Yksinkertaisesti, miten voin pelata Pc:llä NHL 09:ä Netissä? Vituttaa ku on niin yksinkertasesta asiasta tehty niin vaikeeta. (Siis mun äly ei riitä.) - Kiitos!
NHL 09 Online kysymys!
14
1575
Vastaukset
- ...
jos tarkotat online pelaamista toisia vastaan ympäri maailman niinku nhl-08:ssa, niin ei ole sitä ominaisuutta -o9:ssä... prkl!! muaki vit... ku ostin pelin ihan sitä varten et pääsee ite asiaan mut ku ei. kaveria vastaan voi pelata ja ketä vaan kunhan tiedät vaikka sen ip. numeron ja sitä kautta saa nettiyhteyden toiseen pelaajaan...
- JaB*
No, ei kai siinä sitte mitään. Kiitoksia kuitenkin.
- 422424dddjo
Joo, kyllä netissä pystyy pelata pc:llä, siis muutenkin kuin ip:n kanssa.
Senkuin painat valikossa play in internet, muistaakseni aika alhaalla valikossa.
Sen jälkeen rekistöröidyt ea:n palvelimille ja alat pelamaan. Tämä ei tietenkään onnistu, jos et omista cd-key:tä peliin.- .............
ei kyllä ole -pc nhl 09:ssä internetpeli ominaisuutta. en tiedä mistä pelistä puhut,mutta -09:ssä ei ole palvelinta samaan tapaan kuin on -08 :ssa.. fakta!
- fdhj
............. kirjoitti:
ei kyllä ole -pc nhl 09:ssä internetpeli ominaisuutta. en tiedä mistä pelistä puhut,mutta -09:ssä ei ole palvelinta samaan tapaan kuin on -08 :ssa.. fakta!
jos tämä ei ole mahdollista nhl 09 joka minulla on mutta minulla on myös 07 joten voinko pelata nhl 07 online pelejä ILMAN että tarvitsen ip - osoitteen
- jaaaaaaaa
fdhj kirjoitti:
jos tämä ei ole mahdollista nhl 09 joka minulla on mutta minulla on myös 07 joten voinko pelata nhl 07 online pelejä ILMAN että tarvitsen ip - osoitteen
fdhj 07 voi pelat a onlines ilman ip osotetta mutta sittte kysyisin et voiko joku antaa oman ip osotteen nii voitais pelata
- mitä ihmettä
jaaaaaaaa kirjoitti:
fdhj 07 voi pelat a onlines ilman ip osotetta mutta sittte kysyisin et voiko joku antaa oman ip osotteen nii voitais pelata
en mä ainakaan saa edes nhl 07 pelattua verkossa väittää et teknisiä ongelmia palvelisimessä.
- niin ip osote
mitä ihmettä kirjoitti:
en mä ainakaan saa edes nhl 07 pelattua verkossa väittää et teknisiä ongelmia palvelisimessä.
mun ip osote 10.0.0.5
- ip osote
jaaaaaaaa kirjoitti:
voikko pelata mun kanssa mun ip osote on 10.0.0.5
- antopialuskarara
ip osote kirjoitti:
voikko pelata mun kanssa mun ip osote on 10.0.0.5
mun ip tyyppi voin pelaa sunkaa mun ip on 91.156.133.17
- Deku
antopialuskarara kirjoitti:
mun ip tyyppi voin pelaa sunkaa mun ip on 91.156.133.17
siiis.... mistä ton IP osoitteen saa ;o mulla nhl 08 kyllä lukee että IP osoitteesi:********** mutta kun kirjotan sen siihen nii ilmoittaa että IP osoitteesi on virheellinen ;o
- dwa dfwaf
Deku kirjoitti:
siiis.... mistä ton IP osoitteen saa ;o mulla nhl 08 kyllä lukee että IP osoitteesi:********** mutta kun kirjotan sen siihen nii ilmoittaa että IP osoitteesi on virheellinen ;o
ymmärtääkseni pitää laittaa se ip, mikä näkyy hamachissa..
- UB
jaaaaaaaa kirjoitti:
Mun I.P NHL 09 on 84.248.148.97
- elmishk
kun yritän kirjoittaa ip osoitetta niin tulee yhteys aikakatkaistiin, niin mitä se meinaa? mun ip on muuten 192.168.100.12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082