Moikka, tossa jo Elisan ketjuun ehdin hädissäni kirjoittelemaan. Mulla on soneran kautta aikoinaan hommattu N70 puhelin ja irtisanottu liittymä. Nyt pitäisi saada se sim-lukko auki, ohjeet olen kadottanut ja koodi on kyllä lapulla tallessa. Eli siis miten nyt toimia, mitä nappeja painan??
SIM-lukko auki??
h-ellin
2
447
Vastaukset
- Kraakku
Menet lähimpään Soneran liikkeeseen. Minulle suositeltiin liikkeessä käyntiä, on kuulemma vaikea tehdä...en kyllä ihan uskonut, mutta liikkeessä kävin sen kuitenkin teettämässä.
- lukkoauki netis
jos on soneran liittymä vielä päällä niin netissä omilla sivuilla saa auki kun kytkyaika on kulunut. Tai siis sieltä saa koodin jolla aukee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3098581Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2004687Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy323311Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1952634Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171192218Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011769- 511766
- 581688
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3501368- 1701364