Yhdistetty A- ja B-hepatiittirokotus

lalalaa

Hei Minkä hintainen tuo yhdistetty A- ja B-hepatiittirokotus on julkisella/yksityisellä puolella??

7

5821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikille ihan

tismalleen saman verran, voit katsoa hinnat täältä http://www.yliopistonapteekki.fi Se missä tulee hinnan eroa on se, että pistetäänkö se yksityisellä vai julkisella puolella=) Itse rokote-aine on tismalleen saman summainen kaikille,.

• Nimetön

Entä tarvitseeko rokotusta varten reseptin, eli samalla tavalla kuin esim. influenssarokote.. Eli ensin lääkärille, jolta saa reseptin, rokote haetaan itse apteekista, ja sit taas takasin terveyskeskukseen ym, jossa se pistetään.. Vai onko esim. terveyskeskuksissa lääkeainetta valmiiksi, et maksasi sen sitten siellä ..?

• resepti,
        Nimetön kirjoitti:

Entä tarvitseeko rokotusta varten reseptin, eli samalla tavalla kuin esim. influenssarokote.. Eli ensin lääkärille, jolta saa reseptin, rokote haetaan itse apteekista, ja sit taas takasin terveyskeskukseen ym, jossa se pistetään.. Vai onko esim. terveyskeskuksissa lääkeainetta valmiiksi, et maksasi sen sitten siellä ..?

tuossa linkissäkin selviää että valmisteet ovat reseptilääkkeitä. Ei tk mitään hepatiittirokotevarastoja pidä sen kummosemmin, eli respa, apteekki ja lääkkeen osto, sen jälkeen joku sen sitten pistää, joko th tai lääkäri. Reseptin voi saada terv.hoitajaltakin, kannattaa kysyä, eli ei sitä aikaa tarvitse lääkärille tilata, lääkäri kirjoittaa niitä respoja täl.tapauksissa ilman käyntiäkin

• kun sopii
        resepti, kirjoitti:

tuossa linkissäkin selviää että valmisteet ovat reseptilääkkeitä. Ei tk mitään hepatiittirokotevarastoja pidä sen kummosemmin, eli respa, apteekki ja lääkkeen osto, sen jälkeen joku sen sitten pistää, joko th tai lääkäri. Reseptin voi saada terv.hoitajaltakin, kannattaa kysyä, eli ei sitä aikaa tarvitse lääkärille tilata, lääkäri kirjoittaa niitä respoja täl.tapauksissa ilman käyntiäkin

myös ilman reseptiä esim. työterveydessä.

• kuitenkaan sitä
        kun sopii kirjoitti:

myös ilman reseptiä esim. työterveydessä.

kustanna jos se otetaan jotain lomamatkailua varten

• mutta voi ne pistää
        kuitenkaan sitä kirjoitti:

Itse olen saanut sekä rokotteen että sen piston työterveshoitajalta vaikka ihan omaan tarpeeseen olikin. Toki minua laskutettiin se rokotteen hinta. En muista velottiko ne pistosta mitään, ei luullakseni.

• its emaksaa
        kuitenkaan sitä kirjoitti:

kysymys vaan siitä että mistä saa ja mistä saa ilman reseptiä. Tietenkin pitää maksaa jos oma matka. Mutta ei tarvitse olla kuin 1 firman reissu niin sillä pärjää loppu elämän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      235
      14914
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      21
      2267
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      40
      1892
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      177
      1375
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      98
      1281
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1179
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      938
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      912
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      81
      754
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      718
    Aihe