JVC RX-250

pete

Olisiko kenelläkään ajatusta että miksi JVC RX-250 viritinvahvistin ei enää viritä radioasemia kohdalleen. Eli jos oikea taajuus olisi esim. 93MHz niin kanava kuuluu parhaiten viritettynä 93.05 MHz. Tällöinkin on häiriöitä. Laite on aika vanha että olisiko siitä joku viritys muuttunut vanhuuttaan tai konkka kuivunut yms. Muuten toimisi vielä ihan moitteetta.

4

331

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi Pete.
      Minun RX -250 meni kokonaanpimeeks..
      olsiko sulla kytkentä-kaavioita ja muita huolto manuaalei tuosta toosasta ??

• Wiilen

moi Comanch!

oletko saanut vahvistimesi jo toimimaan?

mikä siinä on vikana? voisin ehkä auttaa!?

• r5678ijhgft789ij

Mitä helvetiä te tollaisten paskojen kanssa nyhräätte? En voi millään vitun ilveellä käsittää, että mikä jossain antiikin räpsyssä viehättää.

Jos tappi kuitenkin moiselle katiskalle pysyy pystyssä, niin joka vitun elko aluksi siihen uusiksi. Sitten voi keskittyä todennäköisiin muihinkin vikoihin.

• wiilen

Moro PELLE r5678ijhgft789ij!

jos vahvari on toiminu vuodesta -87 asti ja sen ympärillä on samaa vuosikertaa olevat laitteen mm. LP-soitin ja kunnon viilutettu sterereoräkki lasi ovella, niin onhan se vaan hienoa kun pelit soi kunnolla.

Käy hakemassa kaupasta tänään joku vahvari ja palaa asiaan vaikka 20 vuoden päästä (saat anteeksi 6 vuotta) kertomaan vieläkö se toimii. Tosin sinä 90-luvulla syntynyt pelle et taida edes tietää mikä on CD-soitin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe