Dodo

tehgte

Haluan kyllä ilmaista mielipiteeni hotellista siellä toukokuussa yövyttyäni. Siis itse hotelli ihan ok, mutta ympäristö on oikeasti sanoinkuvailemattoman surkeaa, ränsistynyttä ja karua. Olin lueskellut aiheesta jonkin verran etukäteen, mutta kommentit antoivat kuitenkin hieman inhimillisemmän kuvan. Eli en kyllä suosittele hotellia kenellekään juuri slummialueella sijainnin vuoksi. Kuvissa on kyllä osattu hyvin rajata ne koskemaan vain ja ainoastaan hotellia. Millinkään heittäisi johonkin suuntaan niin sen järkyttävyyden näkisi välittömästi. Eli kontrasti hotellin ja muiden rakennusten kesken on aivan uskomaton. Myöskin porukka joka siellä liikkuu vaikuttaa todella laitapuolen kulkijalta. Itse keskusta-aluehan on sitten todella viihtyisää ja mukavaa, mutta tämä Dodon alue on sellainen, johon en enää jalallani astu.

4

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riganieki

      Ei moni paikallinenkaan täällä haluaisi asua Maskavas Forstaten alueella.
      Yleensähän nuo hotellit näyttävät kuvissa paljon fiksummilta.

    • reijareissaaja

      ja se oli kyllä lievästi sanoen vähän suttuisen näköinen alue. Itse olin hotelli Hanzassa (n. 0.5 km Stockmanilta) ja se oli loistava hotelli edullisesta hinnasta huolimatta (3 yötä maksoi yht. 82,50 e). Erittäin siisti, viehättävä remontoitu vanha rakennus ruskeinen puisine ikkunaluukkuineen ja ikkunalla parvekelaatikoissa kesäkukat! Ei liikenteen eikä muutakaan melua, ihana aamupala ja todella ystävällinen ja kielitaitoinen henkilökunta respassa. Sinne menen toistekin, jos vielä tulee Riiassa käytyä. Arvostin todella hotellin siisteyttä.

    • VNN

      Me oltiin Dodo-hotellissa viime kesänä eikä valittamista.
      Ovella oli aseistettu vartija 24/7.
      Hotellihan on suht uusi. Ainoa itkun aihe oli puuttuva ilmastointi. Viime kesän helteet oli aika tuskasia, mutta toisaalta eihän hotellissa tullut paljoa aikaa vietettyä.

      Ratikka lähtee vierestä ja takseja saa "kaapattua".
      Kävelymatkan päässä on iso ostoskeskus (nimeä en enää muista).
      Tuli yks ilta käveltyäkin keskustaan asti. No problem.

      Ite suosittelen kunhan sijaintiin asennoituu kunnioituksella ja varauksella jne.

      • Riganieki

        Se on ostoskeskus Mols


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe