Kuka tietää mitä eroa on BMW 1100RT ja 1100 LT Onko jompikumpi vanha malli vai mikä???
Vastaukset 5
- tietoa
Vanhoja malleja molemmat. 1100LT on rivikoneella varustettu, http://images.google.com/images?hl=fi&q=1100 LT&btnG=Etsi kuvia&gbv=2&aq=f&oq= R1100RT on uolestaan boxerimoottorilla http://images.google.com/images?gbv=2&hl=fi&sa=1&q=1100 rt&aq=f&oq= Hienoja pyöriä ajaa molemmat - käytettynäkin!
- Sepi
Kiitos sinulle asiantuntevista kommenteista,olisiko näistä jompi kumpi aloittelijalle sopiva malli. Olen ajanut viimeiksi 90luvun alkupulella 900cc Hondalla!!Kaksi kesää, nyt tekisi mieli aloittaa taas uudestaan.
- ottaisin...
Sepi kirjoitti:
Kiitos sinulle asiantuntevista kommenteista,olisiko näistä jompi kumpi aloittelijalle sopiva malli. Olen ajanut viimeiksi 90luvun alkupulella 900cc Hondalla!!Kaksi kesää, nyt tekisi mieli aloittaa taas uudestaan.
mieluummin RT;n koska siinä on irrotettavat laukut. Ilman laukkuja se on kevyemmän näköinen ajella silloin kun ei ole matkoilla.
- bemukuski
ottaisin... kirjoitti:
mieluummin RT;n koska siinä on irrotettavat laukut. Ilman laukkuja se on kevyemmän näköinen ajella silloin kun ei ole matkoilla.
mieluummin LT; koska siinäkin on irrotettavat laukut. Laukkujen kanssa tasapainosemman näköinen, kun pyörä on kuitenkin kokokatteinen. K1100LT on myöskin uudempaa sukupolvea ja sisältää muutamia kivoja lisäominaisuuksia, kuten sähkösäätöisen "tuulilasin".
- bemukuski
bemukuski kirjoitti:
mieluummin LT; koska siinäkin on irrotettavat laukut. Laukkujen kanssa tasapainosemman näköinen, kun pyörä on kuitenkin kokokatteinen. K1100LT on myöskin uudempaa sukupolvea ja sisältää muutamia kivoja lisäominaisuuksia, kuten sähkösäätöisen "tuulilasin".
Sorry, luikin väärin ton R:n tyyppimerkinnän. RT on tietenkin uudempaa mallia ja molemmissa on sähkölasi. Sorry.
No joka tapauksessa molemmissa kuuluu näkönsä puolesta olla aina takalaukut kiinni pyörässä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51873
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55630
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 71438
- 33425
- 37406