Ollaan menossa bangkokkiin muutamiksi päiviksi ennen ku jatketaan matkaa Indonesiaan.Sattuisko joku tietämään löytyykö Bangkokista jostain ostoskeskuksesta Pull&Bear myymälää?
Bangkok ja Pull&Bear
4
670
Vastaukset
- kledjuja thaimaassa
lapset ompelee niin aivan varmasti niitä myydää jossain kadunkulmaoutletissa.
- hudlens eget!
Ameriikkaan, because on hyvä reitti ja kallis,
Sanokaapa viisaat , ehtisikö 4hour, vetäista jotakin kannikkaan ? - kemmuru45
En muista koskaan nähneeni Pull&Bearia, Bershkaa tai muuta inditexin kauppaa. Kuala Lumpurista löytyy, indonesiasta en tiedä. Bangkokista löytyy Zaraa ja Mangoa esim.Siam Paragonista, mutta niitähän nyt saa Suomestakin. Kyllä sieltä löytyy niin paljon muuta ostettavaa, ettei kannata Pull&Bearin perässä juosta. Ainakin Malesiassa olivat hinnoissaan nuo vaatteet, paljon kalliimpia kuin Espanjassa.
- Rattanakosin sinko
Lapualtakin löytyy jos etsitään.
Löytyy , taas löytyy , olivatko kadonneet ?
Hesasastakin löytyy ja Oulustakin löytyy
Mitä tark. löytyy?
Amalian pohkeista Thaimaanmatkanjälkeen löytyy
jättiläismäisiä pohjoisafrikkalaisia visvasyyliä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308