Singaporen tulli takavarikoi purukumitkin, kertoi joku. Mutta miten tulli suhtautuu ruisleipään ja vauvanruokapurkkeihin? Jääkö viemiset tulliin vai pääsenkö ne mukanani Singaporeen?
Ruisleipää
5
886
Vastaukset
- Äytöntä hommaa
pitää rahdata ruisleipää, ruokaa ja vauvoja?
- kun rakastaa
Tytär on jo siellä opiskelemassa ja vauvakin kasvanut toiselle vuodelle. Tyttärellä on ikävä suomalaista ruisleipää ja minulla lapsenlasta, jonka ruokavalio on kuulemma yksipuolisesi kanaa ja riisiä. Onko älytöntä?
- qsd
kun rakastaa kirjoitti:
Tytär on jo siellä opiskelemassa ja vauvakin kasvanut toiselle vuodelle. Tyttärellä on ikävä suomalaista ruisleipää ja minulla lapsenlasta, jonka ruokavalio on kuulemma yksipuolisesi kanaa ja riisiä. Onko älytöntä?
Ruisleipää voi tuoda, mutta vauvanruoka luettanee nesteeksi, joten ei ainakaan käsimatkatavaroihin.
- singaporessa_5v_asunut
Ei Singaporen tulli takavarikoi purukumeja tai yleensäkään mitään syötäväksi tarkoitettua. Huumeet ne takavarikoi, ja hirttää kaiken hyvän päälle. Purkkaa sinne saa viedä oman käyttöön niin paljon kuin haluaa, samoin ruisleipaa, jne. Kun itse asustelin siellä niin aina Suomessa käydessä mukana oli kaksi matkalaukkua. Toinen vaatteille ja toinen suomiruualle. :-)
- oioioiiiii
saahan sieltä ruisleipää cold storagesta ja carrefourista ja muualtakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782