Kiinalainen oppi; http://docs.google.com/gview?a=v&pid=gmail&attid=0.1&thid=11fd244aba5ca366&mt=application/pdf
Kiinalainen
13
428
Vastaukset
- oppi
Suomalainen ei opi, me teemme niin kuin haluamme ja jos joku menee pieleen se on toisten syy. Esimerkiksi lama on tullut, juuri kiinalaisten halpa työvoimasta ja amerikkalaisten lainan otosta. Me olemme täällä Suomessa ainoastaan pitäneet siitä huolta, että rikkaat voivat hyvin.
- 112
Onkohan kaikki kotona?
- on juuri
niin kuin sanoin ja tulevaisuudessa moni tulee tarvitsemaan no 112. Siis mikä on mielipiteesi kiinalainen oppi vai suomalaiset osaavat.
- 32111
Oon yksin kotona poikaset otti siivet alleen, ja siippaakaan näy,
- tulee....
Se on nuorempien palstalaisten tapa linkitellä. Jos ette avaa, mitä sitten, moni avaa! Ei kiinnosta noi rutinat, keskustelkaa, ettehän osaa, kunhan jokainen kertoo vain MINÄ:::MINÄ. Siihen sopii linkki ihan samoin. http://www.youtube.com/watch?v=GaFNg4i7ma4
- hömötiainen n.
32111 kirjoitti:
Oon yksin kotona poikaset otti siivet alleen, ja siippaakaan näy,
Halusin vaan tietää?
Tuntuuko oudolta olotila? - olet tod. hau...hau...
hömötiainen n. kirjoitti:
Halusin vaan tietää?
Tuntuuko oudolta olotila?Herra Harakka
säv. J. N. Lahtinen, san. S. Lampén, sov. L. Kangas
Herra Harakka hieno niin
jällehen laittihe samettiin.
Vihreää, näätte, hän rakastaa;
siintävän rinnalla purppuraa.
Herra Harakka liivit sai
valkeat - silkkiä - tottakai;
Vieläpä tuotihin saappahat
uudet ja markkoja maksavat
Herra Harakka harjaa näin
kiiltävän tukkansa taaksepäin -
Sitten niin kummasti naurattaa
kihihi hihi hihhahhaa.
- on hyvä
renki, ei isäntä. Minä harvoin availen täällä linkkejä.
- yksi sähköpostittaja,
joka lähettää kaikille tutuilleen samanaikaisesti jonkin linkin, ei mitään henkilökohtaista viestiä. En yleensä avaa, pitää olla itse tuotettua tekstiä, vaikka ei ole oikeinkaan ilmaistu.
- 1943
yksi sähköpostittaja, kirjoitti:
joka lähettää kaikille tutuilleen samanaikaisesti jonkin linkin, ei mitään henkilökohtaista viestiä. En yleensä avaa, pitää olla itse tuotettua tekstiä, vaikka ei ole oikeinkaan ilmaistu.
mielipiteeseen täysin, en avaa linkkejä.
helkutin Google-mainostaja sinä olet - jo kolmannessa ketjussa samanlainen kuukkelijuttu!
- 32111
Viaton; Ja aattele huhtikuuss 60 täyteen, kauhistuttaa kyllä katella niitä kortteja joita sain niissä kun on 60, http://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=78bb8b595d&view=att&th=1214f917500a7a1d&attid=0.3&disp=inline&realattid=0.3&zw
- 312
Oppia ikä kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497