Saunan turvissa kesäillassa

rakastunut<33

Oli lämmin kesäpäivä kun Maria käveli kouluun. Hänellä oli päällään valkoinen toppi ja musta polvipituinen hame. Hänellä olisi koulua vain neljä tuntia ja sen jälkeen hän menisi ystäviensä ja poikaystävänsä kanssa rannalle. Koulua oli enää vain pari päivää jäljellä ja sen jälkeen koittaisi kauan odotettu kesäloma, jonka jälkeen koko ystäväporukka olisi vihdoin abiturientteja. He aikoivat ottaa viimeisestä lukiokesästään kaiken ilon irti, ja olivat varanneet jo mökinkin juhannukseksi. Kun Maria saapui kouluun niin hän näki ystävänsä Emmin ja Jonnan, ja Jonnan poikaystävän Miikan koulun ovien edessä. Hän meni heidän kanssaan luokkaan jossa hän tapasi poikaystävänsä Peterin ja hänen parhaan ystävän Ilkan. Marialla ja Ilkalla oli ollut jotain pientä juttua joskus lukion alkuaikoina, mutta sitten hän oli tutustunut paremmin Peteriin ja he olivat alkaneet seurustella. Heillä oli on-off suhde ja ystävät olivat välillä aika tiukoilla päättäessään kumpaa tukisivat heidän riidoissaan. Mutta nyt heillä oli menossa taas onnellinen vaihe ja kumpikin vaikutti olevan tyytyväisiä tilanteeseen. ' Hei kulta', Peter sanoi ja painoi hellän suudelman Marian poskelle. 'Hei, hei kai sä muistit ottaa ne mun bikinit mukaan, kun ne jäi silloin teille?' ;Maria kysyi. 'Joo joo, otin mä ne. Vaik toisaalta ei mua haittais vaik sä oisit ilmankin' Peter vastasi läpsäyttäen Mariaa takapuoleen samalla. 'No just joo, hei me ollaan viel koulussa. Odota siihen asti et ollaan kahdestaan' Maria sanoi nauraen. 'Entä jos mä en malta?' 'Parempi ois' Rannalle päästyään he levittivät vilttinsä hiekalle ja kaivoivat eväitä laukuistaan. Jonna ja Miika levittivät vilttinsä Marian ja Peterin viereen. 'Kultsii, viittisitsä levittää tän rasvan mun selkään?' Maria kysyi. 'Mitä mä saan siitä hyvästä?' Peter vastasi takaisin silmää iskien. 'Et ainakaan sitä mitä kuvittelet' Maria naurahti ja löi samalla Peteriä leikkisästi pyyhkeellään. 'Hei , hankkikaa jo huone!' Miika huusi heille vitsaillen. 'Joo joo...' Maria ja Peter huusivat samaan aikaan. Maria meni uimaan ja Peter lähti hänen mukaansa. Vesi oli aivan liian kylmää Marian mielestä ja hän kiljahteli kun hän käveli syvemmälle. Peter roiskutteli Mariaa vedellä ja uhkasi heittää hänet veteen. 'Jos sä sen teet ni mä en puhu sul enää' Maria uhkasi. 'No mä lupaan etten tee sitä' Peter sanoi, ' Mut et sä pysty olemaan puhumat mul' 'Et hei oikeesti, tä on ihan liian kylmää vettä' Maria yritti. Juuri kun Maria käänsi katseensa niin Peter nappasi hänet syliinsä ja kantoi syvemmälle veteen, pudottaen hänet lopulta käsistään jolloin Maria kastui niskaan asti. 'Samperin älypää, sä just lupasit' Maria huusi ja löi Peteriä rintakehään. 'Ei se nyt niin paha ollu, kato nyt sä vaan kastuit aikasemin' Peter sanoi nauraen. 'Sä oot idiootti, mä jäädyn tänne', Maria sanoi jatkaen lyömistä. 