Tämä GSM-Suomi siirtyi sinne jonnekin Etelä-Karjalaan. Eikä se lähetä laskuja enää ollenkaan, pariin kuukauteen ei ole tullut. Käyhän se näinkin, mutta jos kyse on virheestä. Ota tästä nyt sitten selvää...
Liekö ongelma?
6
308
Vastaukset
- ZamboPankki
"Tämä GSM-Suomi siirtyi sinne jonnekin Etelä-Karjalaan. Eikä se lähetä laskuja enää ollenkaan, pariin kuukauteen ei ole tullut. Käyhän se näinkin, mutta jos kyse on virheestä. Ota tästä nyt sitten selvää... " No tämä tapaus GSM Suomi.... Ensin tehtiin outo pörssikauppa, sitten tyhjennettiin firman kassa osingonmaksun kautta "kun rahaa ei tarvita". Jätettiin kaikki laskut maksamatta ympäriinsä mukaanlukien Sampo Pankin rahoitusfirma leasing maksujen osalta (Sampo Rahoitus). Noi kytkypuhelimet oli sieltä, jotka nykyään poistuneet GSM Suomen valikoimasta "salaperäisesti". Myös paljon muuta leasing kauppaa epämääräisestä tilassa. Myös GSM Suomen henkilökunna palkat jätettiin maksamatta. Koko IT ulkoistettu laskutusta myöten, laskut jätettiin maksamatta firman IT lukittu = ei lähetetty laskuja kun laskufirman laskut maksamatta. Asiakaskanta numeronsiirto jäissä tuon takia. Joten älä ihmnettele jos puuttuvaa laskua kohta perii n x eri firmaa mahdollisesti idän & baltian voimin.
- Alkuperäinen...
No joo, et silleen... Et sitten parempaa osannut kirjoittaa ja lopputulos parissa rivissä viimeisessä kappaleessa.
Ei ole minun syy, jos GSM-Suomi on kuvauksesi kaltainen.
Tosin kirjoituksesi ei ollut uskottava! Jos joku tarjoaa 3G-puhelimen eurolla, niin kyllä minulla on oikeus hankkia sellainen! GSM-Suomen laskutus tästä Subvent-liittymästä on ollut kyllä kohdallaan, kuukausimaksu 7,90 € sisältää puhelimen käytön eikä liittymä ole mikään "kytky." Soitan hyvin vähän toisellakin puhelimella ja tämä GSM-Suomen 3G-luuri toimii kannettavan tietokoneen modeemina ja sillä en soita ollenkaan puheluita.
Ensi maaliskuussa sopimus lakkaa ja siirryn kokonaan takaisin Saunalahteen, jossa olen ollut asiakkaana n. 10 v. Nimittäin mobiililaajakaista on Saunalahdelta. - ZamboPankki
Alkuperäinen... kirjoitti:
No joo, et silleen... Et sitten parempaa osannut kirjoittaa ja lopputulos parissa rivissä viimeisessä kappaleessa.
Ei ole minun syy, jos GSM-Suomi on kuvauksesi kaltainen.
Tosin kirjoituksesi ei ollut uskottava! Jos joku tarjoaa 3G-puhelimen eurolla, niin kyllä minulla on oikeus hankkia sellainen! GSM-Suomen laskutus tästä Subvent-liittymästä on ollut kyllä kohdallaan, kuukausimaksu 7,90 € sisältää puhelimen käytön eikä liittymä ole mikään "kytky." Soitan hyvin vähän toisellakin puhelimella ja tämä GSM-Suomen 3G-luuri toimii kannettavan tietokoneen modeemina ja sillä en soita ollenkaan puheluita.
Ensi maaliskuussa sopimus lakkaa ja siirryn kokonaan takaisin Saunalahteen, jossa olen ollut asiakkaana n. 10 v. Nimittäin mobiililaajakaista on Saunalahdelta."No joo, et silleen... Et sitten parempaa osannut kirjoittaa ja lopputulos parissa rivissä viimeisessä kappaleessa.
Ei ole minun syy, jos GSM-Suomi on kuvauksesi kaltainen.
Tosin kirjoituksesi ei ollut uskottava! Jos joku tarjoaa 3G-puhelimen eurolla, niin kyllä minulla on oikeus hankkia sellainen! GSM-Suomen laskutus tästä Subvent-liittymästä on ollut kyllä kohdallaan, kuukausimaksu 7,90 € sisältää puhelimen käytön eikä liittymä ole mikään "kytky." Soitan hyvin vähän toisellakin puhelimella ja tämä GSM-Suomen 3G-luuri toimii kannettavan tietokoneen modeemina ja sillä en soita ollenkaan puheluita.
Ensi maaliskuussa sopimus lakkaa ja siirryn kokonaan takaisin Saunalahteen, jossa olen ollut asiakkaana n. 10 v. Nimittäin mobiililaajakaista on Saunalahdelta.
"
No onpahan todiste että missä lähteestä juttu on peräisin. Onpahan myös
varoitettu että puhelimesi/liittymäsi laskuja saatetaan periä 'omituiset' tahot
kuten Fujitsu Service, perintäfirmat, kuluttajille omituinen Sampo Rahoitus jne....
