mitä olette maksaneet liikkeessä etupyörän laakerin vaihdosta? Mun fokkeri on alkanut jurnuttaa vasemmalle kurvattaessa. Olisko helppo tehdä itse, omistan jakarin, vasaran, viilan ja ruuvarin ja muita työkaluja ei ole.
Focus ll
4
1169
Vastaukset
- olis toi vetonivel
HAJONNU jos on ollu suojakumi rikki ja saanu vähän hiekkaa ni se menee heti riks raks ja poks
- pyöränlaakeri
se on. Sain yhden hinta-arvion. Pikkuisen päälle 200e olisi vaihtotöineen. Osan hinta 143e, kun tulee kuulemma napa mukana eli kalliimpi osa kuin takalaakerin vaihdossa. Eikö kellään muulla ole mennyt eikä ole tarvinnut korjauttaa? Kertoo tietysti Fordin laadusta.
- näköjään fordiltakin
Motonetin laakerisarja 85. Yleensä "alkuperäosat" maksaa kolme kertaa enenmpi kun tarvikeosat. Ei liene kaksinen vaihtaa, jos on viitseliäisyyttä.
- cruor3230
uus laakeri 50€, hankala ite vaihtaa jos ei prässiä.
Kaveri vaihto 40€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472