Slmäaseman

palvelu! 0 pistettä!

Vakavasti ostoaikeissa menin, aurinkolaseista olisin ollut kiinnostunut, mutta heti sisään astuessa menetin mielenkiinnon. Sanoin päivää, ei vastausta, vain katse kontakti myyjän/optikon kanssa (tummanainen) olihan hänellä asiakas palveltavana, mutta montako senkuntia olisi mennyt jos olisi tervehtinyt, ja sanonut ole hyvä, ja tutustu valikoimaan, mutta ei. Myöskään paikalla ollut linssien hioja ei noteerannut mitenkään. Aurinkolasit oli köytetty telineeseen, joten eipä niitä tarvinnut kokeilla. Turhaan siinä tuijottelin vastakaikua saadakseni, joten ymmärsin poistua paikalta. Kiitoksia tästä asiakaspalvelusta! Onneksi on muitakin liikkeitä, ja jos Silmäaseman palveluja tarvitsen, menen Lappeenrantaan.

28

3265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie.

      Oikeassa olet, todella ikävä paikka. Toivoa sopii että imatralle saatas joskus oikea silmälääkärin vastaanotto, ettei huolis tuolla asioida.

      • Masa41

        Eikö siellä liikkeessä ole puhelinta kun koskaan siellä ei vastata,ei edes soittopyyntöön ei reakoida.Olisi asiaa mutta pitää ajaa kaukaakin kysymää liikkeestä kun ei voi kysyä puhelimella.Kun sitten menen liikkeeseen niin ei siellä ole usein mitään kiirettä kunhan seisoskelevat.Tokko asion vastedes kyseisessä liikkeessä.Tällaista Imatralla.


    • palvelua saanut

      ja en muute enää mene kyseiseen liikkeeseen!!!!!asiakspalvelu ei toimi!!

    • löytyy

      lähempääkin, niskalla on optikko, josta olen saanut hyvää palvelua kun kyllästyin silmä-aseman jäykkyyteen.

      • ostin tuolta

        Silmäasemalta lasit, voi miten ihanasti kujerteli tumma optikkonainen, kehykset kävi kasvoille kuin kuninkaalliselle, no kyllä ne oli ihan hyvät, kun menin sitten niitä uusia laseja hakemaan sieltä, tämä myyjä ei ollut enää tuntevinaan ei näkevinään. Minulle saatiin kehykset myytyä, sen jälkeen kun olin rahat tiskiin latonut, arvoni asiakkaana oli mennyttä.

        Turhaan sitä enää mukavia juttelemaan, enhän tod.näk. kaksia laseja samalla viikkolla osta. Ja vielä lisään tähän, että pitikin minun vielä muutaman päivän kuluttua pyytää niitä sankoja taivuttelemaan uudelleen, niin sehän tuntui olevan vaikeaa, jotain töksäytettiin vastaukseksi, eikä niistä vielä silloinkaan hyvät tulleet, mutta en iljennyt mennä enää kolmatta kertaa, vaan pyysin Instrua taivutus hommaan.

        Kyllä näin pienessä kaupungissa pitää muistaa asiakaspalvelun tärkeys!


    • tympeetä..

      käväsin kysymässä kans tyyriinpuoleisia aurinkolaseja joita hyö mainoksessa mainostivat ja vastaus ei ole.kysäsin sitte et voisko tilata ne et olisin kyllä erittäin kiinostunu,johon myyjä..otatko ne varmasti....??? sanoin,et en tietenkää voi luvata näkemättä ja sovitamatta,johon tympeä täti sitten vastasi,että hän ei tilaa yhtiäkään hyllyyn seisomaan.että sellasta palvelua. luojan kiitos täälä on pieniä ystävällisen palvelun liikkeitä ja sain ostettua lasini joskin en niitä,jotka oisin halunnu...

    • jaloilla

      Ja mennään muualle. Eiköhän työnantaja puhu sille asiaa tai sitten saa harjoitella tervehtimistä työ ja elinkeinotoimiston tiskillä.

    • *ninnu*

      En miekään kyseissä liikkeessä enää asioi. Specsavers:llä ainakin saa hyvää ja ystävällistä asiakaspalvelua.

      • rayban

        No ei kyllä siellä specsilläkään saa mitään hyvää palvelua...


      • asiallista
        rayban kirjoitti:

        No ei kyllä siellä specsilläkään saa mitään hyvää palvelua...

        palvelua! Myyjätär pystyi yksinään kolmea asiakasta palvelemaan yhtáikaa, ilman mitään vaikeuksia. Kaikki oltiin sulassa sovussa.
        Käykääpä kattomassa kehyksiä sieltä, tosi hyvä valikoima! Ja ennenkaikkea miellyttävä ilmapiiri oli tässä liikkeessä.


      • ja paskat.....

        siell' ei todellakaan saa hyvää palveluu...karvaasti konenut sen....kun taas vastaavasti silmäasemalla aina palveltu ja väännetty sankoi ihan mielellään ja kohteliaasti jos tarvis ollut. mutta makunsa kullakin....."speksil saa halpaa"......mut oottaks kuullu:))))) halpaa ja hyvää ei ole olemassakaan,))) hahahaha
        Kaikki vaan kipinkapin silmäasemalle!!!!


      • Kosken-

        Mielestäni Imatralla on yksi ylitse muiden. Olen asioinnut siellä vuodesta1992:
        entinen Kaseva, nykyinen Kosken Silmä.


    • Missoni

      on täysin ala-arvoista. Tikkurilan silmäasemalla nainen, silmälääkäri; vastaanotto kesti IKUISUUDEN. Rouva kun näköjään ahnehtii asiakkaita, en moista käytäntöä ole muualla nähnyt. Liikkeen myyjä ei tuntunut tietävän alasta mitään. Ei muuten ainoa Silmäaseman myyjä jolla tuo vaiva, Jumbossa sama meno. En mene enää koskaan Silmäasemalle. Kallis ja huono.

      • Rillikka

        Itse olen saanut aina hyvää palvelua, oli paikka mikä tahansa. Olenkin tullut siihen tulokseen, että palvelua saa, jos on sen arvoinen. On paljon naamasta kiinni saako hyvää vai huonoa palvelua. Kyllä asiakaspalvelija näkee jo ensi silmäyksellä asiakkaasta, kun tämä astuu sisään, onko hän hyvää- vai huonoa palvelua ansaitseva.

        Asiakkaan pukeutuminen on yksi tärkeä seikka. Ellei ole kiinnittänyt huomiota vaatetukseensa, vaan ne roikkuvat päällä kuin kaljasaavin peitto, ei sellaiseen asiakkaaseen kannata paukkuja tuhlata. Menköön kierrätykseen tai kirppariin tai muuhun arvoiseensa paikkaan mistä saa vanhoja käytettyjä rillejä. Halpakaupoissa, kuten minimanit ja tokmannit, sekä rajamarketit, löytyy 1 2 ja muita vastaavia muutaman euron laseja. Eikä maksa paljon. Niistä ei tarvitse palvelua edes odottaa.

        Lähes kaikki arvonsa tuntevat kaupat sekmentoivat asiakkaansa ja palvelevat hyvin vain niitä jotka kuuluvat tähän ydinryhmään. Muihin on turha tuhlata panoksiaan. Köyhät älköön vaivautuko.


      • PiilariDiilari
        Rillikka kirjoitti:

        Itse olen saanut aina hyvää palvelua, oli paikka mikä tahansa. Olenkin tullut siihen tulokseen, että palvelua saa, jos on sen arvoinen. On paljon naamasta kiinni saako hyvää vai huonoa palvelua. Kyllä asiakaspalvelija näkee jo ensi silmäyksellä asiakkaasta, kun tämä astuu sisään, onko hän hyvää- vai huonoa palvelua ansaitseva.

        Asiakkaan pukeutuminen on yksi tärkeä seikka. Ellei ole kiinnittänyt huomiota vaatetukseensa, vaan ne roikkuvat päällä kuin kaljasaavin peitto, ei sellaiseen asiakkaaseen kannata paukkuja tuhlata. Menköön kierrätykseen tai kirppariin tai muuhun arvoiseensa paikkaan mistä saa vanhoja käytettyjä rillejä. Halpakaupoissa, kuten minimanit ja tokmannit, sekä rajamarketit, löytyy 1 2 ja muita vastaavia muutaman euron laseja. Eikä maksa paljon. Niistä ei tarvitse palvelua edes odottaa.

        Lähes kaikki arvonsa tuntevat kaupat sekmentoivat asiakkaansa ja palvelevat hyvin vain niitä jotka kuuluvat tähän ydinryhmään. Muihin on turha tuhlata panoksiaan. Köyhät älköön vaivautuko.

        specsaversilla, mainostivat vuosi sitten alle 40e laseja, joiden hinta kuitenkin `pompsahti` yllättäen mentyäni liikkeeseen.

        Sanoivat että mainoksessa ei lukenut/sanottu että ne tulee ulkomailta ja että toimitus kestää yli pari viikkoa.

        Sielläkin oli joku muija joka hihitteli kuin pikkutyttö ja yritti myydä väkisin 3 kuukaudeksi piilolinssejä.

        Kun en ostanut niin hymy hyytyi aika äkkiä.

        Maksu kyllä kelpasi laseista, ja pulitin vielä enemmän kuin mitä edellisenä iltana mainoksessa luvattiin.

        Ihme touhua!?

        Ja sinulle rillikka, en ole täysin PA enkä rikaskaan, mutta asiakaspalvelu kuuluu kaikille.

        Voisi olettaa sinunkaltaisesi työskentelee juuri tuommoisessa paikassa, ja katsoo vain asiakkaan vaatteita tai koruja tai muuta yleisilmettä.

        Ja hyvin nuille optikoille on köyhienkin rahat kelvanneet.

        Laittakoot lapun oveen että tästä lähtien myymme vain pääasiassa dolce & gabbanan vaatteisiin pukeutuneille.


      • rillikka...
        PiilariDiilari kirjoitti:

        specsaversilla, mainostivat vuosi sitten alle 40e laseja, joiden hinta kuitenkin `pompsahti` yllättäen mentyäni liikkeeseen.

        Sanoivat että mainoksessa ei lukenut/sanottu että ne tulee ulkomailta ja että toimitus kestää yli pari viikkoa.

        Sielläkin oli joku muija joka hihitteli kuin pikkutyttö ja yritti myydä väkisin 3 kuukaudeksi piilolinssejä.

        Kun en ostanut niin hymy hyytyi aika äkkiä.

        Maksu kyllä kelpasi laseista, ja pulitin vielä enemmän kuin mitä edellisenä iltana mainoksessa luvattiin.

        Ihme touhua!?

        Ja sinulle rillikka, en ole täysin PA enkä rikaskaan, mutta asiakaspalvelu kuuluu kaikille.

        Voisi olettaa sinunkaltaisesi työskentelee juuri tuommoisessa paikassa, ja katsoo vain asiakkaan vaatteita tai koruja tai muuta yleisilmettä.

        Ja hyvin nuille optikoille on köyhienkin rahat kelvanneet.

        Laittakoot lapun oveen että tästä lähtien myymme vain pääasiassa dolce & gabbanan vaatteisiin pukeutuneille.

        en ole täysin PA enkä rikaskaan, mutta asiakaspalvelu kuuluu kaikille."

        Asiakkkaan päätettävissä ei ole, millaista palvelua kauppa antaa asiakkailleen. Palvelu voi olla joko huonoa tai hyvää. Kauppa valitsee linjansa. Palvelun pitää olla valitussa linjassa, eli sama kaikille. Ei pidä vaihtaa tyyliä jokaisen asiakkaan mukaan. Jos valitsee huonon palvelun se täytyy pitää, samoin kun on valinnut hyvin palvelevan linjan sekin täytyy pitää. En hyväksy itsekkään sitä, että tänään saan huonoa palvelua ja huomenna taas hyvää, samassa kaupassa. Pitää tietää kauppaan mennessä, kumpaa linjaa kauppa noudattaa. Tämän perusteella voidaan sitten valita itselle sopiva kauppa ja palvelu. Hinnatkin pitää olla palvelutason mukaisia. Huonolla palvelulla varustetussa kaupassa korkeat hinnat, koska asiakkaita on vähemmän ja yhdestä tuotteesta pitää saada suurempi kate. Hyvin palvelevassa kaupassa voivat hinnat olla alemmat, koska kauppa käy ja katetta tulee suuresta myyntivolyymista.


