Hei! Kerään fani-kokemuksia ja muistoja juttuuni Paula Koivuniemestä - oletko kohdannut, saanut fanipostia, nimikirjoituksen taksikuittiin tai oletko saanut tähden tyylistä vinkkejä pukeutumiseen, kampauksiin, asenteeseen? Vastaa viestiin ja liitä vaikka sähköpostiosoitteesi, niin kerron lisää & kerrataan muistoja!
Löytyykö Paula-faneja?
2
581
Vastaukset
- Korsosta
Rouvashenkilö lähdetäänkö kiertämään Suomea Paulan perässä? Mulla olisi ke-heinäkuu aikaa.Olen 48-vuotias juuri toisesta avioliitosta eronnut työtön merimies.Elokuun alussa saan viikon keikan laivalle,mutta sitten taas alkaa vapaat.Mulla on yksi taksikuitti ja olen saanut vinkkejä pukeutumiseen Kari Hirvoselta ja Antti Tuiskulta. Voin lähettää yhteystietoni,vaikka Paulan levy-yhtiön kautta,sehän on muistaakseni helsingissä.Tykkäätkö golffata? Minä tykkään.Voitais mennä kokeilemaan esim.Keravalle,miten pallo uppoaa reikään.Ota yhteyttä,vaikka faksaten.
- 65v
65-vuotias vaimoni pukeutuu Paulan lailla nuorekkaasti.Juuri kävi värjäyttämässä hiukset pikimustiksi ja ostamassa punaisia vaatteita nuorten suosimasta vaateliikkeestä.Siihen vielä vahvat meikit,niin alkaa "iskälläkin" jöpöttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082344- 842071
- 561637
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai531562- 1551540
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461436Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1451370- 1121180
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261176Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251124