Soittaminen yhdyvaltoihin

KukaTietää?

Hei, Minun tulisi soittaa suomesta yhdysvaltoihin numeroon (212) 664-3056. En kuitenkaan saa yhtettä oikeaan paikkaan. Yhdyvaltojen maasuuntahan on 1. Olen kokeillut soittaa numeroon 1 212 664 3056 mutta silloin tulee että "numero ei ole käytössä" ja jos soitan että 1 212 664 3056 niin menee ihan väärään paikkaan. Voisiko joku jelpata että saisin oikeaan paikkaan soitettua? Kiitos!

6

19865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaa

maan sisalla tuohon numeroon soitetaan: 1 212 664 3056. Ehka Suomesta soitettaessa pitaa lisata viela yksi ykkonen.

• transatlantic

Ainakin ennen Euroopasta USA:han soitettaessa suunta oli 001. Eli valitset 001-212-664 .... Toivottavasti onnistuu, muutoin ota yhteyttä paikalliseen (suomalaiseen) numerotiedusteluun suuntanumeron tarkistamiseksi tai tarkista varsinainen numero, kun kerran valitessasi 1...:n puhelu menee väärään osoitteiseen.

• Chr300

Näin homma menee (olen soittanut kymmeniä kertoja): Näppäile 990-1-212-664-3056 (kaikki numerot "yhtenä "pötkönä") Tuo 990 on ulkomaanpuhelun numero, jonka tarvitset kun soitat suomesta. On noita muitakin operaattoreita kuin 990, mutta se on ehkä varmin. Näin ainakin homma toimii.

• Sami-555

Noiden parin MuTu-vastauksen jälkeen tuli oikeaakin tietoa.
        1 on USA:n maanumero ja aina ennen maanumeroa pitää ottaa ulkomaanpuhelun suuntanumero, soitettaessa mihin maahan hyvänsä. Jokaisella puhelinoperaattorilla on omansa. 990 lienee yleisin. Muita ovat esim. 99555, 999, 996, 99577 jne.
        merkki puhelinnumeron edessä tarkoittaa tätä ulkomaanpuhelunumeroa.

• Joten olisi..
        Sami-555 kirjoitti:

Noiden parin MuTu-vastauksen jälkeen tuli oikeaakin tietoa.
        1 on USA:n maanumero ja aina ennen maanumeroa pitää ottaa ulkomaanpuhelun suuntanumero, soitettaessa mihin maahan hyvänsä. Jokaisella puhelinoperaattorilla on omansa. 990 lienee yleisin. Muita ovat esim. 99555, 999, 996, 99577 jne.
        merkki puhelinnumeron edessä tarkoittaa tätä ulkomaanpuhelunumeroa.

Yleiseurooppalainen ulkomaanverkkotunnus on 00, myös Suomessa.

Eli ei tarvitse käyttää mitään muuta verkkotunnusta, jos ei halua.

Siispä tuon erään neuvo, eli aloittaa numeroilla 00, oli aivan oikea.

• kaoskreative2

no voihan sitä yrittää hakata päätä seinään näppäilemällä 001 mutta sillä ei kyllä pääse vaan 990:lla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22