katsoin juuri dokumentin botoxista ja sen pistäjistä. Antaisitko laittaa botoxia poskiin ja huuliin ja että massusta vedettäis muutama litra rasvaa? Ei kiitos on oma vastaukseni...entäs sinä, oletko ikuisen "nuoruuden" metsästäjä, etkö kestä itseäsi ryppyisenä?
Täytettä huuliin ja rasvaa pois!
41
1139
Vastaukset
- henri|
ne tekee siitä autoon polttoainetta.
- täältä muuten
poistettiin kun kerroin, oli kait jotenkin niin brutaali totuus, että pois vain lirahdellen.
- karmea ajatus
mennä muuttelemaan naamaansa tai kroppaansa. Muistan aikoinaan, kun äiti laittoi uudet tekarit. Melkein alkoi itkettää, kun tuli ekaa kertaa kotiin ne suussaan.
- JekkuKonttori
Miehenä en suostuisi moisiin toimenpiteisiin. Mutta olen harkinnut vakavissani leikkausta kasvojen kohotukseen.Pieni toimenpide ja valuvat posket saavat odottaa maan vetovoiman vaikutusta vielä vuosikymmenen.
- aivan luonnotonta
ihmisestä tulee kuvatus, kun sitä keinotekoisesti aletaan rämpiä. ja epäonnistuneet ovat karmean näköisiä kuvatuksia.
- JekkuKonttori
aivan luonnotonta kirjoitti:
ihmisestä tulee kuvatus, kun sitä keinotekoisesti aletaan rämpiä. ja epäonnistuneet ovat karmean näköisiä kuvatuksia.
Et taida ymmärtää että se on yhtä vaivaton ja luonnollinen toimenpide kuin poistaisi roikkuvat silmäpussit tai korjaisi hörökorvat.Eihän siinä naamaa muuteta vaan napsastaan parisenttiä nahkaa ohimoilta.Varttitunnissa leikki on leikitty ja tyytyväisyys on taattu.
- oikeesti...
JekkuKonttori kirjoitti:
Et taida ymmärtää että se on yhtä vaivaton ja luonnollinen toimenpide kuin poistaisi roikkuvat silmäpussit tai korjaisi hörökorvat.Eihän siinä naamaa muuteta vaan napsastaan parisenttiä nahkaa ohimoilta.Varttitunnissa leikki on leikitty ja tyytyväisyys on taattu.
mies??? Minun silmissäni miehisyys kyll karisee tollasten puheitten myötä. Hyi olkoon. Mitä rumempi sen parempi on minun makuuni miehissä ja ennenkakkea lunnollisuus. Miehelle poskien kohotus??? Olenko tullut hulluksi vai enkö enää käsitä mitään??
- Nykyaikainen nainen
oikeesti... kirjoitti:
mies??? Minun silmissäni miehisyys kyll karisee tollasten puheitten myötä. Hyi olkoon. Mitä rumempi sen parempi on minun makuuni miehissä ja ennenkakkea lunnollisuus. Miehelle poskien kohotus??? Olenko tullut hulluksi vai enkö enää käsitä mitään??
miehessä sen enempää kuin naisessessakaan. En minä botoksipoikia ihannoi, mutta miestenkin pitäisi huolehtia edes vähän ulkonäöstään. Ajattelin antaa miehelleni lahjakortin Schrammeck-syväkuorintaan. Se nuorentaa ihoa ja madaltaa ja poistaa ryppyjä. Mieheni on ollut harmissaan siitä, kun häntä on luultu ikäistään vanhemmaksi. Itse olen käynyt 30 vuotiaasta alkaen Schrammekissa n. 5 vuoden välein ihoani uudistamassa.
- JekkuKonttori
oikeesti... kirjoitti:
Mittaat muita ihmisiä sillä vaa-alla millä punnitset itseäsi.Arvostelet minua siitä että haluan huolehtia itsestäni ja käyttää varallisuuttani sillä tavalla joka on oma asiani.Mitättömästä toimenpiteestä kyseenalaistat miehuuteni ja epäilet mielentapapainoani. En ihmettele että kirjoitat nimettömänä.Se jo paljastaa että olet vain avuton luuseri ja kade meille joilla menee hyvin elämässään ja on varaa huolehtia itsestään.Käytän ja ostan sinulle saavuttamattomia palveluita enkä ole kuin hyvilläni että kateuden kukka kukkii minunkin puutarhassani.