'Lopeta toi, se sattuu' 'No sit on hyvä, mut mä lähen nyt sillä mä haluun lämpimään' 'Sä et mee yhtään mihinkään vähän aikaan' Peter sanoi ja veti Marian itseensä kiinni, 'mä tiedän oivan lämmittelykeinon meinan' 'Ai minkä muka?' 'Tän...', Peter sanoi ja samalla painoi kevyesti huulensa Marian huulille ja suuteli tätä hellästi. 'Luuleksä ton muka rauhoittavan mua' Maria kysyi irtaantuen Peteristä. 'Eikö se muka sit auta' 'No ehkä vähän' Maria myönsi lopulta. 'Tuu tänne', Peter sanoi ja veti Marian takaisin itseensä kiinni. Tällä kertaa Maria vastasi Peterin suudelmaan.Hän piti lujasti kiinni Peterin selästä kun Peter lähti kävelemään vettä pitkin syrjemmälle kaislikkojen taakse, pois heidän ystäviensä näköpiiristä. He syleilivät toisiaan pinnan alle ja suutelivat toisiaan pitkään. Maria kiersi jalkansa Peterin selän ympärille ja suuteli tämän niskaa. Peter hyväili samalla Marian selkää ja reisiä. Maria huoahteli välillä kiihottuneesti ja Peter suuteli häntä jotta muut eivät kuulisi heitä. 'Lopetah, mä en pysty enää pian hillitsee itteäni' Maria aneli Peteriä. 'Mikä pakko sun on, tuol on ihan autio rantakaistal noitten kaislikoiden takana' Peter sanoi ja jatkoi Marian hyväilemistä koskettaen tällä kertaa hänen sisäreisiään. 'Vie mut sit sinne' Maria kuiskasi Peterin korvaan hetken mietittyään. Peter suuteli häntä vastaukseksi. Peter kantoi Marian kuivalle maalle ja laski hänet nurmikolle. Maria suuteli Peterin rintäkehää ja kävi sitten makaamaan nurmelle hiukan puskien suojaan. Peter suuteli Marian rintoja ja eteni siitä kiusoittelevan hitaasti kohti Marian mahaa ja bikinien alaosaa. Hän suukotteli Marian vatsaa siitä kohtaa mistä alaosa alkoi ja veti sitten alaosan hitaasti kokonaan pois. Hän riisui nopeasti pois omat uimashortsinsa ja kävi makaamaan Marian päälle. He suutelivat kiihkeästi ja Maria halusi Peteriä jo niin paljon että hän melkein huusi halusta. 'Nyt, nyt' Maria anoi sillä hän ei kestänyt enää Peterin kiusoittelua. Kun Peter työntyi Marian sisään niin Marialta pääsi tyytyväinen huudahdus ja Peter suuteli häntä. Peter liikkui hitaasti tahallaan tietäen että se saisi Marian entistä kiihottuneemmaksi. Mariasta tuntui ihanalta rakastella Peterin kanssa pienellä rantakaistaleella, tietäen että heidän ystävänsä olisivat vain alle sadan metrin päässä heistä sillä se lisäsi mukavaa jännityksen tunnetta seksiin. Maria tunsi tulevansa pian, muttä hän halusi Peterin entistä syvemälle itseensä. Hän siirsi kätensä Peterin olkapäistä hänen takapuolelleen ja painoi tätä joka työnnöllä syvemmälle itseensä. Hänen oli pakko suudella Peteriä saadessaan orgasmin sillä muuten hän olisi varmasti huutanut niin et heidän ystävänsä olisivat kuulleet heidät. Kun Peter ja Maria olivat palaamassa toiselle rannalle heidän ystäviensä luo, niin Peter veti hänet vielä kerran vedessä itseensä kiinni ja suuteli. Maria vetäytyi lopulta irti Peterin ihanasta otteesta sillä heidän ystävänsä huusivat heitä jo rannalle. Kun he saapuivat heidän viltilleen niin ystävät ihmettelivät missä he olivat olleet näin kauan. 'Me käytiin vaan uimassa tuolla vähän kauempana' Peter vastasi uteluihin. 'Taisit tosiaan käydä uimas, tosin vaan vähän eri vesis', Miika huusi Peterille silmää iskien. 'Hyi, lopeta tommoset puheet' Jonna käski poikaystäväänsä ja tönäisi tätä kylkeen. 'No mitäh, aikuisii ihmisiihän Maria ja Peter on' Miika puolusteli itseään ja yritti samalla saada vastausta Peteriltä. Miika ymmärsi totuuden kun Maria punastui ja lähti nopeasti ostamaan jäätelöä, jotta muut eivät saisi asiaa selville. Illalla Maria meni Jonnan luo, sillä he olivat sopineet pitävänsä tyttöjen illan. Sinne oli kutsuttu myös Emmi ja Julia. Heillä oli tarkoituksenaan saunoa ja tehdä erilaisia kasvohoitoja toisilleen. Saunassa tytöt keskustelivat tulevasta kesälomasta ja heidän tulevasta abivuodestaan. 'Ei nyt jaksa puhua koulusta ku tääkään vuosi ei oo viel loppu', Emmi törmäsi aiheen heti alkuun. 'Mä oon ihan samaa mieltä, mut sen sijaan suunnitellaan et mitä tehään päättäjäispäivänä ja sit kesälomal. Ja juhannuksekshan meil on se mökki varattuna' Maria liittyi keskusteluun. 'Joo tosiaan, meil ois kämppä tyhjänä ni jos mentäis vaik sinne lauantaina?' Jonna ehdotti. 'Käy mul ainakin' Julia sanoi, 'entä te muut?' 'Käy käy hyvin' muut myöntäilivät samaan tahtiin. Välillä tytöt kävivät laittamassa kasvonaamiot ja palasivat sitten löylyihin. He päättivät pelata kysymyspeliä, jossa jokainen sai esittää vuorollaan kysymyksiä ja kaikkien oli vastattava. Kysymykset kääntyivät aina arkisista asioista jokaisen yksityisasioihin liittyviin asioihin ja sen takia tytöt tunsivat toisensa melkein läpikotaisin ja sen takia ketään muita ei päästetty heidän tyttöjen iltaan. ' Okei mun vuoro', Jonna sanoi, 'kuin monen jätkän kaa te ootte ollu lukion aikana sängys?' 'Yhden', Emmi ja Julia molemmat vastasivat. 'Mä oon kans yhden, ei varmaan yllätä' Jonna vastasi, sillä hän oli ollut Miikan kanssa yhdessä jo ennen lukiota. 'Entä sä Maria?' muut odottivat hänen vastaustaan uteliaina. 'Tota noin, mä tunnen itteni kauheen halvaks teiän yhden rinnal' 'Eli kuin monen kaa oot ollu?' 'Ööö, kolmen' Maria vastasi hiukan häpeissään. 'Kuka se kolmas on? Oot ollu Peterin kans, ja sit sul oli se parin kuukauden juttu Mikaelin kans sillo alkusyksyst mut en keksi ketää kolmat' Jonna mietti. ' Se oli sillo ekan vuoden keväällä, mä olin hiukan juonu niis bileis ja sit me vaa jotenki päädyttiin sänkyyn...' 'Kerro jo kenest sä puhut' Julia keskeytti. 'Must tuntuu et mä taidan tietää kenest puhut' Jonna epäili. 'Se oli Ilkka vai mitä?' 'Joo', Maria myönsi lopulta. 'Ei voi olla totta, siis sä ja Ilkka?' Emmi ei meinannut uskoa korviaan. 'Mä arvasin jo sillo et kyl teiän välil jotain viel tapahtuu, ja ilmeisesti tapahtukin' 'No niin siin sit kävi' 'Tietääks Peter tost?' Jonna kysyi. 