GSM Suomi ei tosiaankaan ole ollut mikään tavanomainen
matkapuhelinoperaattori, tavallisesti tuo bisnes tuottaa aina hyvin eikä ole
kassaongelmia. Mutta omituinen oli tuo kytkybisneskin 3G puhelimia kaupattiin
'edullisesti' mutta eipä maksanut pelkästään tuota 1 EUR sekä olikin kytkylukittu
kuumaliimatuin SIM kortein missä kaamee poru. Puhumattakaan siitä
että kaupattiin 3G puhelimia mutta DNA verkoilta oli ostettu vain 2G käyttöoikeus,
3G verkkoon noilla ei päässyt. - Sama keskustelun avaaja
ZamboPankki kirjoitti:
"No joo, et silleen... Et sitten parempaa osannut kirjoittaa ja lopputulos parissa rivissä viimeisessä kappaleessa.
Ei ole minun syy, jos GSM-Suomi on kuvauksesi kaltainen.
Tosin kirjoituksesi ei ollut uskottava! Jos joku tarjoaa 3G-puhelimen eurolla, niin kyllä minulla on oikeus hankkia sellainen! GSM-Suomen laskutus tästä Subvent-liittymästä on ollut kyllä kohdallaan, kuukausimaksu 7,90 € sisältää puhelimen käytön eikä liittymä ole mikään "kytky." Soitan hyvin vähän toisellakin puhelimella ja tämä GSM-Suomen 3G-luuri toimii kannettavan tietokoneen modeemina ja sillä en soita ollenkaan puheluita.
Ensi maaliskuussa sopimus lakkaa ja siirryn kokonaan takaisin Saunalahteen, jossa olen ollut asiakkaana n. 10 v. Nimittäin mobiililaajakaista on Saunalahdelta.
"
No onpahan todiste että missä lähteestä juttu on peräisin. Onpahan myös
varoitettu että puhelimesi/liittymäsi laskuja saatetaan periä 'omituiset' tahot
kuten Fujitsu Service, perintäfirmat, kuluttajille omituinen Sampo Rahoitus jne....
GSM Suomi ei tosiaankaan ole ollut mikään tavanomainen
matkapuhelinoperaattori, tavallisesti tuo bisnes tuottaa aina hyvin eikä ole
kassaongelmia. Mutta omituinen oli tuo kytkybisneskin 3G puhelimia kaupattiin
'edullisesti' mutta eipä maksanut pelkästään tuota 1 EUR sekä olikin kytkylukittu
kuumaliimatuin SIM kortein missä kaamee poru. Puhumattakaan siitä
että kaupattiin 3G puhelimia mutta DNA verkoilta oli ostettu vain 2G käyttöoikeus,
3G verkkoon noilla ei päässyt.Nyt jo monta kertaa olen kuullut, että nuo GSM-Suomen puhelimet olisivat jotakin kytkyjä, SIM-kortin kuumaliimaus yms. paskaa.
Miksi tällaista virheellistä tietoa jatkuvasti levitetään?! Mene hoitoon ja ota lääkkeesi, se olisi sulle parasta.
Eli oma 3G-puhelimeni ei sisällä yhtäkään noista em. Omituisia ovat muutenkin, sun sairaasta päästä lähtöisin. - juttu aika
Sama keskustelun avaaja kirjoitti:
Nyt jo monta kertaa olen kuullut, että nuo GSM-Suomen puhelimet olisivat jotakin kytkyjä, SIM-kortin kuumaliimaus yms. paskaa.
Miksi tällaista virheellistä tietoa jatkuvasti levitetään?! Mene hoitoon ja ota lääkkeesi, se olisi sulle parasta.
Eli oma 3G-puhelimeni ei sisällä yhtäkään noista em. Omituisia ovat muutenkin, sun sairaasta päästä lähtöisin.monessa paikassa kerrottua joten tuskin se ihan tuubaa sentään on. Ei kaikki sentään ole täyttä soopaa vaikka onkin netissä kirjoitettuna.
- ex-sånera-asiakas
Alkuperäinen... kirjoitti:
No joo, et silleen... Et sitten parempaa osannut kirjoittaa ja lopputulos parissa rivissä viimeisessä kappaleessa.
Ei ole minun syy, jos GSM-Suomi on kuvauksesi kaltainen.
Tosin kirjoituksesi ei ollut uskottava! Jos joku tarjoaa 3G-puhelimen eurolla, niin kyllä minulla on oikeus hankkia sellainen! GSM-Suomen laskutus tästä Subvent-liittymästä on ollut kyllä kohdallaan, kuukausimaksu 7,90 € sisältää puhelimen käytön eikä liittymä ole mikään "kytky." Soitan hyvin vähän toisellakin puhelimella ja tämä GSM-Suomen 3G-luuri toimii kannettavan tietokoneen modeemina ja sillä en soita ollenkaan puheluita.
Ensi maaliskuussa sopimus lakkaa ja siirryn kokonaan takaisin Saunalahteen, jossa olen ollut asiakkaana n. 10 v. Nimittäin mobiililaajakaista on Saunalahdelta."Jos joku tarjoaa 3G-puhelimen eurolla, niin kyllä minulla on oikeus hankkia sellainen! GSM-Suomen laskutus tästä Subvent-liittymästä on ollut kyllä kohdallaan, kuukausimaksu 7,90 € sisältää puhelimen käytön eikä liittymä ole mikään "kytky." "
Liittymähän on nimenomaan kytky, minimilaskutus 7,90 €/kk
Olisi sunkin kannattanut pysyä kokonaan Saunalahdella, sillä eihän tuo euron puhelin ole muuta kuin markkinointikikka, se vastaa käytännössä sitä, että puhelin maksaa 190,60 euroa ja kaupan päälle puheaikaa 7,90 eurolla per kk, ja puheen hinta ei ole käytännössä kilpailukykyinen johtuen mm. minuuttilaskutuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh173976Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835- 67787
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538