Oudot äänet unen rajamailta

DIR....

Kun rupean nukkumaan minunlla on usein radio päällä. Kuulen joskus unessa jotain outoa kaaoksen omaista "musiikkia" mutta jonkun tietynlaisen kaavan se sisältää. Ikään kuin jotain kone musiikin psykopaattista sekostusta. Hankala ehkä kuvailla mutta jotain raudan kalketta ja kirkon kellojen kuminaa, raastamista siis ihan outoja ääniä joita ei oikein osaa kuvailla. Havahdun unessa miettimään että kuka ihme tälläistä musiikkia radiossa soittaa ja hyppäsin ylös että WTF!! Samalla koko melu lakkasi ja koko radio oli täysin hiljaa muutaman sekunnin verran ennen kuin jotain normaalia radiolähetystä jatkui... Onko kellään samankaltaisia kokemuksia tai hajua mitä helkattia tässä oikeen tapahtuu.

23

2114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielikuvitus tekee

      temppujaan. itse vältän nuo kun pidän konetta päällä niin hurina peittää kaikki muut häiritsevät äänet (ja ihan hiljaisuudessa osaa enää nukkuakaan).

    • hallusinaatioita

      Tuttu juttu... Ei ole vaarallista tms, vaan liittyy normaaliin nukahtamiseen kun uni tulee hitaammin. Mulla tuo liittyy usein unihalvaukseen, mutta ei aina. Lisää löytyy wikipediasta tai jos sulla on adobe reader, aiheesta löytyy psykologin gradu: http://tutkielmat.uta.fi/pdf/gradu00054.pdf Normisettiä siis, ei huolta.

    • Minttu-82

      Minulla on samankaltaisia kokemuksia kun sinulla.
      Minulla kokemuksesta on aikaa kun asuin vielä toisella paikkakunnalla ja olimme avomiehen kanssa jo sängyssä käymässä nukkumaan, meillä ei ole mitään radiota tai muuta sähkölaitetta päällä, niin kuulin kun alakerrassa kaksi ihmistä mies ja naisääni puhuvat jotain mutta puheesta ei saa selvää. Totesin vielä avokille että ihan kuin alakerrassa on ihmisiä mutta avokki ei kuullut sillä kertaa mitään.

      Avokki on taas kahteen eri kertaan kuullut puhetta alakerrassa toisella kertaa hän oli yksin talossa ja nukkui yläkerrassa yksin kissan kanssa kun kuuli puhetta alhaalta. Toisella kerralla kun olimme remontoismassa taloa loppuun niin nukuimme alakerrassa toisessa huoneessa kun avokki oli yöllä herännyt ja kuullut selvästi kahden ihmiset puhetta (nais ja mies äänet) mutta silloinkaan ei ollut saanut selvää mitä puhuivat.

      Äänet puhuivat kuin kuiskaamalla, kuulet että puhutaan mutta et kuule mitä puhutaan.

      • whewhweh

        Onko vanhakin talo? Onko tietoo edellisist asukkaista jos joku jäänyt
        asumaan sinne kuoltuaan?
        Meidän suvussa on kerrottu koettuja kummitusjuttuja ja niitä on ehkä liikaakin,
        kokenut outoja nuorempana (nähnyt semmost), mitä en haluais silti myöntää itelleni.....


      • Minttu-82
        whewhweh kirjoitti:

        Onko vanhakin talo? Onko tietoo edellisist asukkaista jos joku jäänyt
        asumaan sinne kuoltuaan?
        Meidän suvussa on kerrottu koettuja kummitusjuttuja ja niitä on ehkä liikaakin,
        kokenut outoja nuorempana (nähnyt semmost), mitä en haluais silti myöntää itelleni.....

