Ei ihan vahvin annos ja paketissa 7 laastaria. Onko mitään eroa Suomen hintoihin?
Mitä maksaa nikotiinilaastarit Tallinnassa?
5
1903
Vastaukset
- maksavan
VIRUkeskuksan apteekissa n. 15euroo,kaikki voimakkuudet/ 7kpl.
- Alkon villiapina
Jos ei ole polttanut koskaan savukkeita?
- ja vieläkin jauhan
Alkon villiapina kirjoitti:
Jos ei ole polttanut koskaan savukkeita?
nikotiinipurkkaa!
Ei pitäisi kuulemma käyttää korvaushoitoa yli kolmea kuukautta, olisi vähennettävä annostusta ja jätettävä lopulta kokonaan pois.
Mutta onkohan tämä vain tapa? Siis että pitää varmuuden vuoksi jauhaa nyt tätä 2 mg:n purkkaa? Niin kuin oli tapa sekin, että sormi kaupan kassalla alkoi hiplata savukeautomaatin painikkeita..
Pitäisi varmaan kokeilla ostaa tavallista purukumia. Ehkä olen riippuvainen vain tästä pureksimisesta. - Anonyymi
Onko tänävuonna, siis 2020 hinta tiedossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tänävuonna, siis 2020 hinta tiedossa?
On.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889