on yhden kaverini kanssa sellainen ongelma että videopuhelu välillämme ei onnistu, mutta molemmat pystymme kyllä käyttämään video puhelua muiden kaveriemme kanssa, eli vain me kaksi emme pysty kayttämään sitä toistemme kanssa, vaikuttaa jotenkin oudolta että ongelma on vain yhden ihmisen kanssa, onko kenelläkään kokemuksia tai ideaa että millä saisi pelaamaan?
Messenger videopuhelu ei toimi
3
2772
Vastaukset
- ssussu-
mulla on täysin sama ongelma.. siis tää ongelma tuli sen jälkeen ku asensin sen uuden version mesestä. oon yrittäny poistaa sitä ja ladata uudestaan, mut ei toimi siltikää. muitten kans kyl, mut ei yhden tyypin. en kyl tiiä ratkasua tohon :/ vanhemmas meses videopuhelu kuitenkin toimii, ja päätin et just nyt lataanki sen vanhemman taas takas.
- -joo-
mulla käy niin että välillä videopuhelu toimii ja välillä se ei vain ole vaihtoehtona, ainoastaan videoviestin voi jättää.. kellään ratkaisuja????
- 96
-joo-, mulla on sama ongelma, ennen pystyin mutta nyt kun toisella osapuolella on myös web kamera, niin videoviestin valitsemiskohta näkyy harmaana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013