Olemme päättäneet hankkia labbiksen ja nyt kyselisin vähän mielipiteitä kumpi olisi parempi lapsiperheeseen, uros vai narttu?kokemuksia?
narttu vai uros labbis
3
538
Vastaukset
- Keltainen noutaja
Ensinmäistä koiraa ottamassa narttu on poikkeuksetta helpompi opetettava ja pidettävä.
- a.b.c.
Juu samaa mieltä siitä, että narttu on varmaan kyllä helpompi ensimmäiseksi koiraksi.. Itselläni puolivuotias labbispoika, oikein ihana ukkeli, mutta herranjestas että kyllä osaa olla kovapäinen, siinä tarvitsee sitten vaan itse olla kahta kovempi.. :) että lapsiperheeseen suosittelisin kyllä oikeastaan sitä tyttöä. Onnea etsintöihin, labbis on mainio rotu!
- MIINAU000
Olis kyllä narttu parempi lapsiperheeseen.
Mut nartuilla on ne juoksut, mut nekin kyllä korjaantuu leikkaamalla.
Uros mun mielestä AIKA itsepäinen, mut mulle on tulossa uros, kun nartuilla on juoksut. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236700Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274180- 333056
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712993- 101908
- 821754
- 1501624
- 1471622
- 121528
- 221480