Mites se koe osallistuneilla meni?
Logopedia, Oulu
24
1741
Vastaukset
- oloinen..
Vähän niin ja näin. Jotkut kohdat tiesi, jotkut veti ihan hatusta. :) Nyt kiinnostaisi vaan, että voisiko joku saada käsiinsä oikeaa riviä kokeesta, olisi kiva etukäteen jo vähän kattella, että odottaako kutsua vai ei..
- se kutsu tulee, jos nyt on
tullakseen? Tulee varmaan kirjallisena?!?! Onko kukaan ollut toises vaihees edellisinä vuosina, jotta vois valaista, millainen äänen tarkastus, yksilö- ja ryhmähaastattelu on. Tai jos jossain on nähnyt aiheesta keskustelun, vois ystävällisesti linkittää tähän sen. Koe oli musta jotenkin niin tyypillinen yliopiston pääsykoe... Kaikki kysymykset ei ole niin helposti ja yksinkertaisesti muotoiltuja, että heti vois olla satavarma vastauksesta ja sitte on niitä helpompia kysymyksiä. Ahkeraa ja tunnollista lukijaa, joka varmuuden vuoksi lukee KOKO koealueen huolella, palkitseva koe... Vai mitä tuumaatte?
- kirjallisena
se kutsu tulee, jos nyt on kirjoitti:
tullakseen? Tulee varmaan kirjallisena?!?! Onko kukaan ollut toises vaihees edellisinä vuosina, jotta vois valaista, millainen äänen tarkastus, yksilö- ja ryhmähaastattelu on. Tai jos jossain on nähnyt aiheesta keskustelun, vois ystävällisesti linkittää tähän sen. Koe oli musta jotenkin niin tyypillinen yliopiston pääsykoe... Kaikki kysymykset ei ole niin helposti ja yksinkertaisesti muotoiltuja, että heti vois olla satavarma vastauksesta ja sitte on niitä helpompia kysymyksiä. Ahkeraa ja tunnollista lukijaa, joka varmuuden vuoksi lukee KOKO koealueen huolella, palkitseva koe... Vai mitä tuumaatte?
Luulisin, et kun se kirjotelma ittestä pitää lähettää jo 4.6 mennessä sinnepäin, niin kutsut/tulokset tulis jo ens viikolla viimestään. Tai kun eikös 26. päivä voinu alkaa kyselee tuloksia? Eiköhän heti melkee sen jälkeen tule, jos tulee. Oon samaa mieltä kokeen tasosta. Aluks tuntu, kun paperit kääns, et ei täs voi mennä puolta tuntia kauempaa, mutkun alko oikeesti miettii niitä, niin kyl sitä sit vietti siel reilu pari tuntia. Vitsi tää tulosten ootteleminen on aina ihan kauheesta. Olin ite viime keväänä tekee koetta, mut en päässy haastatteluihin..
- mihin sä
kirjallisena kirjoitti:
Luulisin, et kun se kirjotelma ittestä pitää lähettää jo 4.6 mennessä sinnepäin, niin kutsut/tulokset tulis jo ens viikolla viimestään. Tai kun eikös 26. päivä voinu alkaa kyselee tuloksia? Eiköhän heti melkee sen jälkeen tule, jos tulee. Oon samaa mieltä kokeen tasosta. Aluks tuntu, kun paperit kääns, et ei täs voi mennä puolta tuntia kauempaa, mutkun alko oikeesti miettii niitä, niin kyl sitä sit vietti siel reilu pari tuntia. Vitsi tää tulosten ootteleminen on aina ihan kauheesta. Olin ite viime keväänä tekee koetta, mut en päässy haastatteluihin..
olet hakenut? Ouluun? Missä se lukee, et kutsu tulee kirjallisena?!? Oonko mä kulkenut silmät totaalisen ummes, kun en ole sitä huomannu:) Kakskytkaks pääsee Oulus pelkil pääsykoepisteillä, ja mä meen varmaan siinä porukas jatkoon, jos menen (paino sanalla jos...) Tuntuu vaan, että varmaan siitä isosta salillisesta hakijoita löytyy helpostikin tuo määrä tyyppejä, jotka veikkaa melkein virheettömän lottorivin, uhh... Mulla ei kyllä ainakaan mennyt aivan virheittä.
- hain
mihin sä kirjoitti:
olet hakenut? Ouluun? Missä se lukee, et kutsu tulee kirjallisena?!? Oonko mä kulkenut silmät totaalisen ummes, kun en ole sitä huomannu:) Kakskytkaks pääsee Oulus pelkil pääsykoepisteillä, ja mä meen varmaan siinä porukas jatkoon, jos menen (paino sanalla jos...) Tuntuu vaan, että varmaan siitä isosta salillisesta hakijoita löytyy helpostikin tuo määrä tyyppejä, jotka veikkaa melkein virheettömän lottorivin, uhh... Mulla ei kyllä ainakaan mennyt aivan virheittä.
ja käsitän lauseen "Mikäli saat kutsun valintakokeen toiseen vaiheeseen.." niin, että sieltä päin tulee kutsut. Tai niin, ihan sama mulle, miten se kutsu tulee. Mulla on puhelin ja osaan siihen vastata..
- Scissor
kirjallisena kirjoitti:
Enpäs tiedä, et uskallanko huomenna edes kysellä tuloksia kun jännittää niin paljon. Mut mitäpä sitä pitkittämäänkään...
- soititte
tuloksia? :)
- ei jaksais...
Rajoja ei oltu viel laskettu. Kuulemma pitää odottaa kirjettä.
- se on
ei jaksais... kirjoitti:
Näin sanoivat mullekin. Perjantaiksi lupasivat kutsut. Jännät ajat.