        Talo on rintamasmiestalo vm.-51 ja tietoa on edellisistä asukkaista sen verran että mies rakensi sen perheelleen ja ollut myös vuokrattuna viimeiset 10 vuotta ennen kuin avokki osti sen. Äänet ovat luultavasti vanha omistaja(rakennuttaja) ja luultavasti avokin edesmennyt äiti, mutta varmaa tietoa ei ole kun äänistä ei saa selvää muuta kuin että ovat mies ja naisäänet.
        Uudessa talossa ääniä odotellaan onko tänne jäänyt henkiä, mutta toivotaan ettei ole jäänyt.... ;)


      • sotalapsi1
        Minttu-82 kirjoitti:

        Talo on rintamasmiestalo vm.-51 ja tietoa on edellisistä asukkaista sen verran että mies rakensi sen perheelleen ja ollut myös vuokrattuna viimeiset 10 vuotta ennen kuin avokki osti sen. Äänet ovat luultavasti vanha omistaja(rakennuttaja) ja luultavasti avokin edesmennyt äiti, mutta varmaa tietoa ei ole kun äänistä ei saa selvää muuta kuin että ovat mies ja naisäänet.
        Uudessa talossa ääniä odotellaan onko tänne jäänyt henkiä, mutta toivotaan ettei ole jäänyt.... ;)

        Minä uskon sen että muutamissa taloissa on näitä henki asukkaita, ja niissä on niitä ääniä ja askelia ja kuiskauksia. Minä kuulen esm kesämökilläni kun menen sauna rakennuksen luo selvästi Hevosen syöntiä muistuttavaa roskutusta. Se rouskutus kuuluu vain silloin kun menen ensimäistä kertaa saunalle. Minun korvissani soi kyllä jonkin lainen sihinää muistuttava ääni, ja ikään kuin tämän sihinän läpi kuuluisi hyvin kaunista linnun viserrystä, olen niin tottunut tähän äänen, etten halua sitä pois, nukahdan tähän äänneen iltaisin.
        Minulla on henk kohtainen selitys siihen miksi väsymys tilassa ihminen on esm nähnyt enkeli näkyjä sodassa. Näiitten näkyjen virittäjänä on tietty hermoston ja elimistön tila. Joita yksi oikoisesti sanotaan väsymyksen ja pelon aiheuuttamiksi. Ne eivät ole kuitenkaan harha näkyjä vaan hermoston tila näyn näkiällä on virittänyt hänen elimistönsä näkemään meitä ympäröivään henki maailmaan.


    • DIR..

      Taas on muutaman kerran radio pysähtynyt ja heti kun havahdun unesta silmät auki niin radio jatkaa lähetystä,ei ole tullut tuota ihme "musiikki" hössäkkää kyllä enään.
      Nyt pari päivää sitten,menin päikkäreille kun olin tosi väsynyt niin yhtäkkiä meni vasen korva lukkoon ja kävi sellainen outo ääni,aivan kuin olisi satoja taajuuksia käynyt läpi sekunnissa,säikähin tuota ja koetin aukaista silmät mutta eipä ne auenneet,säikähin vielä pahemmin ja koetin nousta ylös sängyltä mutta ei kädet tai jalat liikahtaneetkaan!
      Iski pienoinen paniikki ja kun yritin todella kovasti nousta ylös niin tuntui kuin silmät olisi pyörähtänyt ympäri ja välähti jokin maisema nopeasti ja sen jälkeen sain itteni ylös sängystä ja koko ruumis tuntui raskaalta ja kylmiäväreitä veti kauttaaltaan.(koko tapaus kesti mielestäni vain noin 10sekunttia)
      Oon lukenut jotain tuosta ruumista-irtautumista ja vähän vaikuttaa samalta nämä tapaukset kuin se.
      Pakko sanoa että on jäänyt vähän kummittelemaan nämä tapaukset,ei taho oikein sängylle mennä nukkumaan hrr.

      • Miimu

        Tuo on ihan selvä unihalvaus. Siihen voi liittyä ruumiistairtautumiskokemuksiakin. Minulla menee niin, että ensin saattaa kuulua puhetta tai kuin tv olisi päällä (ei siis ole), sitten menee kuin sähkövirta läpi kropan, sellainen "hurina/tärinä/humahdus". Ei voi liikuttaa kuin silmiä... huh, kyllä se vieläkin joskus pelottaa.
        Nuo "ruumiistairtautumiset" tulee aina tuon sähkötunteen jälkeen tai aikana. Joskus tuntuu kuin alakroppa lähtisi leijumaan, joskus tuntuu kuin tippuisi sängyn läpi tai lähtisi nousemaan ylöspäin tosi kovalla vauhdilla.
        Onneksi ei ole vielä koskaan ollut mitään ilkeitä näköhallusinaatioita... sitten voisi pelottaa jo kunnolla, vaikka teoriassa tiedän kyllä ettei ole mitään pelättävää.


      • DIR...
        Miimu kirjoitti:

        Tuo on ihan selvä unihalvaus. Siihen voi liittyä ruumiistairtautumiskokemuksiakin. Minulla menee niin, että ensin saattaa kuulua puhetta tai kuin tv olisi päällä (ei siis ole), sitten menee kuin sähkövirta läpi kropan, sellainen "hurina/tärinä/humahdus". Ei voi liikuttaa kuin silmiä... huh, kyllä se vieläkin joskus pelottaa.
        Nuo "ruumiistairtautumiset" tulee aina tuon sähkötunteen jälkeen tai aikana. Joskus tuntuu kuin alakroppa lähtisi leijumaan, joskus tuntuu kuin tippuisi sängyn läpi tai lähtisi nousemaan ylöspäin tosi kovalla vauhdilla.
        Onneksi ei ole vielä koskaan ollut mitään ilkeitä näköhallusinaatioita... sitten voisi pelottaa jo kunnolla, vaikka teoriassa tiedän kyllä ettei ole mitään pelättävää.

        Mitä olisi näkynyt/tapahtunut jos en olisi säikähdyksen takia väkipakolla pyrkinyt pois tuosta tilasta,sillä pienen hetken tuntui todella vapauttavalta mutta en uskaltanut antautua sille tunteelle vaan paniikissa jännitin kaikki voimat ylös pääsyyn.
        Ehkä eniten pelkäsin sitä tunnetta,kun tuntui että jokin teki sen tilan mulle ja kuin vaiston varasesti päätin ettei ilman omaa tahtoa kukaan pitele/ota ruumista multa,täytyy ensikerralla koettaa luottaa itteensä ja antaa tulla mitä tapahtuukaan,eikai se muuten selviä.

        Kiitoksia vastauksista,auttaa todella omaa pähkäilyä kun kuulee muittenkin samankaltaisia kokemuksia.


      • yks kokemus
        DIR... kirjoitti:

        Mitä olisi näkynyt/tapahtunut jos en olisi säikähdyksen takia väkipakolla pyrkinyt pois tuosta tilasta,sillä pienen hetken tuntui todella vapauttavalta mutta en uskaltanut antautua sille tunteelle vaan paniikissa jännitin kaikki voimat ylös pääsyyn.
        Ehkä eniten pelkäsin sitä tunnetta,kun tuntui että jokin teki sen tilan mulle ja kuin vaiston varasesti päätin ettei ilman omaa tahtoa kukaan pitele/ota ruumista multa,täytyy ensikerralla koettaa luottaa itteensä ja antaa tulla mitä tapahtuukaan,eikai se muuten selviä.

        Kiitoksia vastauksista,auttaa todella omaa pähkäilyä kun kuulee muittenkin samankaltaisia kokemuksia.

        Itelleni on käyny ainoastaan yhesti niin et oon nähny jotain aivan sekoa painajaista,ja yhtäkkiä oon muka hereillä, nään huoneeni ympärillä yms. mut kuuluu vaan jotain aivan psykopaattista sekomusiikkia taustal..siinä sit unissaan koitin väkisin avata silmäni ja sainkin auki ja heräsin siinä vasta oikeasti. Samassa musiikki loppu. Nukahin sit muutaman sekunnin pääst uuestaan ja taas se kaamea musiikki alko kuulumaan ja muistan miettineeni et mää haluan herätä, ettei tartte tuota kuunnella. Ja sit taas pakotin silmät auki. Oli kyllä sekavin yö ikinä! Ainoa ero mikä oli valveilla olon ja unen välillä oli tuo musiikki..ja välillä sit kerkesin nähä siinä painajaistaki välillä..Heräsin varmaan about viis kertaa ku väkisin avasin silmät ja halusin herätä siin unes. Tiesin siis nukkuvani. (muistan tehneeni kaikenlaisia testejä siin unes, et tietäsin oonko hereillä vai unes. Availin kaappeja ja katoin mitä niis on yms.)Ja se musiikki oli jotain aivan sekoa..just samanlaista kuin tuos kuvailit. Jotain sellasta et jos semmosta alkas radiossa kuulumaan keskellä päivää tulisin kyl hulluksi :D Kertoo sen musiikin hirveydestä jo sekin, et unissaanki halusin herätä ettei sitä tarvis kuunnella xD Ja outoa oli et aina siinä unessa muka heräsin mun sängyltä ja lähin kävelemään olohuoneeseen yms. Luulin olevani hereillä, mut sit yhtäkkiä tapahtuki jotain kauhiaa(kuten esim. käänsin pään, ni verhot oliki poissa tai muuta :O )ja tiesin siitä et nukun. Nämä muutamat kerrat mitä heräsin oli erilaisia. Sillon olin oikiasti hereil. Mutta nuo unissa heräämiset tuntu yhtä tosilta silloin kun nukuin,mutta ei sillon ku olin hereil.. menikö liian sekavaks :D


