Haluaisin aloittaa motocrossin tai supermotoa, ja pitäisi ostaa pyörä. Minkä ostaisin, aloittelija kun olen. Ja onkos joitain motocross seuroja tai muuta vastaavaa olemassa turun alueella? Muut kamat on jo, pyörä puuttuu. Eli onko seuroja, vai pitääkö vain mennä ajelemaan radoille?
Miten aloittaisin?
3
1035
Vastaukset
- DeadShanger
Täytän marraskuussa 15, eli olen 94 syntynyt, eli kuinkas paljon tehoja saa pyörässä olla?
- motoo
http://www.turunmoottorikerho.fi/
tonne jäseneksi ja jos ei ole paljon ajokokemusta, mutta pituutta on jo ison pyörän sarviin niin 125cc 2-tahti vois olla hyvä ekaks pyöräks. kannattaa käydä koeajopäivillä vähän testaamassa erilaisia pyöriä (tai kavereiden pyöriä) ennen oman ostoo - motocrossari
Alota 125 2t ja kannataa käyä niisä seuroissa. Sulla pitäs olla hyvä kunto että jaksat ajaa pitempäänkun kaks kierrosta.sitten pitäs vaan ankarasti harjotella että siitä ajamisesta ei tuu pelkkää kruisailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875