Olen nähnyt, kun naapurustossa muksut leikkivät pihalla kahdella kepillä, joissa on narut ja joilla sitten ohjataan tiimalasin mallista muovitörppöä. Mikä ihme tämä on?
Joku lasten uusi villitys?
5
1255
Vastaukset
- nimeä
en juuri nyt muista, mutta itsekkin (olen 19v) olen sitä vekotinta kokeillut, ja se on hauskaa! Itse näin sellaisen ekan kerran sirkuksessa, ja sen jälkeen "kaikkialla". Tarkoituksena on siis saada se muovi "tiimalasi" pyörimään, ja sitten sitä heitellään ilmaan ja otetaan taas kiinni. Pystyy siis tekemään temppuja, ja lapsen hahmottamiskyky paranee huomattavasti tälläisen ansiosta! :) Voi olla, että oli surkea selitys, mutta joku fiksumpi kertokoot enemmän. ja niin, en ole sitä lasten keskuudessa huomannu KOVIN usein, mutta riippuu tietysti kaikesta, että onko se jossain päin suomea muodissa. :)
- nimitys
Diablo on sen lelun nimi...
- tällä sivulla
nimitys kirjoitti:
Diablo on sen lelun nimi...
lissää temppuja... http://www.diabolotricks.com/
- täälläkin..
Täällä oli kolmisen vuotta sitten melkein joka toisella lapsella/nuorella sellainen mutta enä äniitä ei nää kuin harvalla. Mä olin unohtanut jo koko lelun :D
- itsekin ihmetellyt
http://www.kaikkileikkii.fi/product_details.php?p=29 ? Vähän samanlainen temppujuttu on sellainen jossa kahdella kepillä kieputetaan kolmatta, "spinsticks".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741