      • Se aiheuttaa
        yks kokemus kirjoitti:

        Itelleni on käyny ainoastaan yhesti niin et oon nähny jotain aivan sekoa painajaista,ja yhtäkkiä oon muka hereillä, nään huoneeni ympärillä yms. mut kuuluu vaan jotain aivan psykopaattista sekomusiikkia taustal..siinä sit unissaan koitin väkisin avata silmäni ja sainkin auki ja heräsin siinä vasta oikeasti. Samassa musiikki loppu. Nukahin sit muutaman sekunnin pääst uuestaan ja taas se kaamea musiikki alko kuulumaan ja muistan miettineeni et mää haluan herätä, ettei tartte tuota kuunnella. Ja sit taas pakotin silmät auki. Oli kyllä sekavin yö ikinä! Ainoa ero mikä oli valveilla olon ja unen välillä oli tuo musiikki..ja välillä sit kerkesin nähä siinä painajaistaki välillä..Heräsin varmaan about viis kertaa ku väkisin avasin silmät ja halusin herätä siin unes. Tiesin siis nukkuvani. (muistan tehneeni kaikenlaisia testejä siin unes, et tietäsin oonko hereillä vai unes. Availin kaappeja ja katoin mitä niis on yms.)Ja se musiikki oli jotain aivan sekoa..just samanlaista kuin tuos kuvailit. Jotain sellasta et jos semmosta alkas radiossa kuulumaan keskellä päivää tulisin kyl hulluksi :D Kertoo sen musiikin hirveydestä jo sekin, et unissaanki halusin herätä ettei sitä tarvis kuunnella xD Ja outoa oli et aina siinä unessa muka heräsin mun sängyltä ja lähin kävelemään olohuoneeseen yms. Luulin olevani hereillä, mut sit yhtäkkiä tapahtuki jotain kauhiaa(kuten esim. käänsin pään, ni verhot oliki poissa tai muuta :O )ja tiesin siitä et nukun. Nämä muutamat kerrat mitä heräsin oli erilaisia. Sillon olin oikiasti hereil. Mutta nuo unissa heräämiset tuntu yhtä tosilta silloin kun nukuin,mutta ei sillon ku olin hereil.. menikö liian sekavaks :D

        Sekavuutta unenrajamaille ja yleistä rauhattomuutta.
        Siihen auttaa täydellisen hiljaisuuden keskittynyt "kuuntelu"


      • aave 1
        Miimu kirjoitti:

        Tuo on ihan selvä unihalvaus. Siihen voi liittyä ruumiistairtautumiskokemuksiakin. Minulla menee niin, että ensin saattaa kuulua puhetta tai kuin tv olisi päällä (ei siis ole), sitten menee kuin sähkövirta läpi kropan, sellainen "hurina/tärinä/humahdus". Ei voi liikuttaa kuin silmiä... huh, kyllä se vieläkin joskus pelottaa.
        Nuo "ruumiistairtautumiset" tulee aina tuon sähkötunteen jälkeen tai aikana. Joskus tuntuu kuin alakroppa lähtisi leijumaan, joskus tuntuu kuin tippuisi sängyn läpi tai lähtisi nousemaan ylöspäin tosi kovalla vauhdilla.
        Onneksi ei ole vielä koskaan ollut mitään ilkeitä näköhallusinaatioita... sitten voisi pelottaa jo kunnolla, vaikka teoriassa tiedän kyllä ettei ole mitään pelättävää.

        http://www.netikka.net/mpeltonen/index.html
        ota hausta aaveita ja ufoja
        -sielta nainen joka katosi


    • uneksija 5

      otin vaha vodkaa keskela paivaa ja rupesin pitkalleni sohvalle.
      Puoliunessa kuulin aivan vierestani karkea-aaninen mies sanoi jotakin hebreaksi kovalla aanella.

      • alisaallu

        Joskus kun oon suihkussa ja ketään ei oo kotona kuuulostaa ku mun pikkuveli sanois rauhallisesti mun nimen. Laitan suihkun pois päältä, eikä ketään oo kotona kun huudan haloo. Joskus se toistuu....onko tämä mielikuvitusta, minulla on nääs aika vilkas mielikuvitus? Vai onko kyse jostain...muusta?


    • hulluko...

      minua on seurannut monta vuotta ns.jokin,joka keittiössä ollessani ottaa olkapäästäni kiinni ja kun muutin toiseen asuntoon,siellä juoksenteli n.10vpoika vessasta vaatekomeroon ja siellä myös tunsin keittiössä ollessa että jokin tarttuu olkapäähän.en kertonut kavereilleni tästä hahmosta,ennenkuin he itse sanoivat nähneensä jonkin vilahtavan vessasta vaatekomeroon.meillä suvussa on selvännäkijä joka on jo edesmennyt,mutta minä ja kaksoissiskoni näemme enneunia sukulaisten ja kavereiden kuolemasta.pystyn myös siihen,että otan juomattoman lasin ja se liikkuu pyynnöstä kun otan yhteyttä ns.henkimaailmaan.tämän on myös mieheni nähnyt.olenko hullu vai näenkö oikeasti asiat ja pystyn kommunikoimaan henkien kanssa.tänään päivällä kun otin päikkärit,kuulin kovan henkäyksen korvaani ja olen sanonut miehelleni etten voi hyvin tässä asunnossa.hän pitää minua jo hulluna.

      • Ihmislaji

        Nimimerkille "Hulluko" Et ole hullu. Asia on niin että me jotka saamme yhteyden niin sanottuihin epä normaaleihin asioihin olemme ihan oma ihmislajinsa. Minä esm nään unia jotka tapahtuvat valve tilassa, juuri samanlaisena kuin olen ne unessa nähnyt. Minua on autettu henkimaailmasta siten, että jokin esine jonka olen luullut hukanneeni jonnekkin on ilmestynyt jostakin esm pöydälle. Monia muita asioita olen kokenut, kuten että ovet on auenneet minulle minun niihin koskematta. (Lukitsemattomat ovet) Ihmisiä on kävellyt vastaani ja yht äkkiä ne on vain hävinneet. Nyt antaisin sinulle neuvon, että et puhuisi jos voi olla puhumatta kokemuksistasi miehellesi, sillä minäkin tiedän, että ihmiset jotka ei näitä meidän tuntoja ja kokemuksia koe, he epäilevät kyllä meidän mielenterveyttämme. Uskon, että meillä on ympärillämme henki maailma ja muutamilla meistä on kyky nähdä tuohon henkimaailmaan tai tuntea niitten läsnä olon. Koeta hyväksyä ne eläässi kuuluvina niin sinun on helpompi vaieta heidän läsnä olostaan elässäsi


    • Tulee mieleen ihan selkeesti unihalvaus. Itse en oo koskaan kokenut sitä, mutta olen kärsinyt siihen viittaavista oireista. Etenkin sillon kun makaan selälläni ja olen ihan pian vaipumassa uneen, saatan joskus tuntea kuinka "rytmi" päässäni muuttuu katkonaiseksi ja tunnen ja nään kaiken jotenkin katkonaisena, kuin strobovalojen välkkeessä. Kuulen silloin myös katkonaista puheentapaista ölinää. Pystyn itse lopettamaan tämän "kohtauksen" nousemalla istumaan ja laittamalla valon päälle, eli varsinaisesta unihalvauksesta ei voida puhua.