- viivi-amaldiina
en, kestän sen mitä ikä tuo tulleessaan, tänä aamunakin olin paljon silosempi kuin eilen. Unen pöpperössä aamulla on paras aika katsoa kuvaansa peilistä ja ehdottomasti ilman silmälaseja. :)
- luonnon lahjana
ei tarvitse fyllinkiä. Mahassakaan ei ole niin hirveää kupuraa, että moista harkitsisin. Jos olisi rahaa, ehkä jossain vaiheessa voisin leikkuuttaa yläluomia, jos alkavat enempi repsottaa. Siitä alkaa ja siihen loppuu, mitä voisin edes ajatella. Minua kammottaa silpominen. Kun tähän asti on onnistunut elämään kaikki tallella, paitsi nyt pari hammasta. Ihmetyttää esimerkiksi, että jotkut naiset pyytävät lääkäriltä kohdun poistoa runsaiden vuotojen takia. Moista en voisi edes ajatella.
- viivi-amaldiina
luonnon lahjana kirjoitti:
ei tarvitse fyllinkiä. Mahassakaan ei ole niin hirveää kupuraa, että moista harkitsisin. Jos olisi rahaa, ehkä jossain vaiheessa voisin leikkuuttaa yläluomia, jos alkavat enempi repsottaa. Siitä alkaa ja siihen loppuu, mitä voisin edes ajatella. Minua kammottaa silpominen. Kun tähän asti on onnistunut elämään kaikki tallella, paitsi nyt pari hammasta. Ihmetyttää esimerkiksi, että jotkut naiset pyytävät lääkäriltä kohdun poistoa runsaiden vuotojen takia. Moista en voisi edes ajatella.
repun poiston hyväksyn jos esim, runsas ja kivulias ne kerran kuussa ja kaks parhaassa. :)
- tulisi saada
ikääntyä arvokkaasti kaikkine ryppyineen ja kurttuineen päivineen.
mutta onko oikein että luonnostaan nuorekkaat joutuvat kärsimään rupsahtaneiden kanssasisariensa syrjintää? Ihan kuin olisi joku rikos olla paremmin säilynyt kuin joku kymmeniä vuosia aurinkoa ahnehtinut, tupakkaa vedellyt ja viinaa ryystänyt ikäisensä nainen. Se on jokaisen oma valinta miten elämänsä elää ja jokaisen valintaa pitäisi kunnioittaa eikä tehdä siitä mitään numeroa.
- ole moittinut
Narttu1 kirjoitti:
mutta onko oikein että luonnostaan nuorekkaat joutuvat kärsimään rupsahtaneiden kanssasisariensa syrjintää? Ihan kuin olisi joku rikos olla paremmin säilynyt kuin joku kymmeniä vuosia aurinkoa ahnehtinut, tupakkaa vedellyt ja viinaa ryystänyt ikäisensä nainen. Se on jokaisen oma valinta miten elämänsä elää ja jokaisen valintaa pitäisi kunnioittaa eikä tehdä siitä mitään numeroa.
nuoruuden ihannointia - siitä vaan ihannoimaan kuka mitäkin?
- merkinnee
Narttu1 kirjoitti:
"onko oikein että luonnostaan nuorekkaat joutuvat kärsimään rupsahtaneiden kanssasisariensa syrjintää?" Siis, syrjivätkö rupsahtaneet sinua, vai sinä kärsit siitä, että rupsahtaneita syrjitään? Ihan meni yli ymmärryksen.
ole moittinut kirjoitti:
nuoruuden ihannointia - siitä vaan ihannoimaan kuka mitäkin?
sinua tokikaan vaan yleisesti. Lehdissäkin kirjoitellaan siitä useasti kun on esim. kysymys ikääntyvien työllistämisestä. Mutta onhan niitä nuorempiakin, jotka näyttävät ikäistään jopa 20 vuotta vanhemmilta, jos oikein epäterveellistä elämää ovat eläneet. Kyllä ihminen pitää käsitellä yksilönä eikä minkään ikäryhmän prototyyppinä. Liekö sitten se syynä joidenkin heikon itsetunnon omaavilla että teetättävät näitä esteettisen kirurgian toimenpiteitä. Siis ei ollut sinuun kohdistettu moite!
- VäreNa
merkinnee kirjoitti:
"onko oikein että luonnostaan nuorekkaat joutuvat kärsimään rupsahtaneiden kanssasisariensa syrjintää?" Siis, syrjivätkö rupsahtaneet sinua, vai sinä kärsit siitä, että rupsahtaneita syrjitään? Ihan meni yli ymmärryksen.
että on epäreilua, että jonkun on tehtävä töitä ollakseen luonnostaan nuoren näköinen ja ne jotka saavat kauneuden ja nuorekkään näön rahalla, ikäänkuin kiilaavat jonossa.
Kyllä näillä geeneillä olen ajatellut pärjäillä päivieni loppuun saakka. Olen onnekas kun olen perinyt kiinteän kudosrakenteen. Onneksi ei ainakaan vielä ole painovoima alkanut vetää mistään päin. Mä olen kyllä molempien vanhempieni puolelta pitkäikäistä sukua eli kai mut on luotu kestämään vähän pitempään. Sehän on pahemman laatuista huijausta että kaikki olisi muokattua. Otsaan botoxia, samoin huuliin, silikoni-implantit poskipäihin ja rintoihin, rasvaimu leuan alle, hamsteripussit kiristetty ja eikös jotain ihme väkäslankaviritelmilläkin voi kasvojaan kohotuttaa? Sitten vois vielä hymykuoppiansa syventää...:D http://www.tokaiclinic.com/clinic/gallery.asp?id=8&sn=Dimple
- näinkin voi käydä
tää on ollu kaunis nuorena: http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-516768/Is-scariest-picture-EVER-Bride-Wildenstein.html
näinkin voi käydä kirjoitti:
tää on ollu kaunis nuorena: http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-516768/Is-scariest-picture-EVER-Bride-Wildenstein.html
Mä olen menossa iltapalaa tekemään mutta kyllä meni ruokahalut:/ Siis kuinka joku lääkäri suostuu tekemään ihmisen tuon näköiseksi?? Pitäis olla joku etiikka niilläkin eikä tehdä kaikkea mitä joku neuroottinen nainen pyytää, jos vain tarpeeksi paljon rahaa tarjotaan.
- 2miljoonaa!
Narttu1 kirjoitti:
Mä olen menossa iltapalaa tekemään mutta kyllä meni ruokahalut:/ Siis kuinka joku lääkäri suostuu tekemään ihmisen tuon näköiseksi?? Pitäis olla joku etiikka niilläkin eikä tehdä kaikkea mitä joku neuroottinen nainen pyytää, jos vain tarpeeksi paljon rahaa tarjotaan.
KAKSI miljoonaa Dollaria..jösses!
- pois liikoja
kuin jotain lisättynä:)
- isot
tissit voivat aiheuttaa pahojakin selkävaivoja, joten, toki niitä saa pienentää. Eihän se silloin ole pelkkä kauneusleikkaus.
- kiitosta vaan
isot kirjoitti:
tissit voivat aiheuttaa pahojakin selkävaivoja, joten, toki niitä saa pienentää. Eihän se silloin ole pelkkä kauneusleikkaus.
kirurgille ohjeista :)
- kottarainen'''
En ikinä laitattaisi mitään ylimääräistä, vaikka kuinka tulisi ryppyjä, kestän kyllä katsoa peiliin, jos joku ei kestä katsoa minua, katsokoon muualle. Meikkiä laitan silloin kun lähden viihteelle, muuten riittää pelkkä meikkipuuteri. Hiuksiakaan en ole värjännyt enää 10 vuoteen, vaikka harmaata pukkaa. Vaikka omasta mielestäni näytän ikäiseltäni niin muut väittävät että näytän 15 vuotta nuoremmalta.
- tai turhamaisuuden takia
Voisin ajatella mennä kauneusleikkaukseen. Tällä hetkellä ainakin luomien leikkaus jo nuorentaisi, sitten kasvojen kohotus ja leuan alta pois ylimääräistä. - Moni 4-5-6-kymppinen jo työn kannalta haluaa näyttää 'paremmalta ja nuoremmalta'. - Jos on liikaa rahaa, niin ihan henkilökohtainen asia, mutta botoxeja, silikoneja ja rasvaimua vierastan.
