NHL 09 Online kysymys!

JaB*

Yksinkertaisesti, miten voin pelata Pc:llä NHL 09:ä Netissä? Vituttaa ku on niin yksinkertasesta asiasta tehty niin vaikeeta. (Siis mun äly ei riitä.) - Kiitos!

14

1544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      jos tarkotat online pelaamista toisia vastaan ympäri maailman niinku nhl-08:ssa, niin ei ole sitä ominaisuutta -o9:ssä... prkl!! muaki vit... ku ostin pelin ihan sitä varten et pääsee ite asiaan mut ku ei. kaveria vastaan voi pelata ja ketä vaan kunhan tiedät vaikka sen ip. numeron ja sitä kautta saa nettiyhteyden toiseen pelaajaan...

      • JaB*

        No, ei kai siinä sitte mitään. Kiitoksia kuitenkin.


    • 422424dddjo

      Joo, kyllä netissä pystyy pelata pc:llä, siis muutenkin kuin ip:n kanssa.
      Senkuin painat valikossa play in internet, muistaakseni aika alhaalla valikossa.
      Sen jälkeen rekistöröidyt ea:n palvelimille ja alat pelamaan. Tämä ei tietenkään onnistu, jos et omista cd-key:tä peliin.

      • .............

        ei kyllä ole -pc nhl 09:ssä internetpeli ominaisuutta. en tiedä mistä pelistä puhut,mutta -09:ssä ei ole palvelinta samaan tapaan kuin on -08 :ssa.. fakta!


      • fdhj
        ............. kirjoitti:

        ei kyllä ole -pc nhl 09:ssä internetpeli ominaisuutta. en tiedä mistä pelistä puhut,mutta -09:ssä ei ole palvelinta samaan tapaan kuin on -08 :ssa.. fakta!

        jos tämä ei ole mahdollista nhl 09 joka minulla on mutta minulla on myös 07 joten voinko pelata nhl 07 online pelejä ILMAN että tarvitsen ip - osoitteen


      • jaaaaaaaa
        fdhj kirjoitti:

        jos tämä ei ole mahdollista nhl 09 joka minulla on mutta minulla on myös 07 joten voinko pelata nhl 07 online pelejä ILMAN että tarvitsen ip - osoitteen

        fdhj 07 voi pelat a onlines ilman ip osotetta mutta sittte kysyisin et voiko joku antaa oman ip osotteen nii voitais pelata


      • mitä ihmettä
        jaaaaaaaa kirjoitti:

        fdhj 07 voi pelat a onlines ilman ip osotetta mutta sittte kysyisin et voiko joku antaa oman ip osotteen nii voitais pelata

        en mä ainakaan saa edes nhl 07 pelattua verkossa väittää et teknisiä ongelmia palvelisimessä.


      • niin ip osote
        mitä ihmettä kirjoitti:

        en mä ainakaan saa edes nhl 07 pelattua verkossa väittää et teknisiä ongelmia palvelisimessä.

        mun ip osote 10.0.0.5


      • ip osote
        jaaaaaaaa kirjoitti:

        fdhj 07 voi pelat a onlines ilman ip osotetta mutta sittte kysyisin et voiko joku antaa oman ip osotteen nii voitais pelata

        voikko pelata mun kanssa mun ip osote on 10.0.0.5


      • antopialuskarara
        ip osote kirjoitti:

        voikko pelata mun kanssa mun ip osote on 10.0.0.5

        mun ip tyyppi voin pelaa sunkaa mun ip on 91.156.133.17


      • Deku
        antopialuskarara kirjoitti:

        mun ip tyyppi voin pelaa sunkaa mun ip on 91.156.133.17

        siiis.... mistä ton IP osoitteen saa ;o mulla nhl 08 kyllä lukee että IP osoitteesi:********** mutta kun kirjotan sen siihen nii ilmoittaa että IP osoitteesi on virheellinen ;o


      • dwa dfwaf
        Deku kirjoitti:

        siiis.... mistä ton IP osoitteen saa ;o mulla nhl 08 kyllä lukee että IP osoitteesi:********** mutta kun kirjotan sen siihen nii ilmoittaa että IP osoitteesi on virheellinen ;o

        ymmärtääkseni pitää laittaa se ip, mikä näkyy hamachissa..


      • UB
        jaaaaaaaa kirjoitti:

        fdhj 07 voi pelat a onlines ilman ip osotetta mutta sittte kysyisin et voiko joku antaa oman ip osotteen nii voitais pelata

        Mun I.P NHL 09 on 84.248.148.97


    • elmishk

      kun yritän kirjoittaa ip osoitetta niin tulee yhteys aikakatkaistiin, niin mitä se meinaa? mun ip on muuten 192.168.100.12

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe