Complimenti. Maailman paras jalkapalloseura Internazionale varmisti eilen Italian mestaruuden ja tänään murjoo vielä ammattiylpeydellä Sienan maanrakoon. Tästä on hyvä aloittaa mehevä ryyppyputki ja Suomen sinimusta-fanit aikovatkin juhlia Interin ylivoimaa ainakin viikon pari kunnes siirrytään lomille. Ja Serie A-kausivedosta taas tuttuun tapaan nyt jo neljäntenä vuonna peräkkäin vähän rahanpaskaa. FORZA INTER!
Scudetto numero 17
3
746
Vastaukset
- ???
niin missä viipyy Interin euromenestys? Tälläkin kaudella joukkue vaikutti keskinkertaiselta mestarien liigassa. Olen seurannut jalkapalloa tiiviisti lähes 30 vuotta enkä muista nähneeni Interiä eurooppalaisen cupin loppuottelussa, ainakaan Suomessa televisioidussa(korjaa, jos olen väärässä). Sen tiedän, että 60-luvun lopussa tuli myös euromenestystä catenacciolla. Onnittelut kuitenkin menestyksestä seria A:ssa, siellähän Inter on ollut viime vuosina ylivoimainen. Arsenalilla oli myös vuosia vaikeuksia menestyä eurokentillä vaikka valioliigassa menestyi, mutta nythän joukkue on ollut jo mestarien liigan finaalissa.
Jaa vai olet seurannut vai? UEFA-Cupin voitot vuosilta -91, -94 ja -98 on kyllä Inter kahminut että ei sen puoleen...
- ???
twisting-doc kirjoitti:
Jaa vai olet seurannut vai? UEFA-Cupin voitot vuosilta -91, -94 ja -98 on kyllä Inter kahminut että ei sen puoleen...
loppuotteluja ei ole Suomen tv:ssä näytetty kuin vasta 2000-luvulla, joten se on jäänyt vähemmälle huomiolle. Sehän on muutenkin semmoinen "häviäjien cup" Beckenbauerin sanoin, ainakin nykyään kun mestarien liigan lohkovaiheesta tippuneet jatkavat siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t299199Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357361Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053680V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!713572Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113163- 772958
- 412812
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳392782Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321993- 331544