NHL 09 Online kysymys!

JaB*

Yksinkertaisesti, miten voin pelata Pc:llä NHL 09:ä Netissä? Vituttaa ku on niin yksinkertasesta asiasta tehty niin vaikeeta. (Siis mun äly ei riitä.) - Kiitos!

14

1596

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

jos tarkotat online pelaamista toisia vastaan ympäri maailman niinku nhl-08:ssa, niin ei ole sitä ominaisuutta -o9:ssä... prkl!! muaki vit... ku ostin pelin ihan sitä varten et pääsee ite asiaan mut ku ei. kaveria vastaan voi pelata ja ketä vaan kunhan tiedät vaikka sen ip. numeron ja sitä kautta saa nettiyhteyden toiseen pelaajaan...

• JaB*

No, ei kai siinä sitte mitään. Kiitoksia kuitenkin.

• 422424dddjo

Joo, kyllä netissä pystyy pelata pc:llä, siis muutenkin kuin ip:n kanssa.
      Senkuin painat valikossa play in internet, muistaakseni aika alhaalla valikossa.
      Sen jälkeen rekistöröidyt ea:n palvelimille ja alat pelamaan. Tämä ei tietenkään onnistu, jos et omista cd-key:tä peliin.

• .............

ei kyllä ole -pc nhl 09:ssä internetpeli ominaisuutta. en tiedä mistä pelistä puhut,mutta -09:ssä ei ole palvelinta samaan tapaan kuin on -08 :ssa.. fakta!

• fdhj
        ............. kirjoitti:

ei kyllä ole -pc nhl 09:ssä internetpeli ominaisuutta. en tiedä mistä pelistä puhut,mutta -09:ssä ei ole palvelinta samaan tapaan kuin on -08 :ssa.. fakta!

jos tämä ei ole mahdollista nhl 09 joka minulla on mutta minulla on myös 07 joten voinko pelata nhl 07 online pelejä ILMAN että tarvitsen ip - osoitteen

• jaaaaaaaa
        fdhj kirjoitti:

jos tämä ei ole mahdollista nhl 09 joka minulla on mutta minulla on myös 07 joten voinko pelata nhl 07 online pelejä ILMAN että tarvitsen ip - osoitteen

fdhj 07 voi pelat a onlines ilman ip osotetta mutta sittte kysyisin et voiko joku antaa oman ip osotteen nii voitais pelata

• mitä ihmettä
        jaaaaaaaa kirjoitti:

fdhj 07 voi pelat a onlines ilman ip osotetta mutta sittte kysyisin et voiko joku antaa oman ip osotteen nii voitais pelata

en mä ainakaan saa edes nhl 07 pelattua verkossa väittää et teknisiä ongelmia palvelisimessä.

• niin ip osote
        mitä ihmettä kirjoitti:

en mä ainakaan saa edes nhl 07 pelattua verkossa väittää et teknisiä ongelmia palvelisimessä.

mun ip osote 10.0.0.5

• ip osote
        jaaaaaaaa kirjoitti:

voikko pelata mun kanssa mun ip osote on 10.0.0.5

• antopialuskarara
        ip osote kirjoitti:

voikko pelata mun kanssa mun ip osote on 10.0.0.5

mun ip tyyppi voin pelaa sunkaa mun ip on 91.156.133.17

• Deku
        antopialuskarara kirjoitti:

mun ip tyyppi voin pelaa sunkaa mun ip on 91.156.133.17

siiis.... mistä ton IP osoitteen saa ;o mulla nhl 08 kyllä lukee että IP osoitteesi:********** mutta kun kirjotan sen siihen nii ilmoittaa että IP osoitteesi on virheellinen ;o

• dwa dfwaf
        Deku kirjoitti:

siiis.... mistä ton IP osoitteen saa ;o mulla nhl 08 kyllä lukee että IP osoitteesi:********** mutta kun kirjotan sen siihen nii ilmoittaa että IP osoitteesi on virheellinen ;o

ymmärtääkseni pitää laittaa se ip, mikä näkyy hamachissa..

• UB
        jaaaaaaaa kirjoitti:

Mun I.P NHL 09 on 84.248.148.97

• elmishk

kun yritän kirjoittaa ip osoitetta niin tulee yhteys aikakatkaistiin, niin mitä se meinaa? mun ip on muuten 192.168.100.12

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      31
      3972
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1533
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      1466
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1222
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      81
      1004
    6. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      129
      1000
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      978
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      949
    9. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      943
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      775
    Aihe