Olen yrittänyt ladata koneelle jo vaikka kuinka monta kertaa iTunesia, mutta lataus jumiutuu joka kerta kesken kaiken eikä etene loppuun asti. Lisäksi lataus tapahtuu muutenkin todella hitaasti. Olen yrittänyt saada ongelmaan muutosta asentamalla päivityksiä, mutta nyt tulee jatkuvasti ilmoitus, että yhtä päivitystä ei voitu asentaa, ja virheen koodi on joku 80072EE2 tms. Olen tutkinut ohjeita tuon virheen korjaamiseksi, ja lukenut että saatan joutua lisäämään tietyt sivustot palomuurin sallittujen sivustojen joukkoon. Mulla on Norton internet security, ja siinä älykäs palomuuri. Mistä löydän asetukset missä voin tehdä nuo lisäykset sallittujen sivujen joukkoon? En vaan löydä sitä tuolta ohjeiden viidakosta, enkä uskalla välttämättä ihan summamutikassakaan alkaa asetuksia muuntelemaan... Apua.
Palomuuri esteenä?? iTunes, päivitykset jne...
pihalla....
1
676
Vastaukset
- tutustu
julkaisijan ohjeisiin http://windowshelp.microsoft.com/Windows/fi-FI/help/dca75593-6b39-4563-ba62-35de98ea98ea1035.mspx
80072EE2 tms??
Toimiiko koneella kaikki muut ohjelmat, ilman että älykäs palomuuri kyselee mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329