- kottarainen'''
tai turhamaisuuden takia kirjoitti:
Voisin ajatella mennä kauneusleikkaukseen. Tällä hetkellä ainakin luomien leikkaus jo nuorentaisi, sitten kasvojen kohotus ja leuan alta pois ylimääräistä. - Moni 4-5-6-kymppinen jo työn kannalta haluaa näyttää 'paremmalta ja nuoremmalta'. - Jos on liikaa rahaa, niin ihan henkilökohtainen asia, mutta botoxeja, silikoneja ja rasvaimua vierastan.
menisi leikkaukseen edes miehen takia, jos en tällaisena kelpaa saa olla kelpaamatta. Ainoa asia minkä takia menisin on jos täytyisi terveyden takia mennä. Yläluomileikkaus lienee kohta pakko liikakasvun takia.
- kaarina* /ruumiintarkastuks...
tissit:on,takapuoli:on,vatsa:on,tukkaakin:on hampaat:on,siis Ei hampaaton,eikä jalaton. Rypytys:hmm,syvänteitä suupielissä,Kauheeta! Täytyy vissiin mennä lääkärintarkastukseen, että alkais kolottamaan muualtakin kuin niskasta. Niin saisi varmaan paremmin myötätuntoa, jopa läheisiltäänkin :)
- paacali
..ei tämän komeammaksi voi tulla vaikka kuinka leikkelisi;) No joo,jokainen taaplaa tavallaan...
- näyttee
ilosta nuammoo vaikka syvän miten märkänis! (on se savokarjalainen van aika rummoo kirjutettuna)
- "mätänis"
näyttee kirjoitti:
ilosta nuammoo vaikka syvän miten märkänis! (on se savokarjalainen van aika rummoo kirjutettuna)
Mäjännyt syvän, eipä himota.
- kaarina*
näyttee kirjoitti:
harjottelemaan. Näin :) vai:=) vai:D vai:O,tai näin ;) Hyvää huomenta ja hymyilään,jos tavataan :D
- täsmälleen
"mätänis" kirjoitti:
Mäjännyt syvän, eipä himota.
tarkoittaa. Tuli mielikuva miten rinnassa muhii ja hautuu ja pahasti. Maahan niitetty heinä voi pitkällisissä sateissa märkääntyä piloille. Joku haava voi erittää märkää. Joo, ei se ole sama asia kuin mätäneminen.
Koska olen omasta mielestäni riittävän kaunis. Pituutta voisin ottaa kaksikymmentä senttiä, jos se olisi mahdollista, hih hih.
- Meriläinen
silmien päältä tekis mieli käydä poistattamassa. Ne on häirinnyt ihan pikkutytöstä lähtien. Ja kun yövuorossa on väsynyt tuntuu että ne painaa tuhat tonnia, siis kiloa vai litraa :=)
ei ei..miltä se naama tuntuisi jos siitä myrkytettäs tunto pois, - miten hymykään, aina vaan möllöttäisi naama peruslukemilla :(
ei kuuna päivänä.. KAMALAA!!
Olen 53-vuotias neljä lasta synnyttänyt ja tottakai se jättää jälkensä kehoon. Mutta vaikka saisin ilmaisen rasvaimun niin en siihen suostuisi. Ihminen on kaunis sellaisena kuin on, on minun mielipiteeni. Ehkä mun massusta vois vähän juustöhöylällä vetäistä ;o)
- kawe
meistä tietää, että botox on erittäin vahva hermomyrkky, mutta sitä käytetään myös lääkkeenä oikein hyvin tuloksin. Olisihan se kiva olla nuoruuden mitoissa, mutta se aika on ohi ja nyt vanhetaan arvokkaasti näillä mitoilla.
- Nykyaikainen nainen
Suhtaudun hyvin negatiivisesti kaikkenlaiseen elimistööni kajoamiseen. Varmaan sen vuoksi kartan lääkärissä käyntiä, jos vain mahdollista. Luomen poisto puistatti minua monta kuukautta. Koin sen amputaatioiksi. Rokotuksetkin koen uhkaavina, koska niissä ruiskutetaan elimistööni jotain vierasta kemikaalia. Epäluuloisuudestani huolimatta otan kaikki tarpeelliset rokotukset ihan kiltisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268