Mitä tehdä, kun...

Hermot kireällä

Ukko kävi valittamassa kadulla/asunnon lähellä naurettavasta hommasta, uhkaili tehdä mun omaisuudelle jotain jos en siirrä sitä. Kerroin että korvausvaatimukset ovat suuria jos hän koskee siihen, hän sanoi että olkoot katotaan sitten. Oli hänen mielestään väärällä paikalla. Yksityisalueella mukamas ja hän saa tehdä mun omaisuudelle silloin mitä vaan. Sitten se lähti rapulle. Rupesi haukkumaan kaukaata vielä rappuun mennessään. Korotin ääntä että mitä se mulkku itkee siellä niin tämä mulkvisti ei uskaltanut enää tulla juttelemaan vaan meni rappuun. Tämän vaahtosuun varmasti nään useasti vielä koska käyn samassa paikassa melkein joka päivä. Nyt olen raivon vallassa. Seuraavalla kerralla voi nyrkki heilahtaa ja lujaa. Tekisi mieli mennä kattomaan koska ukko tulee ulos ja antaa pieni opetus. Kaupunki elämä ei sovi kaikille, pitää valittaa joka asiasta. Joillaki on elämä niin negatiivistä eikä muuta tekemistä ole kun valittaa. Tommosta urpoa tekisi mieli pamauttaa muutama kerta niin kovaa että tipahtaisi ja itku tulisi silmään. Minkälaisella sanktiolla selviäisin? Törkeä pahoinpitely, sakkoja luultavasti? Ensikertalaista tuskin laittaa istumaan. Toisaalta jos saan asuinhuoneiston selville, voin tehdä hänen elämästään todella vaikeata muutenkin ilman fyysistä väkivaltaa. Kumma että oli ukolla pokkaa. Näytän harvinaisen kiltille, mutta todellisuus on jotain ihan muuta. Perkele olis pitäny vähän kurittaa itkijää. Vittu mua vituttaa tommoset saatanan kitisijät. Ainoa mikä esti tuossa tilanteessa lyömästä oli ne korvausvaatimukset ja se sotku mikä tulee kun mennään oikeuteen yms. En saa hetkeksikään tätä asiaa mielestä ja siitä on kulunut jo useampi tunti.

6

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........?

Juo lasi vettä ja laske kehteenkymmeneen, se rauhoittaa.

• saaha

Lääkitys kohilleen.

• välitä,,,,

naurattaa muakin toi sun juttus ;>DDDDDD,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

• suostuttelen

että hillitset itsesi, vaikka suuttumus oikeutettua, pakottaudut rauhalliseksi ja kysyt, miten voisitte sopia asiasta. Olin tuollaisessa tilanteessa joskus, kysyin vain:" Loukkasinko Teitä jotenkin?". Erosimme ystävällisissä tunnelmissa. Yritä löytää hänestä se naru, jota voit vedellä.

• Irjanelle

Kyllä suakin vituttais jos joku tois kamojaan sun alueelle ja tontille. Sullako on oikeus olla ja tehdä mitä halua ja missä haluat. Kunnioita muiden tilaa ja omaisuutta. Sua ei ainakaan enää kukaan kunnioita, vihaa vaan. Ootko ylpee ittestäs.

• silloin......

nainen tarkoittaa omaa miestään. Puhutko nyt jostain naapurin miehestä vai omasta miehestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      293
      6617
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2049
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1790
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1257
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1136
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1037
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe