Yhdistetty A- ja B-hepatiittirokotus

lalalaa

Hei Minkä hintainen tuo yhdistetty A- ja B-hepatiittirokotus on julkisella/yksityisellä puolella??

7

5866

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikille ihan

tismalleen saman verran, voit katsoa hinnat täältä http://www.yliopistonapteekki.fi Se missä tulee hinnan eroa on se, että pistetäänkö se yksityisellä vai julkisella puolella=) Itse rokote-aine on tismalleen saman summainen kaikille,.

• Nimetön

Entä tarvitseeko rokotusta varten reseptin, eli samalla tavalla kuin esim. influenssarokote.. Eli ensin lääkärille, jolta saa reseptin, rokote haetaan itse apteekista, ja sit taas takasin terveyskeskukseen ym, jossa se pistetään.. Vai onko esim. terveyskeskuksissa lääkeainetta valmiiksi, et maksasi sen sitten siellä ..?

• resepti,
        Nimetön kirjoitti:

Entä tarvitseeko rokotusta varten reseptin, eli samalla tavalla kuin esim. influenssarokote.. Eli ensin lääkärille, jolta saa reseptin, rokote haetaan itse apteekista, ja sit taas takasin terveyskeskukseen ym, jossa se pistetään.. Vai onko esim. terveyskeskuksissa lääkeainetta valmiiksi, et maksasi sen sitten siellä ..?

tuossa linkissäkin selviää että valmisteet ovat reseptilääkkeitä. Ei tk mitään hepatiittirokotevarastoja pidä sen kummosemmin, eli respa, apteekki ja lääkkeen osto, sen jälkeen joku sen sitten pistää, joko th tai lääkäri. Reseptin voi saada terv.hoitajaltakin, kannattaa kysyä, eli ei sitä aikaa tarvitse lääkärille tilata, lääkäri kirjoittaa niitä respoja täl.tapauksissa ilman käyntiäkin

• kun sopii
        resepti, kirjoitti:

tuossa linkissäkin selviää että valmisteet ovat reseptilääkkeitä. Ei tk mitään hepatiittirokotevarastoja pidä sen kummosemmin, eli respa, apteekki ja lääkkeen osto, sen jälkeen joku sen sitten pistää, joko th tai lääkäri. Reseptin voi saada terv.hoitajaltakin, kannattaa kysyä, eli ei sitä aikaa tarvitse lääkärille tilata, lääkäri kirjoittaa niitä respoja täl.tapauksissa ilman käyntiäkin

myös ilman reseptiä esim. työterveydessä.

• kuitenkaan sitä
        kun sopii kirjoitti:

myös ilman reseptiä esim. työterveydessä.

kustanna jos se otetaan jotain lomamatkailua varten

• mutta voi ne pistää
        kuitenkaan sitä kirjoitti:

Itse olen saanut sekä rokotteen että sen piston työterveshoitajalta vaikka ihan omaan tarpeeseen olikin. Toki minua laskutettiin se rokotteen hinta. En muista velottiko ne pistosta mitään, ei luullakseni.

• its emaksaa
        kuitenkaan sitä kirjoitti:

kysymys vaan siitä että mistä saa ja mistä saa ilman reseptiä. Tietenkin pitää maksaa jos oma matka. Mutta ei tarvitse olla kuin 1 firman reissu niin sillä pärjää loppu elämän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      86
      1330
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      79
      849
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      844
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      273
      748
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      80
      612
    6. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      611
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      46
      585
    8. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      35
      568
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      25
      532
    10. 37
      532
    Aihe