Mikähän on vikana vuoden -04 Meganessa, kun aukasee keskuslikitusta kaukosäätimellä niin aukee kaikki muut ovet paitsi apukuskin?? käyttää kiinni ja aukasee nii sit aukee sekin. Tekee aina kun on vähänki kauemmin pois auton luota. Tupla napautuksilla ei ole merkitystä asiaan.
Keskuslukitus
6
455
Vastaukset
- Anonyymi
Sun tarttee korjata se vika.
- Anonyymi
Lukko mekanismi tai johtosarja katkennut saranan kohdalta?
- Anonyymi
Vaikuttaa tyypilliseltä Renaultin pikkuvialta. Renault merkkikorjaamo ottaa mielihyvin vastaan pikkuvikaisia Renault laatuautoja, jotka eivät ruostu ja niissä on hyvät ajo-ominaisuudet.
Renault työtakuu takaa, että työ ei lopu korjaamalla. Varaa pajalle mukaan rahaa ja päänsärkypulveria tai tabletteja, pulveri lienee kuitenkin tyyliin parasta, koska kysymyksessä on vanha sivistysmaan innovaatio Renault ja pulveri perinteinen särkylääke, hyvin elegantti sellainen. Renault erikois lääketohtorit suosittelee aina tarkastamaan lääkityksen, jos liikaa tojottaa tai muuten tukka sojottaa, eikä baskeri pysy päässä. Pitää aina olla tyylikäs, pieni nenän nyrpistely kuitenkin sallitaan, jos se tehdään sivistyneesti esim. torilla.
Oikein hyvää loska sutimis syksyä ja paljon pikkuvikoja kaikille Renault laatuautojen ystäville toivoo: Yrjö Niuvanniemeltä. - Anonyymi
Kannattaa ajaa sellaisella autolla jossa ei keskuslukko reistaa.
- Anonyymi
Jos ajaa renuaa päishään jonkun hengiltä pääsee paikkaan, jossa ei lukot reistaa. Jotain hyvää kuitenkin.
- Anonyymi
Renaultin ovien lukot ovat paljon hiljaisempia kuin sellien ovien lukot, isotpojat ovat kertoneet, omakohtaista vertailutietoa ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465