin huohotti äänekkäästi. Myös Sara tuli pukkariin ja istui viereeni. Rupesimme suutelemaan, samalla hän alkoi masturboida itseään. Hän masturboi kovempaa ja kovempaa kosteaan ja litisevää pilluaan katsoessaan samalla meidän naintia. Salla rupesi väsähtämään ja nousi pois. Sara halusi kaluni sisään. Pysyin penkillä, mutta Sara tuli syliini kasvot minuun päin, ujutti kyrvän sisäänsä ja alkoi liikuttamaan lantiota vauhdikkaasti. Olimme vartalot kietoituneina toisiimme ja liikuimme hyvin rauhallisesti sisäkkäin. Aloin tuntea laukeamisen olevan lähellä, sanoi Saralle siitä, hän nousi pois ja halusi minun laukeavan itse. Runkkasin heidän kaikkien katsoessa, hetken kuluuttua spermat lensivät paineella pihalle suuri osa omalle vatsalleni. Runkkasin vielä viimeiset tipat, jotka valuivat käsilleni. Hengityksen tasaannuttua siirryin tyttöjen luokse suihkuun. Istuimme Kaisan ja Sallan kanssa penkillä ja joimme virvokkeita, kun Kaisa joka ei ollut saannut vielä munaa, tarrasi veltostuneeseen kyrpääni ja sanoi haluavansa sitä. Kalu alkoi heti taas kasvaa ja tunsin olevani valmis uuteen panoon itsekkin. Kaisa asettui nelinkontin lattialle ja levitti pyllynsä avoimeksi "pane mua perseeseen" kuului käsky. Tottelin häntä ja aloin ujuttaa kyrpääni pyllyreikään. Muutaman vedon jälkeen liikkuminen oli sulavaa ja kiristin tahtia. Salla ja Sara olivat jo siirtyneet saunaan ja me panimme keskellä pesuhuoneen lattiaa. Panimme pitkän aikaa, koska en heti lauennut uudestaan. Hiestä märkinä päätimme vaihtaa asentoa. Meninne pukkariin ja levitimme pyyhkeet lattialle, Kaisan mennessä selin makuulle niiden päälle. Levitin hänen reidet ja pistin kyrvän pilluun ja jatkoin kiihkeää naimista. Aloin tuntea toisen tulemisen olevan lähellä, juuri ennen laukeamista otin kyrvän pois ja annoin sperman tulla häpykummulle siistiksi ajetun karvoituksen päälle. Laskeuduin Kaisan päälle ja makasimme hengästyneenä lähekkäin. Saunoimme vielä hetken aikaa ja sitten likat lähtivät jatkamaan iltaansa Saralle. Itse en jaksanut mennä pyynnöistä huolimatta sinne vaan päätin mennä kotia nukkumaan...ehkä joku toinen kerta.

3

13072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieman tekstiäsi?

      Mikä on pukkari?
      Tarkoittaako sana kiinne samaa kuin kiinni?

      • Selvää tekstiähän tuo on

        No kyllä on taas pilkun halkomista jos ei pukkari ja kiinne avaudu ymmärrettäväksi. Jos ei siedä lukea muulla kuin standardi-suomella kirjoitettua tekstiä, niin tälle sivustolle ei kannata tulla. Ehdotan sinulle sen sijaan lehteä nimeltä Parnasso!


    • maija34

      Tykkäsin..:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe