Ostin tässä taannoin koko d&d- paketin. Nyt hieman myöhemmin aloin lueskella sitä ja hämmästyin. Vaikka pelataksesi vaaditan vain dungeon masters guide, players handbook ja monstermanual, niin pitääkö tässä vielä muka alkaa ostelemaan jotain miniatyrejä?!!
ovatko ne tosiaan välttämättömiä, vai onko ne tarkoitettu vain visualisoimaan taisteluita?
Kuvittelin, että joku lappunen riittä....
ps. entäpä täytyykö minun ostaa vielä miniatyres handbook?!
Dungeons and dragons...
3
499
Vastaukset
- tiia
...tuolta osastosta roolipelit, saat todennäköisemmin paremman vastauksen kuin täältä.
- jasso
Ei tarvitse ostaa. Figuilla voi kuvata taistelua, mutta saman voi tehdä piirtämällä karttaa itse, ja siihen hahmojen sijainnit. Tai voit käyttää jotain vaihtoehto "figuja".
- WakaWanhaRopeltaja
Voit kayttää myös mielikuvitusta. Mielestäni figut roolipeleissä ovat aina olleet huonon mielikuvituksen korvaajia, eli mikäli mielikuvitusta on, ei figuja tarvitse mihinkään. Kuuluisin sanoin:'Its all in your head.'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä165341Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1764253Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk173878Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst261573Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk461397- 941259
- 701237
- 1171175
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk111132- 1631049