Jordanin ruma lapsi ihmetyttää

Onko tietoa

Miten kaksi kaunista ihmistä voi saada noin ruman lapsen, eikö se ole mulatti eli onko Jordan pettänyt Peteriä? Lihava kun mikä, miksi syöttävät sitä aivan liikaa, aikuisena on 200 kiloinen!

5

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kyllä, kauniit ja rikkatkin ihmiset voivat saada vammaisia lapsia... wikipediasta: On 27 May 2002, she gave birth in Brighton to her first son. The child's father is the Sunderland footballer Dwight Yorke, the relationship ended soon after the child was born. Jordan has said she had intended to have at least one birth shown live over the Internet, but changed her mind later and decided to keep it private. Her son Harvey was induced as he was two weeks overdue.[32] He was found to be blind, having a condition known as septo-optic dysplasia, meaning that his optic nerve was unpredictable. As he has matured, she has also discovered that he is on the autistic spectrum, gains weight easily, and finds walking difficult.[31

      • sasuliini212

        Jordanin poika ei ole Peterin lapsi vaan aiemmasta suhteesta. Poika on myös autisti ja sokea, joka vaikuttaa liikkumismahdollisuuksiin, joten pyöreys on ymmärrettävää. Jos ei ole mahdollista juosta ja harrastaa kuten näkevällä lapsella, helposti muutama ylikilo saattaa kertyä. Ihan kuten aikuisellakin. Eikä pojan pyöreys tee hänestä "rumaa lasta". "Rumuus" on katsojan silmissä. Minusta Jordanin poika on suloinen, kiva katsoa lasta joka on eloisa ja vilkas sokeudestaan huolimatta.


      • vain kekseliäisyydestä
        sasuliini212 kirjoitti:

        Jordanin poika ei ole Peterin lapsi vaan aiemmasta suhteesta. Poika on myös autisti ja sokea, joka vaikuttaa liikkumismahdollisuuksiin, joten pyöreys on ymmärrettävää. Jos ei ole mahdollista juosta ja harrastaa kuten näkevällä lapsella, helposti muutama ylikilo saattaa kertyä. Ihan kuten aikuisellakin. Eikä pojan pyöreys tee hänestä "rumaa lasta". "Rumuus" on katsojan silmissä. Minusta Jordanin poika on suloinen, kiva katsoa lasta joka on eloisa ja vilkas sokeudestaan huolimatta.

        Vaikuttaako liikkumismahdollisuuksiin? Kyse on vain ja ainoastaan kekseliäisyydestä. Esim. tässä tapauksessa pojan vyötärölle voi sitoa köyden pätkän ja toinen esim. auton vetokoukkuun. Kun muu perhe matkaa esim. kyläilemään, juosta hölkyttelee poika auton perässä, ja saa näin terveellistä liikunta. Näkövamma ei tässä tapauksessa haittaa ollenkaan. Tietysti vauhti on ainakin alussa oltava max. 50 km/h ja vasta noin 5 minsan jälkeen sen voi nostaa 80 km/h. Tällä liikunnalla kilot karisevat, ja tietysti jos poika väsyy, on nopeutta laskettava. Mikäli poika kaatuu, on auto välittömästi pysäytettävä, ja autettava poika jaloilleen!


      • mullakin on!!!!
        vain kekseliäisyydestä kirjoitti:

        Vaikuttaako liikkumismahdollisuuksiin? Kyse on vain ja ainoastaan kekseliäisyydestä. Esim. tässä tapauksessa pojan vyötärölle voi sitoa köyden pätkän ja toinen esim. auton vetokoukkuun. Kun muu perhe matkaa esim. kyläilemään, juosta hölkyttelee poika auton perässä, ja saa näin terveellistä liikunta. Näkövamma ei tässä tapauksessa haittaa ollenkaan. Tietysti vauhti on ainakin alussa oltava max. 50 km/h ja vasta noin 5 minsan jälkeen sen voi nostaa 80 km/h. Tällä liikunnalla kilot karisevat, ja tietysti jos poika väsyy, on nopeutta laskettava. Mikäli poika kaatuu, on auto välittömästi pysäytettävä, ja autettava poika jaloilleen!

        Hei toihan kuulosti hyvältä! mut kokeillaanko ensin niin että SÄ juokset mun auton perässä sidottuna vetokoukkuun? voin aloittaa ns.pehmeästi,eli ei mennä ku 45km/h noin niinku alussa,sit voitas koittaa 60,ja jos viä jalat kantaa ni 80,mutkaisella tiellä tietty.... Ps. oot kyllä FIKSU !!!!


    • asaassa

      Vähä sää oot varmaan ite kaunis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe