Oon ostamassa nyt kesällä X360:sen ja oon aatellu jotain ajosimua peliks. Oon harkinnu Forza 2:sta, GRIDiä ja Pro Raceria. Mut en osaa päättää minkä ostan, joten avittakaa mua pikkasen ja kertokaa minkä pelin ostan? Vai onko kenties hyvä ajosimu jääny multa ohitte, ja jos on nii kertokaan :)
Mielipiteenne kiitos 8)
5
277
Vastaukset
- Joku Wnb Pure
Forzaa kannatan.
- Mansell
Toi Forza olis muuten ihan hyvä, mutta en tiedä siitä vauriomallista, että millanen se on? Ja onko siin Forzassa samanlaista kisasta-kisaan menetelmää ku Forza 1'sessä?
- SEKAtm.
Mielestäni aika on mennyt ajopelien osalta konsolien ohi.Pc antaa laajemmat mahdollisuudet kehittää itseään ja käytettävissä olevia ajokkeja.Esimerkkinä lfs pc:lla tai RBR,jota pidetään rallipelien tien näyttäjänä.Konsoli puoltaa paikkaansa, jos ei ole aikaa säätää eikä muutenkaan syventyä oleelliseen.Vähävaraiselle lähes todenmukaisen kokemuksen ilman oikeaa, omaisuuksia maksavaa kilpuria antaa netissä pelaaminen,vastassa yhdenvertaiset ajokit. Siellä ratkaisevat parhaat ajolinjat joihin päästään säätämällä ja treenaamalla!Omassa nurkkauksessa yksin konsolin kanssa alkaa melko nopeasti puuduttaa.Mahdollisuus keskusteluun kisankin aikana toisten ohjaajien kanssa on kiva lisä.Itse vannoutuneena konsoli pelaajana olen löytänyt uuden ajattelun pelaamisesta. ps. jos joku on kiinnostunut uusista skineistä ,annan omia ja vihjeitä teeseitse miehille..Itse haluan myös jeesiä,sillä aina löytyy uusia sovelluksia ja idiksiä(SKINIT LFS)
- Mansell
Sehän on totta, että konsolipelaaminen on aika suppeeta ku ei voi itte modata omia autoja ja tehdä uusia trackpackeja. Ittelläni on pelkästään F1 '99'02 tietokoneella. Ja sitä pelaan nykyään harvoin. Muuten voisin harrastaa enemmänki koneella pelaamista, mutta tää on niin rupunen läppäri ja en koe että voisin ostaa pelkästään sen takia uuden näyttiksen, että voisin pelata uusia pelejä netissä. Ja toisekseen, mulla ona mun siskolla on ollu yhteinen Crystal Xbox viimeset 4-vuotta ja noita pelejä on sen verran, että niitä voi paremman puutteessa viel pelata X360, vaikka muutama ei saatakkaan toimia. Ja ne jotka ei toimi, annan kylmästi mun siskonpojille pelattavaks.
- SEKAtm.
Mansell kirjoitti:
Sehän on totta, että konsolipelaaminen on aika suppeeta ku ei voi itte modata omia autoja ja tehdä uusia trackpackeja. Ittelläni on pelkästään F1 '99'02 tietokoneella. Ja sitä pelaan nykyään harvoin. Muuten voisin harrastaa enemmänki koneella pelaamista, mutta tää on niin rupunen läppäri ja en koe että voisin ostaa pelkästään sen takia uuden näyttiksen, että voisin pelata uusia pelejä netissä. Ja toisekseen, mulla ona mun siskolla on ollu yhteinen Crystal Xbox viimeset 4-vuotta ja noita pelejä on sen verran, että niitä voi paremman puutteessa viel pelata X360, vaikka muutama ei saatakkaan toimia. Ja ne jotka ei toimi, annan kylmästi mun siskonpojille pelattavaks.
Älä väheksy laitteitasi,Etelä-Amerikasta sekä Itä Euroopasta pelimiehiä on pilvin pimein netti peleissä, ja olen sata varma ettei huippu laitteita löydy kuin vähäiseltä joukolta, mutta yhtäkaikki hyviä kilpailijoita ja pelaajia. Konsolien ja pc:n välistä arvo keskustelua voi käydä loputtomiin. Itseltäni löytyy PS1 sekä PS2 ja näihin n.40 ajopeliä. PS3 taitaa olla jo hienouksistaan huolimatta ympyröitteni ulkopuolella.Tietokoneeni on hieman viritelty ,ostohetkellä tuntui tehot riittäviltä,mutta puolen vuoden jälkeen huomasi olevansa nykivän näytön ja pitkien lataus aikojen kuristuksessa tähän voi lisätä vaan jne.jne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262811Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062295Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341930- 1841666
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291612Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381214