Kiinalainen

32111

13

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppi

      Suomalainen ei opi, me teemme niin kuin haluamme ja jos joku menee pieleen se on toisten syy. Esimerkiksi lama on tullut, juuri kiinalaisten halpa työvoimasta ja amerikkalaisten lainan otosta. Me olemme täällä Suomessa ainoastaan pitäneet siitä huolta, että rikkaat voivat hyvin.

    • 112

      Onkohan kaikki kotona?

      • on juuri

        niin kuin sanoin ja tulevaisuudessa moni tulee tarvitsemaan no 112. Siis mikä on mielipiteesi kiinalainen oppi vai suomalaiset osaavat.


      • 32111

        Oon yksin kotona poikaset otti siivet alleen, ja siippaakaan näy,


      • tulee....

        Se on nuorempien palstalaisten tapa linkitellä. Jos ette avaa, mitä sitten, moni avaa! Ei kiinnosta noi rutinat, keskustelkaa, ettehän osaa, kunhan jokainen kertoo vain MINÄ:::MINÄ. Siihen sopii linkki ihan samoin. http://www.youtube.com/watch?v=GaFNg4i7ma4


      • hömötiainen n.
        32111 kirjoitti:

        Oon yksin kotona poikaset otti siivet alleen, ja siippaakaan näy,

        Halusin vaan tietää?
        Tuntuuko oudolta olotila?


      • olet tod. hau...hau...
        hömötiainen n. kirjoitti:

        Halusin vaan tietää?
        Tuntuuko oudolta olotila?

        Herra Harakka
        säv. J. N. Lahtinen, san. S. Lampén, sov. L. Kangas


        Herra Harakka hieno niin
        jällehen laittihe samettiin.
        Vihreää, näätte, hän rakastaa;
        siintävän rinnalla purppuraa.

        Herra Harakka liivit sai
        valkeat - silkkiä - tottakai;
        Vieläpä tuotihin saappahat
        uudet ja markkoja maksavat

        Herra Harakka harjaa näin
        kiiltävän tukkansa taaksepäin -
        Sitten niin kummasti naurattaa
        kihihi hihi hihhahhaa.


    • on hyvä

      renki, ei isäntä. Minä harvoin availen täällä linkkejä.

      • yksi sähköpostittaja,

        joka lähettää kaikille tutuilleen samanaikaisesti jonkin linkin, ei mitään henkilökohtaista viestiä. En yleensä avaa, pitää olla itse tuotettua tekstiä, vaikka ei ole oikeinkaan ilmaistu.


      • 1943
        yksi sähköpostittaja, kirjoitti:

        joka lähettää kaikille tutuilleen samanaikaisesti jonkin linkin, ei mitään henkilökohtaista viestiä. En yleensä avaa, pitää olla itse tuotettua tekstiä, vaikka ei ole oikeinkaan ilmaistu.

        mielipiteeseen täysin, en avaa linkkejä.


    • helkutin Google-mainostaja sinä olet - jo kolmannessa ketjussa samanlainen kuukkelijuttu!

      • 32111

      • 312

        Oppia ikä kaikki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe