kakkukoriste

heinämorsian 09

haussa kiva kakkukoriste (esim. morsian raahaa sulhasta tms). Mistä saisi halvalla? 50e on liikaa teetettynä. Myisikö joku oman käytettynsä :)? Nouto HKI ja lähialueet,muualta postilla.

9

1363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy...

kato tällanen osote: www.ullanunelma.fi siel näytti olevan aika kivoja

• ---

mekin olemme menossa ensi vuonna naimisiin ja tuolta http://www.nowandforever.fi/ aiomme tilata.. meille tulossa se, jossa nainen kantaa miestä olkapäällä:D aikas kalliitahan noi on 30-50€ yhdellä kertaa käytettäväksi, mutta onhan se ihana muisto sitten jälkeenpäin;)

• morsio

www.pirteapaketti.fi. Tilattiin postitse se missä sulhanen raahautuu.

• häätjoohi

...www.haakauppa.fi "Oh No You Don´t" kakkukoriste, tai olla jotain 30e paikkeilla

• on tuollaisesta

koristeesta. Mä en ymmärrä niitä lainkaan . Siis missä raahataan sulhasta tai kannetaan olalla tai muita sen tyyppisiä koristeita. Onko ne teistä oikeasti hauskoja ja mikä siinä on hauskaa? Mä en missään nimessä sellaista haluaisi eikä tahtoisi mieskään. Miksi pitää aloittaa liitto tuollaisella tavalla? Itse olen ajatellut ihan jotain muunlaista koristetta, hauskaa missä huumori hersyää. Mun nauruhermoon ei nuo koristeet iske kyllä yhtään. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni asiasta, mutta haluaisin tosiaan kuitenkin kuulla miski ne on teistä hauskoja???

• tummahiuksinen morsian

Meidän häät on kuukauden päästä ja mistään ei näytä löytyvän hääkakkukoristetta jossa olisi tummahiuksinen morsian.. kaikissa näyttää olevan vaaleahiuksinen morsian ja se ei minulle käy koska olen itse tummahiuksinen..

• -Johanna-

..toisilta löytyy vähän sitä huumoriakin. Toisilta näköjään ei.

• huumoria
        -Johanna- kirjoitti:

..toisilta löytyy vähän sitä huumoriakin. Toisilta näköjään ei.

se oikeesti on. Selitä???? Itse olen kyllä huumorintajuinen, muttta nuo tuollaiset koristeet ovat mauttomia.

• tuore morsian 09

itse myös etsin joka puolelta koristetta.. ja en halunnut maksaa maltaita .
      Herttoniemessä sijaitsee about vasta kuukauden auki oleva liike

http://www.bakeandparty.com/

itse löysin sieltä 30€ maksavan koristeen

toivoittavasti löydät mieluisen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      154
      13525
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      74
      9804
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9172
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8149
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      40
      6783
    6. 150
      6195
    7. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      68
      4297
    8. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3415
    9. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      39
      2877
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      398
      1285
    Aihe