60 v nainen, etsii YSTÄVIÄ !

Manta 60

Etsin aikuisia, miehiä ja naisia keskustelemaan kanssani. Viellä vaikka löytyisi ystävä / ystäviä !! Olen 60 v yksinäinen nainen ja toiveena löytää myös nalle-karhu vierelleni. Kirjoitelkaa !!

11

984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nalle-Karhu tai ystävä

Kerro nyt ihmeessä missäpäin Suomea asustat.

• sulle sitten

kirjoittaisi?

• Nimetön
    • yksi miesikä52v

laita osa johon voi postia lähettä

• Osoite

• imppa

missä olet

• Täällähän mie

[email protected]

Kerron sinulle missä olen, jos kirjoitat.

Manta

• imppa

no mitä onhan sinulla!!

• Anonyymi

ystäviä on vaikea löytää ja 60 v. en tiedä mistä ystäviä löytyisi.
      itse olen avioliitossa ja olisi mukava tavata uusia tuttavuuksia. Bussissa kuulin kuinka kaksi aikuista naista puheli miten vaikea on löytää ystäviä.Toinen nainen oli jonkun sovelluksen kautta ollut yhteydessä johonkin naiseen .... ja puhelivat mstkoista ym liikunnallisista aktiviteeteistä.... Hän meni tapaamaan ja henkilö olikin kehitys vammainen ja todellakin liikunta rajoitteinen.
      Oli varmaan kauhea kokemus kummallekin. ja tämä nainen sanoin että blokkasi sen heti.
      No toisaaltaan ymmärrän sillä heidän keskusteluissa oli paljon puhetta aktiviteeteistä jossa kummatkin jalat ja kädet pitää toimia jotta onnistuu. tämä kehitys vammainen vslehtelu ja antoi väärää kuvaa itsestään ja tätä minäkin pelkää että on jotain muuta kuin mitä alussa kertoo. En itsekkään haluaisi mennä ulos kehitysvammaisen kanssa. ja tämä on ollut minulla esteenä netin kautta etsiäjoku ystävä.... ihmiset valehtelee ja muokkaa kuviansa

• Anonyymi

Totta kerrotaan muuta ja ollaan muuta.
      toinen asia jota varon on jos henkilö on ollut pitkään yksin . ja ei ole ollut kunnon pari suhdetta. Tämä tieto kertoo jo paljon henkilöstä. Jos tiedätte niin missä nuo mukavat ystäviä etsivät naiset ... piilottelee itseänsä??

• Anonyymi

Pari suhdetta vai parisuhdetta ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      89
      6448
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      42
      5506
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      62
      4319
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      81
      4212
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      75
      3960
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      80
      1327
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      78
      1177
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1145
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      910
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      288
      833
    Aihe