'Ei, eikä sen tarviskaan tietää jos se teil vaan käy? Ku must tuntuis et se ei pitäis siit et oon ollu sen parhaan ystävän kans sängys vaik se oli aikoi sit enne ku ees alettii, mut silti...' 'Ei me kerrota jos sä niin haluut' Tytöt vakuuttivat. 'Haluun' Saunan jälkeen tytöt laittoivat pientä iltapalaa ja kävivät keittiön pöydän ääreen keskustelemaan juhannusviikonlopusta. He sopivat tapaavansa toisensa Jonnan luona josta he sitten lähtisivät Miikan ja Julian autoilla mökille. Yhdessä vaiheessa iltaa Ilkka tuli käymään sillä hän lainasi jonnalta jonkun tietokonejutun. Muut tytöt olivat keittiössä joten Maria meni viemään levyn Ilkalle. Ilkka odotti oven pielessä shortseissa ja t-paidassa. T-paita paljasti hänen hyvin reenatun yläkroppansa ja lihaksikkkaat käsivarret. Marian mielestä Ilkka näytti seksikkäältä siinä nojatessaan ulko-oveen. Äkkiä hänen mielikuvituksensa karkasi liian kauas ja hänen piti muistuttaa itseään Peteristä. Maria säikähti mielikuvistustaan, sillä hän ei ainakaan aikaisemmin ollut tiedostanut että hän ajattelee Ilkasta sillä tavalla. Maria antoi Ilkalle nopeasti levyn ja palasi sitten muiden tyttöjen luo keittiöön. Kotimatkalla Marian ajatukset palasivat Ilkkaan nojaamassa ulko-oveen ja hänen reenattuun vartaloonsa. Hän tunsi syyllisyyttä ja päätti mennä Peterin luo. Peter oli juuri ehtinyt avata ulko-oven kun Maria hyppäsi hänen syliinsä ja työnsi heidät sisälle eteiseen. Hän alkoi riisua Peterin paitaa pois ja suuteli tämän paljastuvaa rintakehää. 'hei mitä tä nyt on', Peter kysyi hiukan hämmentyneenä. 'hsysh, hiljaa ja suutele mua' Maria pyysi hiljaa. 'Joo , mut mä vaa ihmettelen. Eiks teil pitäny olla se tyttöjen ilta tänään?' 'joo mut mul tuli ikävä sua vaan', Maria selitti ja toivoi ettei Peter enempää utelisi hänen kummallista käytöstään, sillä hänen piti kovasti saada ajatuksensa pois Ilkasta. Se riitti Peterille ja hän kantoi Marian makuuhuoneeseen. Onneksi Peterin vanhemmat olivat viikon matkoilla niin heidän ei tarvinnut varoa heitä. Peter nosti Marian sängylle ja riisui omat housunsa sen jälkeen. Nyt hänellä oli jalassaan enää vain pelkät bokserit, kun hän siirtyi suutelemaan Mariaa. Maria tunsi mahan pohjassaan outoa pistelyä ja hän halusi äkkiä vain rakastella Peterin kanssa. Peter suuteli hitaasti Marian olkapäistä nilkkoihin sitä mukaa kun riisui hänen vaatteitaan. Hän suuteli ja teki kielellään hitaasti kuvioita Marian alavatsalle samalla kun hänen kätensä hyväilivät tämän kylkiä ja rintoja. Maria kiemurteli Peterin alla halusta ja kiihkosta, hän ei tiennyt enää kuinka kauan pystyisi hillitsemään itseään. Peter jatkoi Marian vatsan suukottamista samalla kun hän työnsi sormensa Marian herkimpään kohtaan. Tämä oli Marialle jo täyttä kidutusta kun hän kiemurteli siitä nautinnosta mitä Peter oli aina hänelle tuottanut. Hän tunsi tulevansa pian ja pyysi Peteriä jatkamaan kovemmin. Peter teki vastoin käskyä ja hidasti sormiensa liikettä melkein kiduttavan hitaaksi ja työnsi välillä sormensa Marian sisälle mutta vain vähäksi aikaa ja jatkoi sitten taas klitoriksen hieromista. Välillä hän lopetti kokonaan ja suuteli Mariaa intohimoisesti. Kun hän taas palasi sormiensa kanssa Marian jalkojeen väliin niin Maria tuli melkein heti. Maria ei pystynyt enää hillitsemään äntään vaan häneltä pääsi kova hengähdys ja hän oli hikinen. Marian tasattua hengityksensä hän vaati Peteriä sisällensä heti ja Peter totteli häntä. Peter työntyi ensin hitaasti pari kertaa samalla suudellen Marian rintoja ja niskaa. Sitten hän nopensi hiukan rytmiä ja Maria alkoi taas huohottaa kiihkosta. Pian Maria tuli uudelleen ja Peter laukesi hänen jälkeensä. Peter kierähti pois Marian päältä ja kävi hänen viereensä maate. Pian Peter jo nukahti sillä Maria kuuli hänen humisevan hiljaa, niinkuin hän teki aina välillä nukkuessaan. Marian yllätykseksi hän huomasi taas pian ajattelevansa Ilkkaa, hänen poikäystävänsä parasta kaveria, miehen jonka kanssa hän oli juuri rakastellut,hänen parasta kaveriaan. Maria tunsi syyllisyyttä sillä hän ei ollut enää selvillä tunteistaan Ilkkaa kohtaan, Oliko mahdollista että hänen vanhat tunteet Ilkkaa kohtaan olivat tulleet takaisin sillä hän oli yllättänyt itsensä ajattelemasta Ilkkaa jo toisen kerran sinä iltana. Maria kävi nukkumaan sekaisin tuntein, toivoen että aamulla hän olisi hiukan selvemmässä mielentilassa. Jonna huomasi seuraavana aamuna, että Maria oli ihan muissa maailmoissa sillä hän oli tavallista hiljaisempi. Maria väitti hänelle että kaikki johtui vain siitä että koulu loppuisi huomenna ja että hän ajattelisi vain päättäjäisiä. Jonna ei oikein uskonut Mariaa mutta ei sitten ruvennut tenttaamaan tätä enempää. Päättäjäisviikonloppuna he kaikki kokoontuivat sittenkin Miikan vuokraamaan mökkiin,Jonnan kämpän sijaan, joka sijaitsi keskellä metsää. Mökkiin kuului myös saunarakennus ja järvi, jonka rantaan oli polku saunasta. Ilta oli jo hyvää vauhtia menossa kun he rupesivat pelaamaan twisteriä. Poikien mielestä se oli tyhmää ja lapsellista, ja he halusivat ennemmin kitata porukalla heidän oluitaan. 'Entä jos me pelattais tätä räsypokka tyyliiin, jokanen kuka kaatuu joutuu riisuumaan jonku vaatekappaleen. Se hävii kuka on ekana alusvaatteisillaan', Maria ehdotti. 'No nyt rupes kuulostaa paremmalta' Ilkka ja Peter totesivat. 'Mut käyks tää kaikil?' Jonna tiedusteli. 'Joo, jos mä saan pyörittää' Julia sanoi. 'Selvä, sit ei muuta ku pelaamaan', Miika totesi jo enemmän innostuneena kuin aluksi. 'Vasen jalka punaiselle...oikea käsi vihreälle...' Julia huusi vuoroja kun muut yrittivät parhaansa mukaan pysyä vielä pystyssä. Pian Maria oli oli enää jäljellä Ilkan ja Jonnan kanssa. Kun tuli laittaa oikea käsi keltaiselle niin Maria päätyi kiusallisen lähellä Ilkkaa, ja hän jo katusi että oli ehdottanut koko peliä, sillä hänellä oli päällään enää vain hame ja rintsikat. Ilkan pää oli vain muutaman sentin päässä Marian rinnoista ja Marian toinen reisi oli Ilkan haarojen välissä. Hän voisi melkein vannoa että tunsi jotain kohoavan Ilkan haaroissa mutta ei uskaltanut ajatella asiaa enempää. Pian Jonna putosi ja jäljellä oli enää vain Maria ja Ilkka, he olivat melkein päällekkäin pelilaudalla ja Maria toivoi vain pelin loppua. Hän tunsi Ilkan lämpimän hengityksen niskassaan ja hänen selässään meni kylmiä väreitä. Hän pelkäsi mitä voisi tapahtua jos he olisivat kahden tässä tilanteessa. Heidän välillään oli selvästi jotain, mitä ilman olisi kaikkien parempi. Marian oli enää turha kieltää itseltään hänen tunteita Ilkkaa kohtaan. Lopulta Maria kaatui tahallaan sillä jännitys hänen ja Ilkan välillä kävi sietämättömäksi. Pelin jälkeen he menivät saunaan, jossa Maria meni mahdollisimman kauas Ilkasta istumaan. Maria yritti parhaansa mukaan vältellä Ilkkaa loppuillan ajan. Myös Peter huomasi tämän ja kyseli mitä hiedän välillään oli. Maria selitti nopeasti jotain epämääräistä hänen ystävänsä ihastuksesta Ilkkaan ja kuinka tämä oli suututtanut ystävän, joten nyt Mariakin oli vihainen Ilkalle. Peter näytti uskovan valheen ja Maria oli helpottunut koska ei tosiaankaan halunnut Peterin saavan mitään selville. Muutaman saunaoluen jälkeen Marialle tuli kova vessahätä. Hänen epäonnekseen vessa oli varattu. 'Meneekö sulla vielä kauan?' Maria kysyi Emmiltä, joka oli vessassa. 'Mul on nyt vähä huono olo,ku join pari liikaa. Kannattaa ehkä mennä ulos', Emmi huusi takaisin. 'Selvä, mut ootsä iha varma et pärjäät?' Maria kysyi huolestuneena. 'Joo joo, mee sä vaa' 'Okei' Kun Maria saapui saunan kulman taakse niin hän huomasi Ilkan siellä. Maria yritti lähteä takaisin Ilkan huomaamatta, mutta hän oli jo ehtinyt nähdä Marian. 'Hei oota vähän' Ilkka huusi Marian huomattuaan. 'Ai hei, säkin täällä' Maria yritti vastata suht normaalisti. 'Joo , kaipasin vähän raitista ilmaa. Mikäs sut tänne ajo? Tuliks ikävä mua?' Ilkka sanoi naurahtaen. 'Eh, öm, tota vessa oli varattu ni tulin sit tänne' Maria sai soperrettua Ilkan letkautuksen jälkeen,' Mut mä taidanki täst sit jatkaa matkaani' 'Ei hei, oota vähän' Ilkka sanoi ja tuli reilusti lähemmäs Mariaa. Maria pystyi jo haistamaan Ilkan partaveden tuoksun ja se sai hänessä taas yllätyksellisiä reaktioita aikaan. 'Sano kuvitteleks mä vaan vai ooksä vältelly mua tän illan aikaan?' Ilkka kysyi tullessaan entistä lähemmäs. Nyt heidän välissään oli enää vain muutama sentti ja Maria perääntyi, mutta pian tuli seinä vastaan. Nyt hän oli seinän ja Ilkan välissä, eikä päässyt pois siitä mitenkään. Hän tunsi taas mahassaan outoa kipristelyä, ihan kuin joskus silloin ala-asteen ihastusaikoina, ja se tuntui hyvältä Marian mielestä. Hetkeksi hän unohti mielestään Peterin ja sen missä he olivat. 'Sano nyt, emmä suutu' Ilkka kysyi. Samalla hän nojasi kädellään saunarakennuksen seinään ihan Marian pään vierestä. 'Jos mä oonkin niin siihen on hyvä syy' Maria sanoi saaden juuri ja juuri äänensä kuuluviin. Hän pelästyi sitä että oli kehdannut unohtaa Peterin Ilkan vuoksi äsken, sillä hänhän rakasti Peteriä. 'Niin mikä' 'Sä' 'Ai mä vai, mitäs mä nyt oon tehny?' 'Siinäpäs se, et yhtään mitään. Mä en oikein itsekään tiä mitä tä on, mut oon viime aikoin ajatellu sua liian paljon', Maria sanoi yllättyessään itsekin rehellisyyttään. 'Eiks se oo hyvä asia' 'Ei, mä oon Peterin kanssa, sun parhaan kaveris kans, muistatko? Mun pitäis ajatella sitä eikä sua' 'Totta puhuen, mäkin oon ajatellu sua viimeaikoina', Ilkka sanoi ja laski samalla toisen kätensä Marian lantiolle. Maria hätkähti kosketusta, mutta yllätyksekseen hän ei tehnyt mitään kieltääkseen sitä, vaan itseasiassa hän piti siitä. Hän piti Ilkan lämpimästä kädestä hänen lantiollaan. Hän laski toisen kätensä Ilkan käden päälle ja veti Ilkan lähemmäs itseään. Ilkka kumartui suudellakseen Mariaa mutta pysähtyi sitten ihan hänen kasvojensa lähelle. 'Tää ei oo oikein Peteriä kohtaan', Maria sanoi niin hiljaa että Ilkka hädin tuskin kuuli sen. 'Mut silti sä haluut tätä?' Ilkka sanoi kysyen. 'Joo', Maria myönsi pienen hetken päästä hiljaa. Ilkka painoi hellästi huulensa Marian huulille ja antoi niiden olla siinä hetken, antaakseen Marialle mahdollisuuden perääntyä. Mutta Maria ei perääntynyt, sen sijaan hän painautui lähemmäs Ilkan vartaloa niin että hän tunsi hänen pienimmänkin vartalonliikkeensä. Ilkka rohkaistui tästä ja suuteli Mariaa uudelleen, tällä kertaa hiukan rohkeammin. Hän hyväili samalla Marian selkää ja kylkiä. Marialta pääsi hiljainen voihkaisu kun hän raotti huuliaan sen verran että Ilkan lämmin kieli pääsi tekemään taikojaan hänen suuhunsa. Tämä voihkaisu sai Ilkan entistä hullaantuneemmaksi ja pian Maria tunsi Ilkan vahvan erektion omaa reittänsä vasten. Ilkka katsoi Mariaa kysyvästi ja Maria ymmärsi vallan hyvin mitä hän halusi kysyä. Maria nyökkäsi varovasti ja he menivät sisään saunarakennukseen. Saunassa oli vielä lämmintä heidän saunomisensa jäljiltä. Ilkka ohjasi Marian pukuhuoneen sohvalle. Hän riisui oman paitansa ja kiersi sen jälkeen Marian selän taakse. Hän suuteli tätä niskasta ja korvan takaa hiljaa samalla kun riisui tämän paitaa. Maria voihki kiihottuneesti ja pian hän tunsi Ilkan sormet hänen rintaliiviensä hakasilla. Ilkka avasi hakaset ja Maria tunsi kuinka hänen rintoihinsa puhalsi viileä vire avoinna olevasta ikkunasta. Ilkka hyväili hänen rintojaan takaatapäin ja suuteli samalla hänen niskaansa. Maria kääntyi ympäri ja rupesi avaamaan Ilkan housuja, hän tunsi taas erektion uudestaan reiteään vasten. He suutelivat pitkään sohvalla maaten. Varovaisesti Ilkka kävi Marian päälle ja katsoi tätä vielä kerran varmistaakseen