Ostimme yhteistuumin sormukset ulkomailta jo lähes kolme vuotta sitten,siellä ne vaan pölyttyvät kaapissa. Olen puhunut kihloihin menosta avomiehelleni useaan otteeseen mutta hän tuntuu pelkäävän koko aihetta.Olen ymmälläni,meillä menee hyvin ja rakastamme toisiamme eikä tässä enää mitään nuoriakaan olla.Asia vaivaa minua suunnattomasti,miksi niitä sormuksia ei voisi laittaa sormiin kun ne kerran on ostettukin aikapäiviä sitten? Hän sivuuttaa keskusteluyritykseni muutamalla sanalla ja sanoo että kyllä tässä keritään.Tuntuu siltä kuin minussa olisi jotain vikaa.
Mies pelkää kihloja
9
1207
Vastaukset
- sitoutumaton mies
miksi teidän sitten pitäisi mennä kihloihin?mitä se muuttaisi? yleensähän kihlaus on lupaus naimisiin menosta...jos miehesi ei halua koskaan naimisiin.
- Septlove
Lupausta avioliittoon menemisestä ei tehdä ihan noin vain. Kihlautuminen on miehelle iso juttu. Avioliitto tuo paljon vastuuta kannettavaksi. Hän haluaa olla varma, että olet hälle se oikea.
Eikä hän mikään "miehesi" ole vielä, vaan miesystävä tai poikaystävä. - minusta
Istuta se mies sohvalle ja selvitä asia! Jos se ei haluakaan ikinä kihloihin eikä naimisiin niin parempi jättää se vätys sitten. Ettet haaskaa elämästäsi toista kolmea vuotta!
- haaskaa 3 vuotta
mitä se sormus sormessa muuttaa? turhaa suurentelua koko kihlaus. vOIHAN SITÄ LAITTAA SORMUKSEN NIMETTÖMÄÄN JA LEIKKIÄ OEVANSA KIHLOISSA. iHAN YHTÄ SUURI TAIKA SILLÄ ON KUIN ETTÄ SORMUKSET VAIHDETAAN KUOHUVIININ KERA.
Sellaisen miehen kanssako se aika ei mene hukkaan joka ostaa "sormuksen"? Pieni on sinunkin maailmasi.
- nuorempivastaus
ei ole vielä tosiaan valmis ja siihen voi olla useitakin syitä. Oman mieheni syyt olivat tässä:"sormus on vain metallia ja avioliitto on vain pala paperia, ei ne mitään meinaa".
Suurin syys lienee (en tiedä) ollut ettei ollut vielä saavuttanut omia haaveitaan ja koki että avioliitto olisi se viimeinen mitä haluaisi. Itse en ehkä ajattele ihan noin, että avioliiton pitäisi jotenkin enempää sitoa/estää toteuttamasta omia haaveitaan, elää ihanaa elämää, mutta hän koki. Pettymyshän se oli silti;ja erityisen vaikeaa oli ottaa vielä vastaan häneltä teeskennelty, epätoivoinen kosinta riidan jälkeen. Ei näin. - Kaikenlaista sitä...
Ethän tosissasi ole tässä? Kuinka on mahdollista että toimitte noin nurinkurisesti, tässä sormusasiassa. Yleensä kun kihlasormus hankitaan, niin sellainen pistetään myös sormeen samantein. Eiköhän kaikki muu tarpeellinen tai vähemmän tarpeellinen, voi jäädä sinne lipaston laatikkoon. Ja oletko tullut ajatelleeksi, että on selvääkin selvempää se. Että miehelläsi ei ole tarkoitustakaan kihlautua ja miksi edes kihlautua, jos suhde vaikuttaa paikoilleen jysähteneeltä.
- flipkksjjahhhakka
Onpa kyllä kummallinen tapa hoitaa asioita! Kihlat ostetaan silloin kun mennään kihloihin. Tuntuu vähän uudelleenlämmittelyltä kaivaa ne vanhat sormukset kaapista... Teinä ostaisin uudet sormukset, jos menette joskus kihloihin.
Jos miesystäväsi ei pysty edes keskustelemaan asioita, hän ei ole kypsä menemään naimisiinkaan. Tiedätkö mitä hän edes periaatteessa on avioitumisesta mieltä, jos se onkin hänen periaatteitaan vastaan ja siksi vain kiertää asiaa? - ylikolmekymppinen
flipkksjjahhhakka kirjoitti:
Onpa kyllä kummallinen tapa hoitaa asioita! Kihlat ostetaan silloin kun mennään kihloihin. Tuntuu vähän uudelleenlämmittelyltä kaivaa ne vanhat sormukset kaapista... Teinä ostaisin uudet sormukset, jos menette joskus kihloihin.
Jos miesystäväsi ei pysty edes keskustelemaan asioita, hän ei ole kypsä menemään naimisiinkaan. Tiedätkö mitä hän edes periaatteessa on avioitumisesta mieltä, jos se onkin hänen periaatteitaan vastaan ja siksi vain kiertää asiaa?Hän on ollut naimisissa ja vaimo löysi uuden ja otti eron. kaikki loppui kuin seinään,ymmärrän kyllä ettei sellaisen jälkeen niin vain mennä elämässä eteenpäin. Sitäpaitsi suhteemme ei ole missään nimessä paikoilleen jämähtänyt tai huono niinkuin jotkut täällä tuntuvat ajattelevan. meillä kyllä keskustellaan kaikesta muusta mutta tämä asia on tälläinen peikko. Mieheni on rakastava ja sanoo sekä myös näyttää sen paremmin kuin minä itse. Täytyy vielä todeta ettei täältä kannata kysellä neuvoja sillä kukaan ei tunne meitä,ei tiedä historiaamme eikä näe kuinka hyvin meillä pelaa kemiat yhteen. En vaihtaisi häntä keneenkään toiseen. ne sormukset olivat kalliit,euroissa yli 200 joten varmasti laitamme juuri ne sormeen kun menemme kihloihin. sanon kun,sillä tiedän että asioilla on tapana järjestyä joskus ihan itsestään.
- lähtökohdista
ylikolmekymppinen kirjoitti:
Hän on ollut naimisissa ja vaimo löysi uuden ja otti eron. kaikki loppui kuin seinään,ymmärrän kyllä ettei sellaisen jälkeen niin vain mennä elämässä eteenpäin. Sitäpaitsi suhteemme ei ole missään nimessä paikoilleen jämähtänyt tai huono niinkuin jotkut täällä tuntuvat ajattelevan. meillä kyllä keskustellaan kaikesta muusta mutta tämä asia on tälläinen peikko. Mieheni on rakastava ja sanoo sekä myös näyttää sen paremmin kuin minä itse. Täytyy vielä todeta ettei täältä kannata kysellä neuvoja sillä kukaan ei tunne meitä,ei tiedä historiaamme eikä näe kuinka hyvin meillä pelaa kemiat yhteen. En vaihtaisi häntä keneenkään toiseen. ne sormukset olivat kalliit,euroissa yli 200 joten varmasti laitamme juuri ne sormeen kun menemme kihloihin. sanon kun,sillä tiedän että asioilla on tapana järjestyä joskus ihan itsestään.
Ei siinä olekaan järkeä, että kirjoittelee tänne ja jättää kaikista oleellisimman asian kertomatta! Tuo on täysin ymmärrettävä selitys miehesi kihlauskammoon, että hän on tullut jätetyksi täysin yllättäen. Et vaan viitsinyt mainita moista pientä yksityiskohtaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822