      Kaikista oudoin tapahtuma oli kuitenkin ehkä se kun koin vastaavanlaisen "kohtauksen" keskellä päivää, istuessani yksin ulkona. Silloin kaikki hidastui kuin filmissä ja tuntui, että olisin katsonut itseäni jotenkin ulkopuolisena istumassa kotipihan penkillä. Yliluonnollista vai ei, paha sanoa.

    • rrrandommm

      olen 13v tyttö, joskus kun yritän nukkua koko kehoni halvaantuu ja saatan kuulla ääniä, plus en saa silmiänikään auki ja nään outoja asioita. minä nään usein painajaisia ja saan outoja ahdistuskohtauksia kunyritän nukkua joka haittaa minun koulu edistystä D: ja kun olen hereillä saatan kuulla ooutoja ääniä ! yhyyy:(

    • Dream a dream

      Onko kenelläkään kokemusta sellaisesta kun olet nukahtamassa ja silmäsi ovat vielä auki. Samaan aikaan koko kehosi halvaantuu etkä saa edes silmiä kiinni. Minulle on käynyt niin pari kertaa. Siihen on liittynyt voimakas pelon tunne siitä, että huoneessa on joku pahansuopa olento joka pyytää lähtemään mukaaansa rajan toiselle puolelle. Mietin tässä että jos annan itseni suostua olennon vaatimuksiin, lähteekö minulta henki? Muutaman kerran painostus on ollut todella kovaa ja seuraava päivä on kulunut pelosta jäykkänä ja nukkumaanmeno on ollut erittäin vaikeaa. Jos satun tapahtumahetkellä olemaan kyljelläni, käännyn automaattisesti ja tahtomattani selälleni.

    • Nimimerkki

      Nou hätä. Kuulostaa normaalilta unihalvaukselta ja on vaaratonta, joskin epämiellyttävää.

    • Unimatkaaja

      Ilmiö johtuu siitä että aivosi testaa onko kehosi lepotilassa, Itselläni esiintyy kuiskauksena joka päättyy huutoon johon säpsähdän tai sitten tuntuu kuin joku nykisi jalasta.Keinotekoisen unihalvauksen voi luoda sellattiin, että menee makaamaan silmät auki noin 1h eikä reagoi noihin ääniin tai nykimisiin.

    • kaikenkokenut59

      Hei, hulluko olen? Et sinä hullu ole henget liikkuvat luonamme. Asuin kauan sitten eräässä omakotitalossa. Kumma paikka kuulin askeleita eteisessä mutta ketään ei näkynyt. Talon oli omistanut vanha nainen joka oli kuollut monia vuosia sitten. Talo oli ihan kiva mutta vuokralaiset eivät siinä kauan viihtyneet viisikuukautta oli pisimmillään olleet. Vuokraisäntä sanoi, että eivät oikein pysy ei tiennyt syytä tai ei sanonut kysyi vain onko kaikki hyvin. Talo oli outo en oikein viihtynyt välillä oli tunne, että joku tarkkaili toisinaan iho meni kananlihalle kun menin vintille tai kellaritiloihin. Outoa läiskettä kuului myös kuin käsiä oisi lyöty vastakkain. Tavaroita katosi ym. Uskon, että talon omistanut vanhamummo ei pitänyt siitä kun hänen kodissaan asuttiin.

      • Pelokas tyttö

        Hulluuttako tämä onkin? Kävelen jääkaapille
        Ja nokian älypuhelin on latauksessa. Ohi mennessäni
        Kuulen kauheaa ininää joka tulee pistorasiasta
        päin missä älypuhelin lataa. Otan laturin pois seinästä,
        ja ininä lakkaa. Joskus teeveessä mainostettiin sellaista
        Laitetta joka lähettää jokinlaisia ääniä joita tuholaiset
        eivät kestä ja jolla ne lähtevät pois . Ostimme sellaisen ja pääni meinasi haljeta kun
        en kestänyt sitä kamalaa ininää.( tuote selosteessa sanottiin
        että eläimet eivät kuule sitä ääntä.) niin miten ihmeessä
        tavallinen ihminen voi onnistua kuulemaan sen?
        Juuri hetkisitten katsoin elokuvaa läppäriltäni ja
        sivusilmällä huomasin kuinka kaikki valot huoneessani välkkyvät.
        En ymmärrä mistä on kyse..mutta toivottavasti en ole tulossa
        hulluksi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe