Kesäkuussa olisi tarkoitus pitää ystävälleni polttarit ja olen yrittänyt miettiä pääni puhki kivaa tekemistä/leikki ideoita illalle ennen kuin menemme lava-tansseihin. Olisiko teistä apua auttamaan suunnittelussa? Vietämme aikaa silloin illalla metsämaisemissa sijaitsevalla rantasaunalla, olemme siis saunoneet ja saanet kasvohoidot ja morsian meikit naamaansa, mutta vielä ei lähtö olisi eteenpäin. Säävaraus tietenkin jos on kylmää niin mekot päällä ei kehtaa juosta ulkona, vaan olisi kiva keksiä jotain sisätekemistä ja varuilta ulos jos ilma sen sallii. Olisiko jotain kivoja ideoita johonkin testi juttuun tai jotain muuta? Kiitos jo kauheasti etukäteen
POLTTARITEKEMISTÄ
kika6
2
1993
Vastaukset
- Takuulla hauska!
Nyt kannattaa löytää erilaiset polttarit Tallinnassa - juontaja ja tapahtumajärjestäjä Eve Niemi järjestää kaiken pikkuasioita myöten.
Suomeksi ja suomalaisille.
Esim. neukku-bussi ohjelma - polttari-sankari viedään vankilaan! Ja vihjepeli Vanhassa Kaupunkissa! Tarvittaessa myös sauna ja strippari ;)
Katso tarkemmin www.eveningeve.com - polttareihin kuuluu
Että riestastellaan ehkä tai ehkä epätodennäköisesti viimesen kerran ennen avioliittoa.
Hommatkaa siis lauma viriilejä uroksia ja reilusti liukkaria niin kyllä polttarit jää mieleen.
Onpa kerrottavaa lapsille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882