kakkukoriste

heinämorsian 09

haussa kiva kakkukoriste (esim. morsian raahaa sulhasta tms). Mistä saisi halvalla? 50e on liikaa teetettynä. Myisikö joku oman käytettynsä :)? Nouto HKI ja lähialueet,muualta postilla.

9

1398

Äänestä

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy...

kato tällanen osote: www.ullanunelma.fi siel näytti olevan aika kivoja

• ---

mekin olemme menossa ensi vuonna naimisiin ja tuolta http://www.nowandforever.fi/ aiomme tilata.. meille tulossa se, jossa nainen kantaa miestä olkapäällä:D aikas kalliitahan noi on 30-50€ yhdellä kertaa käytettäväksi, mutta onhan se ihana muisto sitten jälkeenpäin;)

• morsio

www.pirteapaketti.fi. Tilattiin postitse se missä sulhanen raahautuu.

• häätjoohi

...www.haakauppa.fi "Oh No You Don´t" kakkukoriste, tai olla jotain 30e paikkeilla

• on tuollaisesta

koristeesta. Mä en ymmärrä niitä lainkaan . Siis missä raahataan sulhasta tai kannetaan olalla tai muita sen tyyppisiä koristeita. Onko ne teistä oikeasti hauskoja ja mikä siinä on hauskaa? Mä en missään nimessä sellaista haluaisi eikä tahtoisi mieskään. Miksi pitää aloittaa liitto tuollaisella tavalla? Itse olen ajatellut ihan jotain muunlaista koristetta, hauskaa missä huumori hersyää. Mun nauruhermoon ei nuo koristeet iske kyllä yhtään. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni asiasta, mutta haluaisin tosiaan kuitenkin kuulla miski ne on teistä hauskoja???

• tummahiuksinen morsian

Meidän häät on kuukauden päästä ja mistään ei näytä löytyvän hääkakkukoristetta jossa olisi tummahiuksinen morsian.. kaikissa näyttää olevan vaaleahiuksinen morsian ja se ei minulle käy koska olen itse tummahiuksinen..

• -Johanna-

..toisilta löytyy vähän sitä huumoriakin. Toisilta näköjään ei.

• huumoria
        -Johanna- kirjoitti:

..toisilta löytyy vähän sitä huumoriakin. Toisilta näköjään ei.

se oikeesti on. Selitä???? Itse olen kyllä huumorintajuinen, muttta nuo tuollaiset koristeet ovat mauttomia.

• tuore morsian 09

itse myös etsin joka puolelta koristetta.. ja en halunnut maksaa maltaita .
      Herttoniemessä sijaitsee about vasta kuukauden auki oleva liike

http://www.bakeandparty.com/

itse löysin sieltä 30€ maksavan koristeen

toivoittavasti löydät mieluisen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      74
      1980
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1229
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1028
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      24
      1023
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      91
      719
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      697
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      115
      692
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      652
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      645
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      59
      598
    Aihe