China Southern Airlines?

Anne Marie 20

Olen lentämässä Amsterdamista Pekingiin kesäkuussa China Southern Airlinesilla. Onko kokemuksia ko. yhtiöstä? Millaiset tarjoilut koneessa? Millainen palvelu?

13

3821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Docomo

      Tarjoilu pelaa hyvin ja palvelu on ystavallista, ei valittamista.

    • Kokemusta on

      Kaytin (pakon) takia tyo- ja lomatkoilla. Koneet usein myohassa, ei ilmoiteta mitaan, saat istua vaikka 3 tuntia kiitoradalla kun konetta korjataan...Kaikkein paras oli kun lento oli peruttu ja menetin sen vuoksi myos ulkomaan jatkolennot. Edellisiltana ja viela aamulla olin varmistanut asiakaspalvelusta lennon lahtevan ajallaan; lentokentalle saavuttua kavi ilmi etta lento peruttu! Syy? Ei kuulemma ollut tarpeeksi lentokoneita... Ei pitaisi sitten ehka myyda lentoja, jos ei ole koneita..Eivat halunneet korvata mitaan, mutta 3 tunnin "neuvottelun" jalkeen suostuivat ostamaan uudet liput.

      Shanghai Airlines on hyva. Mutta Pekingiin taitaa olla sitten Air China tai China Northern ne vaihtoehdot jos kiinalaisyhtioita kayttaa.

    • iskias

      Niin ainakin itsellä ja kaikki toimi samoin kuin China Air/Finnair, ei eroa.

      • China Southern

        Testasin itse China Southern AMS-PEK turistiluokanlennon maaliskuussa. KLM olis ollu saman hintanen samana päivänä, mut halusin vaihtelua. Eurooppa-Kiina väliä lennän useita kertoja vuodessa useilla yhtiöillä kuten AY, SK, KL, AF, LH, CA, mut tämä CZ oli selkeesti huonoin. Ruoka oli huonoa. Ekan kerran mulla jäi koneen lämmin ateria syömättä. Vain lämmintä olutta tarjoilukärryssä Kiinalaiseen tapaan. Air Chinan lennolla sentään kylmää olutta löytyi koneen takaosasta. Ei jäitä, ei drinkkejä, ei edes rahalla. Koneena vanhahko B777-200. Luulin jopa koneen businessluokkaa economy plus luokaksi. Ei ollut mitään vuodeistuimia.
        Ei kiitos mulle enään CZ mannertenvälistä lentoa, vaikka se usein halvin onkin. Kiinan lyhyillä kotimaanlennoilla olen CZ käyttäny myöhemminkin.


    • sinttuli12345

      olen lentänyt vain Kiinan sisäisiä lentoja ko. yhtiöllä. Lentokoneet ihan ok, palvelu kiinamaista (ei siis kovin hyvää). Ruoka jotain käsittämätöntä ja tietysti valitsisin matkakumppaneiksi mieluusti länkkärit kuin kiinalaiset...

    • JH

      Itse matkustan Kantoniin kyseisellä lentoyhtiöllä.

    • oufy

      Kokemusta kyseisestä yhtiöstä on yhden amsterdam-peking lennon verran. Mitään valittamista ei ole, vaan kaikki toimi aivan kuten pitikin. Palvelu oli hyvää ja ruoka oli hyvää toisin kuin finnairin paluulennolla.

    • Johannes & Liisa

      olen lentänyt Sydneystä Amsterdamiin viime maaliskuussa. kyllä meni pieleen!
      lento on osittain (Guanzhou - Peking) "kotimaanlento" eli passitarkastus turvatarkistus ja pari tuntia odotamista käytavällä missä ei ole yhtään tuoli ! Ja kuin ei ole viisumi kinaan, niin sen odotamisaikana on papereiden täyttö, uudelleen tarkastus, ja uudelleen passitarkastus, uudelleen turvatarkastus. eli matkustaja olet heidän vanki...Yönlennon jälkeen aamulla kello 05.45 oli saapumisaika Guanzhouhun, ja 5 tunnin paperi ja tarkastuskarousellin jälkeen on pari tunnin lento Pekingiin ,a sieltlä TAAS UUDELLEEN passi tarkastus, turvatarkastus, papereiden täyttö ja pitkän matka kävelly koska olemme erikois transitmatkustajat, jolla oli transit viisumi. NAURETTAVA käytäntö: EI IKINÄ UUDELLEEN

      • ei-persaukinen

        Lensit siis Sydneystä Amsterdamiin kahdella vaihdolla, jossa välissä on kotimaan lento Kiinassa ja syytät jotain muuta kuin itseäsi siitä että lento oli tehty hankalaksi. Voi luoja! Vähän epäselväksi kävi kyllä missä se lentoyhtiön vika oli.


    • Kiinanmatkaaja

      Lennetttin toukokuun alussa kyseisen firman koneella Pekingistä Amsterdamiin. Kaikki meni ihan ok. Kone lähti melkein ajallaan (puoli tuntia myöhästyi lähtö). RUoka oli ok ja palvelukin ihan keskinkertaista.

    • Maailmanmatkaaja

      Olen käyttänyt vuosien mittaan csair:in koneita yhteensä parikymmentä kertaa sekä Euroopan ja Kiinan välillä että muutoin Aasian välisillä lennoilla. Hinta laatusuhde on erittäin hyvä. Koskaan ei lentoni ole ollut myöhässä edes pariakymmentä minuuttia.
      Ruoka on useimmiten kiinalaista eikä ole tarvinnut jättää syömättä huonon laadun takia. Palvelu normaalin asiallista.

    • Kyllä

      China Southern Airlines toimii mielestäni 100x paremmin kuin Finnair. Itse käyttänyt sitä useasti ja koskaan ei ole ollut ongelmia.
      (Finnairia käytettäessä lennot kussu jo kahteen kertaan kaikki aivan totaalisesti, tuhansien eurojen lisämaksut minulle "omista virheistäni" kiitoksia asiakaspalvelulle, ensimmäisen kerran jälkeen oli jo paskanmaku suussa, mutta toisella kerralla... Loppui heidän koneiden käyttö minulle. Lentojen kusemisesta johtuen rahaa on palanut, myöhästynyt töistä loman venymisen takia, melkein saanut maahantulokiellon sakkoja viisumiajan ylittämisestä, kiitos kaikesta huolenpidosta mitä itse ei voi osaa ja muistaa enään siinä vaiheessa kun vitutuskäyrä on yli 100%.)

      China Southern Airlinesin palvelu pelaa, lennot ajallaan, paljon pientä säätömahdollisuutta koneen ollessa jo ilmassa jos vain osaa ja uskaltaa kysyä. Ja heidän asiakaspalvelunsakin voi tehdä paljon asiakkaan eteen, ilman että tarvitaan esimiestä paikalle joka palaa lomalta ensi vuonna.

      China Southern Airlines kuuluu KLM ja muiden yhtiöiden "allianssiin".

      Eli minä ainakin suosittelen lämminsydämmisesti heidän käyttöä.

    • Ile & Jukka matkaaja

      No minusta sitten tuntuukin, että olen JO matkustanut China Southern Airlines ja enpä taida sitä yhtiötä sitten käyttääkään. Olisi vaan ollut halua mennä katastamaan Singapore. Täytyy sitten varmaan tinkiä hotellista ja panostaa lentoyhtiöön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe