Olis semmonen ongelma, että tuo kyseinen Trackmania ei aukea enää. Se aukeaa aina ensimmäisellä kerralla kun sen on asentanut, mutta ei sen jälkeen. Olen koittanut asentaa uudelleen, mutta sekään ei auta. Mitä tehdä. Koneessani on Vista.
Trackmania Nations Forerver
Trackmania ongelma
2
502
Vastaukset
- tepa1234
Itsellä kyseinen peli toimi 3 viikkoa hyvin ja sen jälkeen jumittaa kohtaan PLEACE WAIT...
Useampikaan asennus ei ole vikaa poistanut.
Mulla on XP. Eli ei taida olla mikään tyyppivika.
Mistään en ole saanut vastausta omaan ongelmaan.- trackmania_hullu-99
yhellä toisella oli sama ongelma. mut ei tiennyt sielläkään foorumilla kukaan mikä on vika.
ittel on windows 7 kyseinen peli toimii moiteetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292538- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141931Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151733Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731287- 171282
- 1061244
- 93977
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks136901Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20883