Elikkä sea ray 268 -88 kokemuksia tarvitaan ja otetaan vastaan.Onko kukaan dieselöinyt->minkä koneen olette laittaneet, kulku? Paljonkohan tommosessa on bensakoneella kulutus jos kone on uudehko 320hv mpi merkkari. Eniten kiinnostaa omakohtaiset kokemukset ja mutu tieto hyvin vähäsen.
sea ray 268 da
9
1173
Vastaukset
- onpa siinä
hyvä vene tosi halvalla!
- sdftgyhujikolp
Laittaisin kyllä kauppakirjaan ehdon, että jos kulutus onkin huomattavasti suurempi kuin myyjän ilmoittama, saan rahani takaisin... Ei tuo ikinä noilla ilmoitetuilla luvuilla kulje.
- on ilmoittettu
sdftgyhujikolp kirjoitti:
Laittaisin kyllä kauppakirjaan ehdon, että jos kulutus onkin huomattavasti suurempi kuin myyjän ilmoittama, saan rahani takaisin... Ei tuo ikinä noilla ilmoitetuilla luvuilla kulje.
vetoautolle kun vene on trailerin päällä?
- searay 268
kesä takana kyseisellä veneellä.Hyvät meri ominaisuudet.hyvät tilat.Yleinen läädukkuus verrattuna joihinkin halpis jenkkeihin.Vm.-88 vene on viimeinen missä on tiikkisisustus.Tätä uudemmissä on käytetty valkoista levyä.Itsellä koneena Merccari 454 330hp.joka on passeli tuohon veneeseen.Luonteva matkanopeus tuolle rungolle on n.24 knots.jolloin kulkee nätisti.20 solmussa menee nenä pystyssä,johtuen jyrkästä veestä.Kulutus kelistä riippuen 45-50l/h. Tuohon nettiveneessä olevan DA:n lukemiin en usko.Jyrkkä v vaatii tehoja.Onhan noissa erilaisia Dieseleitä näkynyt.Konehuone on mitoitettu v8 koneelle,eikä sinne esim.suora kutoskone mahdu ilman tankin muutosta.
- Esimerkiksi
Onhan noita jo lyhempiä koneita kuin Volvo Steyr on V8:n pituinen Joku Merkkarikin taitaa olla sen pituinen, että menee vanhan kasin paikalle Ei aina tarvii ostaa Volvoa, joka on myöskin vanhaa tekniikkaa..
- Tuollaisessa
Sea Rayssa minkäänlaisia nousulistoja pohjassa? Jos ei, niin ei ihme, että on janoista menoa.
- onko...
Tuollaisessa kirjoitti:
Sea Rayssa minkäänlaisia nousulistoja pohjassa? Jos ei, niin ei ihme, että on janoista menoa.
nousulistoja? Taitaa olla janoista menoa siellä..
- Searay 268
Tuollaisessa kirjoitti:
pohjassa,samoin nousulistat,tosin aika pienet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1587272
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505996- 1535317
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484747Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554078- 733302
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.633259Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253082- 472487
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182399