Olen täysin rakastunut tekstipaitaani koska mikään muu paita ei istu niin hyvin päälläni (suurien rintojeni vuoksi). Valitettavasti paidassa on mauton teksti. Olen kolunnut läpi monta monta vaateliikettä ja etsinyt täydellisesti istuvaa, mustaa t-paitaa niin miesten kuin naistenkin puolelta muttei vain löydy! Miten ihmeessä saisin tekstin irrotettua ilman, että paita kärsii sen suuremmin?
TEKSTIPAIDAN TEKSTIN IRROTTAMINEN
4
630
Vastaukset
- Ei millään
Tuohon kysymykseen on vain yksi vastaus: ei onnistu. Oli painatus- tai kiinnitystekniikka mikä tahansa, teksti irtoaa korkeintaan murusina ja liimasotku jää jäljelle. Voisitkohan painatuksen perusteella jäljittää paidan myyjän ja/tai valmistajan ja kysyä, mistä paita on alun perin ostettu? Pesuohjelapusta sen voisi kyllä lukea, jos mustetta on jäljellä.
- .............
Oletan, että teksti on alunperinkin liimattu paitaan...Sanotaan, ettei niitä teksti/kuva kohtia saisi silittää. Ne tarttuvat kuulemma kiinni silitysrautaan. Sellasta vois ehkä varovasti yrittää? Ja toivoa, ettei silitysrauta mene pilalle...
- itakka
Eipä kannata, siinä sotkee sekä silitysraudan että paidan. Se teksti ei poistu vaan muuttuu mössöksi, joka tarttuu rautaan.
- sotkua tulee
itakka kirjoitti:
Eipä kannata, siinä sotkee sekä silitysraudan että paidan. Se teksti ei poistu vaan muuttuu mössöksi, joka tarttuu rautaan.
Ei kannata pilata silitysrautaansa ja lopullisesti paitaansa.
Paidan valmistaja pitäisi saada selville, josko sitten onnistuisi saamaan vielä samalla kaavalla tehtyjä paitoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265