kassan ja pokerinhallinta

lääkitys auttas

Ei jaksa!Siis oon surkea noissa!Kahden viikon aikana! 1.laitan 100 pokeriin pelailen 12 tuntia,lopuksi häviän tyhmästi ko 200 jäljel ja pelaan 400nl pöydäs! 2.Laitan 100 pokeriin ja aluks taas voitan mut häviän samaan malliin kaikki!Ei tajua että onhan päivä huomennaki vaa on hävittävä kaikki! 3.No ny natsaa,14 tuntia pelattu ja 1200 rahaa,kello aamusti 7!Yritän nukkua mutta tunnin jälkeen pokeria pelaamaan,ilta kuuteen mennessä kaikki hävitty!liian isoihin pöytii! 4.saan pummattua 10 ja alan pelailee nousen 200 pöydäss 20nl,10 tuntia!kaksi stäkin häviöö ja nousen 50nl ja kaik menee! 5.Taas kympillä nousu 150 ja sama homma!12 tuntia 6.Otin niskasta kii,Ja ajattelin alkaa Kassanhallinnan!12e lainaa ja Pelasin 10nl pöydäs 2,5d buy innillä, 10 tuntia Ja olin saanut kokoon sen 30*buy inniä,ja vähä yliki!95d!Nyt ei mua pysäytä mikää,enhän voi hävitä 30 kertaa..Pokerin lopetus,elokuva alkaa ja vetäsen viimiset tilit siirryn 20nl pöytään ja teen 10 buy inni,tyhmä bluffi kymppi meni,no ny on kiire 50nl ja 25 buy inn ja hetke päästä all inn,mutta huono tuuri!sit täys osto 50nl ja omat takas pitäs saada,häviä kaikki ja nään elokuvan lopputekstit!

4

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähes peilikuva

      Tunnistan tosta itseni, niin kuin just eikä melkein. Olen itse opetellut tota kassan hallintaa kohta viikon. Hakkasin tätä ennen yli kaksi vuotta päätä seinään. Nyt olen tullut siihen tulokseen, että mitään muuta vaihtoehtoa ei ole, kuin siirtyä pienempiin pöytiin. Kassa tällä hetkellä noin 200d. Alkutalletus oli 40d. Viisi päivää olen pelannut. Tai siis yötä. Pelaan max by-in 10d - 50d käteistä. Eli varsinkin toi isoin pöytä on edelleen aivan liian iso. Mut siihen nähden, miten idiootisti olen aiemmin työntänyt rahat ylisuuriin pöytiin, niin tämä on suorastaan ammattimaista kassanhallintaa. Vaatii vaan pitkäjänteisyyttä. Ei mulla ollut vaihtoehtoa, kuin valita pitkäjänteisyys ja talousvaikeuksien välillä, niin valitsin pitkäjänteisyyden. Kännipelaamisesta ei enää puhettakaan. Ne ne vasta kalliksi tuli. Vituttaa vieläkin "muutama" todella kallis ilta oikein huolella. Mut jokatapaukses olen vielä kaukana oikeasta kassanhallinnasta, mut suunta ja yritys on oikea. Samaa suosittelen sinulle.

      • voittava pelaaja

        Ottakaa itseänne niskasta kiinni!! jos luulette, että voitatte pokerissa, älkää antako varianssin katkaista itseänne. se on hulluutta ja syöksykierre on yleensä valmis.

        Pelatkaa aina minimissään peliä, johon teillä on varaa ostaa 40 kertaa sisään. NL10 peleissä tämä vaatii 400 alkupääomaa. Kyllä se raha pikkuhiljaa kasvaa, uskokaa pois.

        Suurin kuluerä on rake, jota talo ottaa joka potista. huolehtikaa, että saatte siitä osan takaisin. (lisätkää meseen, kerron miten rakebackki toimii). En tarvitse tietojanne, eikä raha kulje minun kautta. Pokerintarjoajat ovat tehneet valinnan, että ilman affia ei rakebackkiä saa.

        www.makerakeback.com


      • mutta..
        voittava pelaaja kirjoitti:

        Ottakaa itseänne niskasta kiinni!! jos luulette, että voitatte pokerissa, älkää antako varianssin katkaista itseänne. se on hulluutta ja syöksykierre on yleensä valmis.

        Pelatkaa aina minimissään peliä, johon teillä on varaa ostaa 40 kertaa sisään. NL10 peleissä tämä vaatii 400 alkupääomaa. Kyllä se raha pikkuhiljaa kasvaa, uskokaa pois.

        Suurin kuluerä on rake, jota talo ottaa joka potista. huolehtikaa, että saatte siitä osan takaisin. (lisätkää meseen, kerron miten rakebackki toimii). En tarvitse tietojanne, eikä raha kulje minun kautta. Pokerintarjoajat ovat tehneet valinnan, että ilman affia ei rakebackkiä saa.

        www.makerakeback.com

        Eikös se ole sama asia talletanko kerralla 400 vai 40 kertaa kympin? Lopputulos on sama.


    • varma tappio

      Joo lopputulos on HÄVIÖ pelas miten pelas... Sama talletatko 10 000 e vai 10 e häviät sen tässä epärehellisessä nettipokerissa taatusti, jos et muuten niin raken muodossa pitkässä juoksussa. Ja tämä on tosi !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7185
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4202
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2105
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2029
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1649
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe