gallup

pellto.

1.Kauanko olet pelannut pokeria? 2.Oletko voitolla vai häviöllä,paljonko? Omat vastaukset 1.3v 2.Häviöllä 10k

13

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. 6v 2. En halua kerota,mutta voitan niin paljon, että muita töitä ei tarvi tehdä. tosin mikään Antononius en ole vaan keskiluokan ammattilainen

      • geeeö

        Et sinä mitään voita, turha selittää.


      • GambIer1 ´

        niillä se aika kuluu mukavasti kun äidin ja isin kanssa asun vielä eikä tarvii mistään maksaa, voitoilla käyn kiskalta sit ostamassa sipsipussin ja Aku Ankan taskukirja. Tosisiistii on, parhainpina viikkoina oon voittanu 5$, siis dollarii kun ne on yleensä dollareina siel pelisivustoilla tilit, vastaa kuitenki reilusti yli kolmee euroo! Poker is my life!!


    • The Rat

      > 1.Kauanko olet pelannut pokeria? 2,5 v > 2.Oletko voitolla vai häviöllä Tällä hetkellä häviöllä > paljonko? Luokkaa 60 euroa. Tuli pari pahaa tappioputkea. Syy on selvä, tai siis nimen omaan ei ole... :)

    • voitolla

      2v 2,4k€ voittoa

    • lollerzzz

      Pari vuotta pelattu enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Muutama kilo on tullut voittoa.

      • ..ollaan..

        2,5 vuotta pelannut. Tappiolla varmaan viis tonnia, tai enemmän. Mut nyt suunta muuttuu! ;)


    • saa nähä

      1,7 v

      Tappiolla yli 10k

      Nyt saitin vaihto ja saa nähä miten siellä käy. Paremmalta näyttää.

    • Häviöllä

      NL peleistä.

      4-5v skujaillu

    • Runoilija2

      Kaiketi n. 2.5v pelattu .05-.1€ - 0.25-0.5€ bineillä, niissä n. 500€ tappiolla.
      1€-5€ sittareita, sekä mtt:tä tahkottu ja niistä voitolla lähes saman verran :)

      Eli pitäisi jättää varmaan käteispelit rauhaan...

    • everestillä

      pelannut 2,5v.
      7,5k voitolla

      Tulee aloittajan infosta mieleen että sulla on vähäiseen kokemukseen nähden liikaa rahaa käytettävissä peleihin ja se on tehnyt susta tuossa alussa vähän turhan rohkean löysän turhan isoille tasoille.
      Mä lopettaisin heti jos olisin parikin tonnia tappiolla mutta mä olenkin köyhä.
      Toki tarkoitus on minullakin päästä isompiin peleihin tulevaisuudessa mutta vain niihin joihin kulloinkin on varaa.
      Kokemusta saa alemmiltakin tasoilta ja varsinkin turnauksista.
      Minun kokonaisdeposittini ko. saiteille on reilusti alle tonnin eli ROI on melkolailla kohdillaan. =)

      • joo o

        nelisen vuotta ja kilon miinuksella noin öpaut


    • FTP Player

      Noin 2,5 vuotta oon nyt pelannu.

      Kokonaisuudessaan noin 500 dollaria voitolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2709
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2607
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      64
      2349
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      195
      1829
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe