NHL 09 Online kysymys!

JaB*

Yksinkertaisesti, miten voin pelata Pc:llä NHL 09:ä Netissä? Vituttaa ku on niin yksinkertasesta asiasta tehty niin vaikeeta. (Siis mun äly ei riitä.) - Kiitos!

14

1575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

jos tarkotat online pelaamista toisia vastaan ympäri maailman niinku nhl-08:ssa, niin ei ole sitä ominaisuutta -o9:ssä... prkl!! muaki vit... ku ostin pelin ihan sitä varten et pääsee ite asiaan mut ku ei. kaveria vastaan voi pelata ja ketä vaan kunhan tiedät vaikka sen ip. numeron ja sitä kautta saa nettiyhteyden toiseen pelaajaan...

• JaB*

No, ei kai siinä sitte mitään. Kiitoksia kuitenkin.

• 422424dddjo

Joo, kyllä netissä pystyy pelata pc:llä, siis muutenkin kuin ip:n kanssa.
      Senkuin painat valikossa play in internet, muistaakseni aika alhaalla valikossa.
      Sen jälkeen rekistöröidyt ea:n palvelimille ja alat pelamaan. Tämä ei tietenkään onnistu, jos et omista cd-key:tä peliin.

• .............

ei kyllä ole -pc nhl 09:ssä internetpeli ominaisuutta. en tiedä mistä pelistä puhut,mutta -09:ssä ei ole palvelinta samaan tapaan kuin on -08 :ssa.. fakta!

• fdhj
        ............. kirjoitti:

ei kyllä ole -pc nhl 09:ssä internetpeli ominaisuutta. en tiedä mistä pelistä puhut,mutta -09:ssä ei ole palvelinta samaan tapaan kuin on -08 :ssa.. fakta!

jos tämä ei ole mahdollista nhl 09 joka minulla on mutta minulla on myös 07 joten voinko pelata nhl 07 online pelejä ILMAN että tarvitsen ip - osoitteen

• jaaaaaaaa
        fdhj kirjoitti:

jos tämä ei ole mahdollista nhl 09 joka minulla on mutta minulla on myös 07 joten voinko pelata nhl 07 online pelejä ILMAN että tarvitsen ip - osoitteen

fdhj 07 voi pelat a onlines ilman ip osotetta mutta sittte kysyisin et voiko joku antaa oman ip osotteen nii voitais pelata

• mitä ihmettä
        jaaaaaaaa kirjoitti:

fdhj 07 voi pelat a onlines ilman ip osotetta mutta sittte kysyisin et voiko joku antaa oman ip osotteen nii voitais pelata

en mä ainakaan saa edes nhl 07 pelattua verkossa väittää et teknisiä ongelmia palvelisimessä.

• niin ip osote
        mitä ihmettä kirjoitti:

en mä ainakaan saa edes nhl 07 pelattua verkossa väittää et teknisiä ongelmia palvelisimessä.

mun ip osote 10.0.0.5

• ip osote
        jaaaaaaaa kirjoitti:

voikko pelata mun kanssa mun ip osote on 10.0.0.5

• antopialuskarara
        ip osote kirjoitti:

voikko pelata mun kanssa mun ip osote on 10.0.0.5

mun ip tyyppi voin pelaa sunkaa mun ip on 91.156.133.17

• Deku
        antopialuskarara kirjoitti:

mun ip tyyppi voin pelaa sunkaa mun ip on 91.156.133.17

siiis.... mistä ton IP osoitteen saa ;o mulla nhl 08 kyllä lukee että IP osoitteesi:********** mutta kun kirjotan sen siihen nii ilmoittaa että IP osoitteesi on virheellinen ;o

• dwa dfwaf
        Deku kirjoitti:

siiis.... mistä ton IP osoitteen saa ;o mulla nhl 08 kyllä lukee että IP osoitteesi:********** mutta kun kirjotan sen siihen nii ilmoittaa että IP osoitteesi on virheellinen ;o

ymmärtääkseni pitää laittaa se ip, mikä näkyy hamachissa..

• UB
        jaaaaaaaa kirjoitti:

Mun I.P NHL 09 on 84.248.148.97

• elmishk

kun yritän kirjoittaa ip osoitetta niin tulee yhteys aikakatkaistiin, niin mitä se meinaa? mun ip on muuten 192.168.100.12

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe