Pelkäätkö hammaslääkäriä? Nuoret eivät pelkää käydä hammaslääkärissä. Yllättäen vanhempi ikäluokka sen sijaan on jopa tuskainen joutuessaan tuohon "kidutuspenkkiin" Kidutuspenkeistä puheenollen. Minkälaisia oli hammaslääkärit ennen vanhaa? Keinutuoli penkkinä ja hohtimet toisessa kädessä. Pahinpaan särkyyn annetteiin pullo whiskyä tai tainnutusnuijaa. Kerro paras/ikävin muistosi hammaslääkäristä?
HAMMASLÄÄKÄRI
3
554
Vastaukset
- taitaa olla
kun olin jotain eka-tai toisella luokalla -60 luvulla.hammaslääkäri pisti puudutus piikin,mutta hammas ei puutunut.silti alkoi vetämään hammasta pois.Sattui tosi kipeää ja vaistomaiseti nostin kättä suuta kohti,silloin tämä lääkäri läväytti lujaa käsille ja moittivalla äänellä käski olla nostelematta käsiä.Tuskan hiki virtasi,mutta viimein hammas irtosi.puudutus alkoi vaikuttamaan kun olin jo tuolista pois,mutta harmitti kun ei voinut syödä mitään kun koko suu oli puutunut.Tämä oli nais-lääkäri ja sain kammon hammaslääkäriin,onnekssi meni ohi kun v.-75 tulehtui hammas ja oli pakko mennä lääkäriin.Oli tekniikka muuttunut.Luokkakaverini pelkäsi niin paljon että ei mennyt hammaslääkäriin,vaan haki apteekista hammaspaikka aineen ja laittoi itse hampaassa olevaan reikään.En vieläkään voi olla jännittämättä hammaslääkärin tuolissa,se on vastenmielisin lääkäri mitä voi olla jos on porattavaa tai revittävää.
- pikkupoikana
hammaslääkäri-täti puristi pääni tissiensä väliin, eikä sattunut sitten yhtään..
- nuori
Nuoret kyllä pelkää käydä hammaslääkärissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4346261Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1213576Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?882416Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251889Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1091185Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?921164- 631055
- 621028
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76930- 41924