- viimeestään
se on kirjoitti:
Näin sanoivat mullekin. Perjantaiksi lupasivat kutsut. Jännät ajat.
se taustatietolomake, jos se kutsu nyt ylipäätään napsahtaa... Tiukat aikataulut. No pitänee kaiken varalta kirjottaa jo valmiiks se lomake ja pistää heti sit postiin, jos tarvis. Kyllähän sen postin pitäs viedä seuraavaks arkipäiväksi kirje vastaanottajalle...
- Scissor
ei jaksais... kirjoitti:
Kutsu tuli :) Mites muille?
- *
Scissor kirjoitti:
Niin tännekin! :) Nyt sitä alkaa toden teolla jännäämään suullista koetta..
- Haluatteko paljastaa
* kirjoitti:
Niin tännekin! :) Nyt sitä alkaa toden teolla jännäämään suullista koetta..
pääsykoepisteitänne?!?
- se sit..
Scissor kirjoitti:
Eipä tullut.. :(
- ens vuonna
se sit.. kirjoitti:
Eipä tullut.. :(
sitten uudestaan, onhan ne asiat jo sitten helpompi oppia tai paremminkin kertailla ens keväänä, kun niitä on jo tämän kevään opetellu... ja tutki nyt posti vielä huomena tarkkaan! Tsemppiä!!!!!
- *
Millaiset aikataulut teillä suulliseen kokeeseen päässeillä on? Itselläni on heti ti- aamusta haastattelu ja vasta myöhään iltapäivästä ryhmäkeskustelu. Onko muilla yhtä pitkä päivä tiedossa? -Pääsykoepisteitä ei taida viitsiä julkaista tänne... :)
- lautturi8
Minullakin on tiistaina melko aamusta yksilöhaastattelu, ja ryhmäkeskustelu sitten iltapäivällä :) Ollaankohan samassa ryhmässä...
- *
lautturi8 kirjoitti:
Minullakin on tiistaina melko aamusta yksilöhaastattelu, ja ryhmäkeskustelu sitten iltapäivällä :) Ollaankohan samassa ryhmässä...
Kiva kiva, että en ole ainoa jolla on pitkä aikaväli eri osien välillä. Ehkäpä nähdään paikan päällä. Taidan olla ensimmäinen haastateltava tiistaina ja ryhmäkeskusteluun olen pääsemässä 14.50. Toivottavasti päivän saa hyvin kulumaan.
- lautturi8
* kirjoitti:
Kiva kiva, että en ole ainoa jolla on pitkä aikaväli eri osien välillä. Ehkäpä nähdään paikan päällä. Taidan olla ensimmäinen haastateltava tiistaina ja ryhmäkeskusteluun olen pääsemässä 14.50. Toivottavasti päivän saa hyvin kulumaan.
Juu olet siis vissiin juuri minua edeltävässä ryhmäkeskustelussa :P Niin se taitaa mennä että ensimmäiset yksilöhaastateltavat ovat ensimmäisessä ryhmäkeskustelussa ja seuraavat seuraavassa jne. Ja ihan loogistahan se onkin tosiaan, epäreilua jos joku tulisi 11-12 aikaan haastatteluun ja pääsisi ensimmäiseen ryhmäkeskusteluun :)
- *
lautturi8 kirjoitti:
Juu olet siis vissiin juuri minua edeltävässä ryhmäkeskustelussa :P Niin se taitaa mennä että ensimmäiset yksilöhaastateltavat ovat ensimmäisessä ryhmäkeskustelussa ja seuraavat seuraavassa jne. Ja ihan loogistahan se onkin tosiaan, epäreilua jos joku tulisi 11-12 aikaan haastatteluun ja pääsisi ensimmäiseen ryhmäkeskusteluun :)
Lohduttava kuulla, että ryhmäkeskusteluja järjestetään vielä omani jälkeen. Tuntuu, että klo 15 on jo aika myöhäinen aika. Pelkäsin jo olevani ensimmäinen haastateltava ja viimeisessä ryhmäkeskustelussa... :) -Onhan haastateltavia toki aika paljon ja haastattelijat taitavat olla kaikilla samat, että kai tuo pitkä aikataulu on ymmärrettävä. Onnea huomiseen koitokseen!
- lautturi8
* kirjoitti:
Lohduttava kuulla, että ryhmäkeskusteluja järjestetään vielä omani jälkeen. Tuntuu, että klo 15 on jo aika myöhäinen aika. Pelkäsin jo olevani ensimmäinen haastateltava ja viimeisessä ryhmäkeskustelussa... :) -Onhan haastateltavia toki aika paljon ja haastattelijat taitavat olla kaikilla samat, että kai tuo pitkä aikataulu on ymmärrettävä. Onnea huomiseen koitokseen!
...paljon tsemppiä! :) Alle vuorokauden päästä homma ohi, huuih.
- kapata
lautturi8 kirjoitti:
...paljon tsemppiä! :) Alle vuorokauden päästä homma ohi, huuih.
kapata... heh!!!
- lautturi8
kapata kirjoitti:
kapata... heh!!!
Tulokset netissä ja oma nimi listalla, voi hyvänen aika että tämä tyttö on mielissään!! :D Ja onnellisempi ku aikoihin :) Mite muilla? Kirjeet tulee varmaan huomenna ku eivät vielä tänään.. :)
- *
lautturi8 kirjoitti:
Tulokset netissä ja oma nimi listalla, voi hyvänen aika että tämä tyttö on mielissään!! :D Ja onnellisempi ku aikoihin :) Mite muilla? Kirjeet tulee varmaan huomenna ku eivät vielä tänään.. :)
Onnea! Minäkin olin päässyt listalle! Kirjettä odottelen kanssa. Syksyllä nähdään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829