Olen täysin rakastunut tekstipaitaani koska mikään muu paita ei istu niin hyvin päälläni (suurien rintojeni vuoksi). Valitettavasti paidassa on mauton teksti. Olen kolunnut läpi monta monta vaateliikettä ja etsinyt täydellisesti istuvaa, mustaa t-paitaa niin miesten kuin naistenkin puolelta muttei vain löydy! Miten ihmeessä saisin tekstin irrotettua ilman, että paita kärsii sen suuremmin?
Vastaukset 4
- Ei millään
Tuohon kysymykseen on vain yksi vastaus: ei onnistu. Oli painatus- tai kiinnitystekniikka mikä tahansa, teksti irtoaa korkeintaan murusina ja liimasotku jää jäljelle. Voisitkohan painatuksen perusteella jäljittää paidan myyjän ja/tai valmistajan ja kysyä, mistä paita on alun perin ostettu? Pesuohjelapusta sen voisi kyllä lukea, jos mustetta on jäljellä.
- .............
Oletan, että teksti on alunperinkin liimattu paitaan...Sanotaan, ettei niitä teksti/kuva kohtia saisi silittää. Ne tarttuvat kuulemma kiinni silitysrautaan. Sellasta vois ehkä varovasti yrittää? Ja toivoa, ettei silitysrauta mene pilalle...
- itakka
Eipä kannata, siinä sotkee sekä silitysraudan että paidan. Se teksti ei poistu vaan muuttuu mössöksi, joka tarttuu rautaan.
- sotkua tulee
itakka kirjoitti:
Eipä kannata, siinä sotkee sekä silitysraudan että paidan. Se teksti ei poistu vaan muuttuu mössöksi, joka tarttuu rautaan.
Ei kannata pilata silitysrautaansa ja lopullisesti paitaansa.
Paidan valmistaja pitäisi saada selville, josko sitten onnistuisi saamaan vielä samalla kaavalla tehtyjä paitoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509