      • rillikka....
        PiilariDiilari kirjoitti:

        specsaversilla, mainostivat vuosi sitten alle 40e laseja, joiden hinta kuitenkin `pompsahti` yllättäen mentyäni liikkeeseen.

        Sanoivat että mainoksessa ei lukenut/sanottu että ne tulee ulkomailta ja että toimitus kestää yli pari viikkoa.

        Sielläkin oli joku muija joka hihitteli kuin pikkutyttö ja yritti myydä väkisin 3 kuukaudeksi piilolinssejä.

        Kun en ostanut niin hymy hyytyi aika äkkiä.

        Maksu kyllä kelpasi laseista, ja pulitin vielä enemmän kuin mitä edellisenä iltana mainoksessa luvattiin.

        Ihme touhua!?

        Ja sinulle rillikka, en ole täysin PA enkä rikaskaan, mutta asiakaspalvelu kuuluu kaikille.

        Voisi olettaa sinunkaltaisesi työskentelee juuri tuommoisessa paikassa, ja katsoo vain asiakkaan vaatteita tai koruja tai muuta yleisilmettä.

        Ja hyvin nuille optikoille on köyhienkin rahat kelvanneet.

        Laittakoot lapun oveen että tästä lähtien myymme vain pääasiassa dolce & gabbanan vaatteisiin pukeutuneille.

        "Sielläkin oli joku muija joka hihitteli kuin pikkutyttö ja yritti myydä väkisin 3 kuukaudeksi piilolinssejä.
        Kun en ostanut niin hymy hyytyi aika äkkiä."

        Myyjäkin on vain, korostan, vain ihminen. Tulee tilanteita ja asiakkaita, joiden kohdalla yksinkertaisesti ei pokka pidä. Pitää kuitenkin yrittää olla asiallinen, kuten tässäkin tapauksessa lopulta kävi.


      • puolisokea köyhimys
        PiilariDiilari kirjoitti:

        specsaversilla, mainostivat vuosi sitten alle 40e laseja, joiden hinta kuitenkin `pompsahti` yllättäen mentyäni liikkeeseen.

        Sanoivat että mainoksessa ei lukenut/sanottu että ne tulee ulkomailta ja että toimitus kestää yli pari viikkoa.

        Sielläkin oli joku muija joka hihitteli kuin pikkutyttö ja yritti myydä väkisin 3 kuukaudeksi piilolinssejä.

        Kun en ostanut niin hymy hyytyi aika äkkiä.

        Maksu kyllä kelpasi laseista, ja pulitin vielä enemmän kuin mitä edellisenä iltana mainoksessa luvattiin.

        Ihme touhua!?

        Ja sinulle rillikka, en ole täysin PA enkä rikaskaan, mutta asiakaspalvelu kuuluu kaikille.

        Voisi olettaa sinunkaltaisesi työskentelee juuri tuommoisessa paikassa, ja katsoo vain asiakkaan vaatteita tai koruja tai muuta yleisilmettä.

        Ja hyvin nuille optikoille on köyhienkin rahat kelvanneet.

        Laittakoot lapun oveen että tästä lähtien myymme vain pääasiassa dolce & gabbanan vaatteisiin pukeutuneille.

        toteat edellisessä "esseessä". Kelpaa köyhän rahat optikoille. Ovat yleensä porvaripuolueiden kannattajia.


      • asiakaspalvelija
        Rillikka kirjoitti:

        Itse olen saanut aina hyvää palvelua, oli paikka mikä tahansa. Olenkin tullut siihen tulokseen, että palvelua saa, jos on sen arvoinen. On paljon naamasta kiinni saako hyvää vai huonoa palvelua. Kyllä asiakaspalvelija näkee jo ensi silmäyksellä asiakkaasta, kun tämä astuu sisään, onko hän hyvää- vai huonoa palvelua ansaitseva.

        Asiakkaan pukeutuminen on yksi tärkeä seikka. Ellei ole kiinnittänyt huomiota vaatetukseensa, vaan ne roikkuvat päällä kuin kaljasaavin peitto, ei sellaiseen asiakkaaseen kannata paukkuja tuhlata. Menköön kierrätykseen tai kirppariin tai muuhun arvoiseensa paikkaan mistä saa vanhoja käytettyjä rillejä. Halpakaupoissa, kuten minimanit ja tokmannit, sekä rajamarketit, löytyy 1 2 ja muita vastaavia muutaman euron laseja. Eikä maksa paljon. Niistä ei tarvitse palvelua edes odottaa.

        Lähes kaikki arvonsa tuntevat kaupat sekmentoivat asiakkaansa ja palvelevat hyvin vain niitä jotka kuuluvat tähän ydinryhmään. Muihin on turha tuhlata panoksiaan. Köyhät älköön vaivautuko.

        Hei hei mietippäs kuka niiden palkat maksaa? asiakkaat.ei kenelläkään ole varaa valita niitä rikkaita asiakkaita tänä päivänä, vaan jokainen pitää palvella mahdollisimman hyvin.Yksi menetetty asiakas vastaa tuhatta käytännössä, koska puskaradio kuuluu kauas.
        Tämän päviän asiakaspalevelijat on koulutettu niin, että jokainen asiakas on yhtä arvokas,ikään,ulkonäköön taikka varallisuuteen katsomatta.
        Huono palaute kiirii kauemmas kuin hyvä.


      • rillinen
        rillikka.... kirjoitti:

        "Sielläkin oli joku muija joka hihitteli kuin pikkutyttö ja yritti myydä väkisin 3 kuukaudeksi piilolinssejä.
        Kun en ostanut niin hymy hyytyi aika äkkiä."

        Myyjäkin on vain, korostan, vain ihminen. Tulee tilanteita ja asiakkaita, joiden kohdalla yksinkertaisesti ei pokka pidä. Pitää kuitenkin yrittää olla asiallinen, kuten tässäkin tapauksessa lopulta kävi.

        Pokka täytyy pitää tilanteessa,kuin tilanteessa.Myyjättären on palveltava asiakasta.
        Sitä varten siellä olet,etkä naureskelemassa asiakkaille.Leipä saattaa olla tiukassa tuollaisella hihittelyllä.Saattapi olla,että asiakas ei tule enää koskaan kyseiseen liikkeeseen.Asiallista palvelua kaikille,MUISTA SE. Tosi hyvää mainosta kyseiselle liikkeelle.Sana leviää...


    • Silmäasemasta

      Hyvin osasit luonnehtia tuon myymälän henkilökunnan käytöstä jo v. 2009.
      Eipä ole palvelu miksikään muuttunut. Minäkin äänestin vähän aikaa sitten jaloillani, vaikka S-bonusta en sitten saakaan.

    • se 2009 asiakas

      nii... ja mieti.... yhä se vaan porskuttaa. Ja mun mielestä se s-bonus on aika pieni tekijä, jos ns. asiakaspalvelu on tota tasoa yhä vaan.

    • Rallukkarillukka

      rillikka onkin siellä töissä tai myyjien joku sukulainen, ei se muuten nuin kiivaasti puolustaisi..

    • Rillitsilmille

      Miks ette mene NäonVuokseen? Paras paikka ehdottomasti!! Hyvä palvelu ollu aina. Ite käyny siellä jo Kasevan ajoista lähtien, enkä vaihda!!

      • Sennioptical

        Parhan palvelun ja ehdottomasti edullisimmat hinnat olen saanut:
        Zennioptical.com


      • kuusivuottavanha

        Eipä ole lasisi ihan kohdillaan, kun melkein 6 vuotta vanhaan ketjuun piti vastata. Näön Vuoksessa olisi sinulla takuukäynnin paikka.


      • Rillitsilmille

        Juu sori vaan! Kosken silmää tarkoitin. Ja anteeksi ihan hurjasti kun noin kovin mielesi pahoitit kommentistani. Miksi aina löytyy teitä jotka piikittelee tälläisistä virheistä.... Jos minun rillit pitää uusia, kun en päivämäärää hoksannut, sinun lienee syytä hankkia jotain mielen virkistystä, vaikka alkuun elämä...


    • Bluffia

      On se kummaa kun luvataan 50 prossaa alennusta ja aina vaan jää hinnaksi yli 600 eu. Pelkkää ihmisten huijausta. Ostan edelleenkin lasini Virosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikävä sinua

      Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4916
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

      Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

      Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

      Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2925
    5. Suuri tulipalo

      Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2737
    6. Kesäseuraa

      Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

      Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1768
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

      Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

      enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

      On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1574
    Aihe