Mielipiteenne kiitos 8)

Mansell

Oon ostamassa nyt kesällä X360:sen ja oon aatellu jotain ajosimua peliks. Oon harkinnu Forza 2:sta, GRIDiä ja Pro Raceria. Mut en osaa päättää minkä ostan, joten avittakaa mua pikkasen ja kertokaa minkä pelin ostan? Vai onko kenties hyvä ajosimu jääny multa ohitte, ja jos on nii kertokaan :)

5

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku Wnb Pure

      Forzaa kannatan.

      • Mansell

        Toi Forza olis muuten ihan hyvä, mutta en tiedä siitä vauriomallista, että millanen se on? Ja onko siin Forzassa samanlaista kisasta-kisaan menetelmää ku Forza 1'sessä?


    • SEKAtm.

      Mielestäni aika on mennyt ajopelien osalta konsolien ohi.Pc antaa laajemmat mahdollisuudet kehittää itseään ja käytettävissä olevia ajokkeja.Esimerkkinä lfs pc:lla tai RBR,jota pidetään rallipelien tien näyttäjänä.Konsoli puoltaa paikkaansa, jos ei ole aikaa säätää eikä muutenkaan syventyä oleelliseen.Vähävaraiselle lähes todenmukaisen kokemuksen ilman oikeaa, omaisuuksia maksavaa kilpuria antaa netissä pelaaminen,vastassa yhdenvertaiset ajokit. Siellä ratkaisevat parhaat ajolinjat joihin päästään säätämällä ja treenaamalla!Omassa nurkkauksessa yksin konsolin kanssa alkaa melko nopeasti puuduttaa.Mahdollisuus keskusteluun kisankin aikana toisten ohjaajien kanssa on kiva lisä.Itse vannoutuneena konsoli pelaajana olen löytänyt uuden ajattelun pelaamisesta. ps. jos joku on kiinnostunut uusista skineistä ,annan omia ja vihjeitä teeseitse miehille..Itse haluan myös jeesiä,sillä aina löytyy uusia sovelluksia ja idiksiä(SKINIT LFS)

      • Mansell

        Sehän on totta, että konsolipelaaminen on aika suppeeta ku ei voi itte modata omia autoja ja tehdä uusia trackpackeja. Ittelläni on pelkästään F1 '99'02 tietokoneella. Ja sitä pelaan nykyään harvoin. Muuten voisin harrastaa enemmänki koneella pelaamista, mutta tää on niin rupunen läppäri ja en koe että voisin ostaa pelkästään sen takia uuden näyttiksen, että voisin pelata uusia pelejä netissä. Ja toisekseen, mulla ona mun siskolla on ollu yhteinen Crystal Xbox viimeset 4-vuotta ja noita pelejä on sen verran, että niitä voi paremman puutteessa viel pelata X360, vaikka muutama ei saatakkaan toimia. Ja ne jotka ei toimi, annan kylmästi mun siskonpojille pelattavaks.


      • SEKAtm.
        Mansell kirjoitti:

        Sehän on totta, että konsolipelaaminen on aika suppeeta ku ei voi itte modata omia autoja ja tehdä uusia trackpackeja. Ittelläni on pelkästään F1 '99'02 tietokoneella. Ja sitä pelaan nykyään harvoin. Muuten voisin harrastaa enemmänki koneella pelaamista, mutta tää on niin rupunen läppäri ja en koe että voisin ostaa pelkästään sen takia uuden näyttiksen, että voisin pelata uusia pelejä netissä. Ja toisekseen, mulla ona mun siskolla on ollu yhteinen Crystal Xbox viimeset 4-vuotta ja noita pelejä on sen verran, että niitä voi paremman puutteessa viel pelata X360, vaikka muutama ei saatakkaan toimia. Ja ne jotka ei toimi, annan kylmästi mun siskonpojille pelattavaks.

        Älä väheksy laitteitasi,Etelä-Amerikasta sekä Itä Euroopasta pelimiehiä on pilvin pimein netti peleissä, ja olen sata varma ettei huippu laitteita löydy kuin vähäiseltä joukolta, mutta yhtäkaikki hyviä kilpailijoita ja pelaajia. Konsolien ja pc:n välistä arvo keskustelua voi käydä loputtomiin. Itseltäni löytyy PS1 sekä PS2 ja näihin n.40 ajopeliä. PS3 taitaa olla jo hienouksistaan huolimatta ympyröitteni ulkopuolella.Tietokoneeni on hieman viritelty ,ostohetkellä tuntui tehot riittäviltä,mutta puolen vuoden jälkeen huomasi olevansa nykivän näytön ja pitkien lataus aikojen kuristuksessa tähän voi lisätä vaan jne.jne!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe