Mitä tehdä, kun...

Hermot kireällä

Ukko kävi valittamassa kadulla/asunnon lähellä naurettavasta hommasta, uhkaili tehdä mun omaisuudelle jotain jos en siirrä sitä. Kerroin että korvausvaatimukset ovat suuria jos hän koskee siihen, hän sanoi että olkoot katotaan sitten. Oli hänen mielestään väärällä paikalla. Yksityisalueella mukamas ja hän saa tehdä mun omaisuudelle silloin mitä vaan. Sitten se lähti rapulle. Rupesi haukkumaan kaukaata vielä rappuun mennessään. Korotin ääntä että mitä se mulkku itkee siellä niin tämä mulkvisti ei uskaltanut enää tulla juttelemaan vaan meni rappuun. Tämän vaahtosuun varmasti nään useasti vielä koska käyn samassa paikassa melkein joka päivä. Nyt olen raivon vallassa. Seuraavalla kerralla voi nyrkki heilahtaa ja lujaa. Tekisi mieli mennä kattomaan koska ukko tulee ulos ja antaa pieni opetus. Kaupunki elämä ei sovi kaikille, pitää valittaa joka asiasta. Joillaki on elämä niin negatiivistä eikä muuta tekemistä ole kun valittaa. Tommosta urpoa tekisi mieli pamauttaa muutama kerta niin kovaa että tipahtaisi ja itku tulisi silmään. Minkälaisella sanktiolla selviäisin? Törkeä pahoinpitely, sakkoja luultavasti? Ensikertalaista tuskin laittaa istumaan. Toisaalta jos saan asuinhuoneiston selville, voin tehdä hänen elämästään todella vaikeata muutenkin ilman fyysistä väkivaltaa. Kumma että oli ukolla pokkaa. Näytän harvinaisen kiltille, mutta todellisuus on jotain ihan muuta. Perkele olis pitäny vähän kurittaa itkijää. Vittu mua vituttaa tommoset saatanan kitisijät. Ainoa mikä esti tuossa tilanteessa lyömästä oli ne korvausvaatimukset ja se sotku mikä tulee kun mennään oikeuteen yms. En saa hetkeksikään tätä asiaa mielestä ja siitä on kulunut jo useampi tunti.

6

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........?

Juo lasi vettä ja laske kehteenkymmeneen, se rauhoittaa.

• saaha

Lääkitys kohilleen.

• välitä,,,,

naurattaa muakin toi sun juttus ;>DDDDDD,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

• suostuttelen

että hillitset itsesi, vaikka suuttumus oikeutettua, pakottaudut rauhalliseksi ja kysyt, miten voisitte sopia asiasta. Olin tuollaisessa tilanteessa joskus, kysyin vain:" Loukkasinko Teitä jotenkin?". Erosimme ystävällisissä tunnelmissa. Yritä löytää hänestä se naru, jota voit vedellä.

• Irjanelle

Kyllä suakin vituttais jos joku tois kamojaan sun alueelle ja tontille. Sullako on oikeus olla ja tehdä mitä halua ja missä haluat. Kunnioita muiden tilaa ja omaisuutta. Sua ei ainakaan enää kukaan kunnioita, vihaa vaan. Ootko ylpee ittestäs.

• silloin......

nainen tarkoittaa omaa miestään. Puhutko nyt jostain naapurin miehestä vai omasta miehestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      59
      5718
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      206
      4687
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      16
      4152
    4. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      63
      3671
    5. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      51
      3631
    6. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      82
      3348
    7. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      11
      3341
    8. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      60
      3187
    9. Puukotus Lidlissä

Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      33
      2860
    10. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      34
      2531
    Aihe