Kuka oli kyseisessä Georgen kirjassa se murhaaja? Olisin kiitollinen vastauksesta.
Elizabeth George - Sovelias kosto
5
641
Vastaukset
- tehdä..........
itse----
- näitä???
oikeen löytyy? Joka palstalla on oma kitisijänsä. En millään usko, että minkään opinahjon kurssivaatimuksiin kuuluu tämmöinen roska.
- Pro exercitia
näitä??? kirjoitti:
oikeen löytyy? Joka palstalla on oma kitisijänsä. En millään usko, että minkään opinahjon kurssivaatimuksiin kuuluu tämmöinen roska.
Voihan olla, että tämä kyselijä on vaikka kadottanut kirjan kriittisessä vaiheessa ja haluaa tietää lopun.
Tai jostakin muusta syystä.
- haluaisi tietää
voisiko joku kertoa kyseisen kirjan juonen ?
- scarabaeus
No tämän Georgen kirjojen juonethan on sellaisia
vanhakantaisia
muinaisajoilta napattuja ja varasteltuja juonentynkiä,
että
viipetellään milloin minkäkin jujutkin perässä
ja
tuleeko valmista vai ei,
siitäkään ei sitten aina niin etukäteen tiedä.
Minä kun luin sen yhden niin tavallaan on lukenut sitten kaikki.
Niinhän ne sarjakirjat menee.
Eiks häh !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721625
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91201- 661125
- 35966