Kiinnostais tietää että onko ketään NUORTA Teititelty esim. kaupan kassalla asiakaspalvelutilanteessa tms? Mua teititeltiin taas tänään kaupan kassa sano mulle kun anto loppurahat: "Olkaa hyvä"!!!! Teitittelijä oli n 20v, must on aika erikoista että nuorempia tai yleensäki nuoria TEITITELLÄÄN olkoon sit vaik miten kohteliasta. Eikä ollu eka kerta kun kassa teitittelee.. Ehkä mä vaan näytän sit 50v mummelilta, heheheh ;) Toivottavasti en kuitenkaa. Ehkä niiden on tarkotus loukata tjsp...?
Teititelläänkö Sinua??
7
445
Vastaukset
- Skäidi
Minä ainakin olisin.
- jos kassa
Olisko parempi jos kassa sanoisi: - No, suksi vittuun siitä töllistelemästä!
Tuskin asiakaspalvelutyössä työskentelevä tahtoi sinua loukata. Asiakkaiden teitittely vain kuuluu asiakaspalvelutyössä työnkuvaan.
Minä taas olen harvemmin kuullut teitittelyä. En ota siitä nokkiini, mutten myöskään loukkaannu mikäli joku kaupan kassalla minua teititteleekin. Kohteliastahan se vain on.- eikekkase
reps, toi oli muute hyvä läppä tohon väliin. Suksi vittuun siitä :). Mää repeisin jos joku myyjä sanoisi mulle noin.
- kun vaan osais jotain
Joo kyl muakin teititellään joskus. Se vaan tuntuu hölmöltä kun vanhemmat teitittelee nuorempaa..oon 17, mut jos ne tosissaan luulekin meitä vanhoiksi mummoiksi/papoiksi??? Eikös vanhoil oo ryppyiki.. mut jos myyjä o sokee.
No mä ajattelin kysyy seuraavax silt joka teitittelee et olemme hyvät tai näetkö mut kahtena?? Ehkä on tyhmää vaivata päätään tämmösil pikkujutuil mutku ihmetyttää kuitenki just toi: "OLKAA HYVÄ" Joo tuli vanha olo. - Teititellään
useastikin kaupan kassalla tms vaikka olen 16v poika
- ,.,..,.,.,
Kyllä... olen 21v ja 155cm pitkä mutta silti kuulee joskus teitittelyä :D on vähän ihmeellistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696871
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes582346- 562118
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se611241Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3531224- 551211
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384958Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947