Teititelläänkö Sinua??

yx 16v ;)

Kiinnostais tietää että onko ketään NUORTA Teititelty esim. kaupan kassalla asiakaspalvelutilanteessa tms? Mua teititeltiin taas tänään kaupan kassa sano mulle kun anto loppurahat: "Olkaa hyvä"!!!! Teitittelijä oli n 20v, must on aika erikoista että nuorempia tai yleensäki nuoria TEITITELLÄÄN olkoon sit vaik miten kohteliasta. Eikä ollu eka kerta kun kassa teitittelee.. Ehkä mä vaan näytän sit 50v mummelilta, heheheh ;) Toivottavasti en kuitenkaa. Ehkä niiden on tarkotus loukata tjsp...?

7

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skäidi

      Minä ainakin olisin.

    • jos kassa

      Olisko parempi jos kassa sanoisi: - No, suksi vittuun siitä töllistelemästä!

    • Tuskin asiakaspalvelutyössä työskentelevä tahtoi sinua loukata. Asiakkaiden teitittely vain kuuluu asiakaspalvelutyössä työnkuvaan.

      Minä taas olen harvemmin kuullut teitittelyä. En ota siitä nokkiini, mutten myöskään loukkaannu mikäli joku kaupan kassalla minua teititteleekin. Kohteliastahan se vain on.

      • eikekkase

        reps, toi oli muute hyvä läppä tohon väliin. Suksi vittuun siitä :). Mää repeisin jos joku myyjä sanoisi mulle noin.


    • kun vaan osais jotain

      Joo kyl muakin teititellään joskus. Se vaan tuntuu hölmöltä kun vanhemmat teitittelee nuorempaa..oon 17, mut jos ne tosissaan luulekin meitä vanhoiksi mummoiksi/papoiksi??? Eikös vanhoil oo ryppyiki.. mut jos myyjä o sokee.
      No mä ajattelin kysyy seuraavax silt joka teitittelee et olemme hyvät tai näetkö mut kahtena?? Ehkä on tyhmää vaivata päätään tämmösil pikkujutuil mutku ihmetyttää kuitenki just toi: "OLKAA HYVÄ" Joo tuli vanha olo.

    • Teititellään

      useastikin kaupan kassalla tms vaikka olen 16v poika

    • ,.,..,.,.,

      Kyllä... olen 21v ja 155cm pitkä mutta silti kuulee joskus teitittelyä :D on vähän ihmeellistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe