Eli miten toteutetaan tuollainen mielikuva matka?Vai kutsutaanko sitä astraaliksi?Olen aika tietämätön näissä asioissa joten kertokaa ihmeessä.
Ja miten löydetään voimaeläin?Haluaisin löytää mutten tiedä miten/mistä?Auttakaa!
Mielikuvamatkasta
2
453
Vastaukset
- OinasKalat
Minun voimaeläimeni: Joutsen.
- Imperator Shamanaes
Matkaa varten tarvitset rummutusta, sellaista koko lailla nopeatempoista, ehkä 2 lyöntiä sekunnissa. Sitten, sinun pitää rentoutua täysin, ja kuvitella mielessäsi mahdollisimman tarkasti jonkinlainen luola tai muu sisäänmenoaukko maahan. Sen suulla kohtaat oppaasi (voimaeläin tai muu henkiauttaja), jota ensin tervehdit (välttämätöntä!) ja sitten esität pulmasi hänelle. Hän johtaa sinut pitemmälle, ja sinun tulee tervehtiä kaikkea mitä näet. Jos eteesi tulee este, pyydä opastasi hoitamaan se. Hän osaa kyllä. Kun olet saanut ratkaisun ongelmaasi, palaa takaisin samaa reittiä, ja kiitä opastasi. Sitten voit palata takaisin tähän maailmaan.
Voimaeläimen löytää esimerkiksi vain rentoutumalla ja ajattelemalla sanaa "eläin" ja katsoa, mitä eläimiä se eri kerroilla tuo mieleesi. Ne eläimet, jotka esiintyvät todella usein, ovat todennäköisesti voimaeläimiäsi. Niitä siis voi olla useita, yleensä 2 - 4. Omiani ovat hirvi ja jänis.
Mikäli mielit kysellä lisää aiheesta, tai muusta shamanismiin tai okkultismiin yleensä liittyvästä, niin:
[email protected]
Muutkin voivat kysellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693