että hän oli aivan varma.'Ooksä nyt ihan varma, viel ei oo liian myöhäistä' Ilkka kysyi hiljaa katsoen Mariaa suoraan silmiin. Ilkka oli hullu luulessaan että Maria voisi enää kieltäytyä, Maria oli itse unelmoinut tästä hetkestä viime öinä ja hän oli yllättynyt että oli kestänyt näin pitkälle. Maria katsoi Ilkkaa silmiin hetken verran ja sen jälkeen suuteli tätä vastaukseksi. Ilkka työntyi Marian sisälle yhdellä hellällä työnnöllä ja sillä hetkellä Marian valtasi oudon onnellinen tunne. Perhoset Marian vatsassa olivat kummasti lisääntyneet viime minuutteina ja hän ei oikein ollut varma mikä häntä jännitti. Ehkä hän pelkäsi olevansa rakastumassa Ilkkaan. Ilkka tasasi työntöjensä tahdin ja Maria liikutti lantiotaan samaan tahtiin. Ilkka katsoi Mariaa syvälle silmiin ja Maria katsoi häntä takaisin, Marian silmistä ei paistanut enää ollenkaan katumus tai epäilys vaan ennemminkin onnellisuus. Maria alkoi huohottaa kovemmin ja Ilkka nopensi työntöjään. Maria painoi kyntensä Ilkan selkään ja hänen selkänsä kaartui kaarelle Ilkan vartaloa vasten, kun hän sai orgasmin. He makasivat vielä hetken sohvalla ennen kuin palasivat muiden luo. Maria saapui mökkiin ennen Ilkkaa ja muut ihmettelivät missä molemmat oikein olivat olleet. Marian huomasi epäilyksen Peterin katseessa. 'Ilkast mä en tie, mut mä ainakin eksyin tonne vähän ku kävin mettäs ku vessa oli varattu', Maria valehteli ja toivoi kuulostavansa uskottavalta. Viimeinen asia jonka hän haluaisi, oli että joku saisi selville hänen ja Ilkan välillä tapahtuneen. 'Mikset sä soittanu?' Peter kysyi huolestuneena. 'Mä oisinkin, mut mul jäi kännykkä tänne', Maria sanoi ja painoi suukon Peterin poskelle. 'No mut pääasia et oot nyt kunnos' Peter sanoi ja halasi Mariaa. 'Katos katos, saapuu se Ilkkakin sielt', Miika totesi kun Ilkka tuli sisään. 'No joo, olin vähän kävelemäs tuol, tarvitsin vähän raitist ilmaa', Ilkka selitti. Myöhemmin illalla pojat jäivät vielä pelaamaan korttia kun tytöt menivät jo nukkumaan. Kun Ilkka lähti käymään vessassa, niin hän käveli Marian ja Peterin huoneen ohi. 'Tota siit mitä tapahtu äsken, nii ni...'. Ilkka aloitti. 'Niii?', Maria katsoi Ilkkaa kysyvästi. 'Eihän sua vaan kaduta se?' 'Ei, kaduttaaks sua sit?' Maria kysyi ja ehti jo tuntea pientä pettymystä. 'Siis ei tosiaankaan. Mun mielest se oli mahtavaa ja ihanaa' Ilkka sanoi, ja samantien Maria ei ollutkaan enää pettynyt. 'Niin munkin mielest, ja mä en kadu yhtään mitä tapahtu, päinvastoin', Maria sanoi. Hän käveli oven luo jolla Ilkka seisoi ja katsoi ettei ketään ollut lähettyvillä. Sitten hän painoi pienen pusun Ilkan poskelle,' hyvää yötä'.

1

17367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei jaksa luke pötköä

      Varmaan kohtalainen, mutta rasittava lukea tommosta. Ota vaikka joku novellei ja katso sellaisesta, kuinka osat jaetaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe