Liekö ongelma?

GSM-Suomi

Tämä GSM-Suomi siirtyi sinne jonnekin Etelä-Karjalaan. Eikä se lähetä laskuja enää ollenkaan, pariin kuukauteen ei ole tullut. Käyhän se näinkin, mutta jos kyse on virheestä. Ota tästä nyt sitten selvää...

6

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZamboPankki

      "Tämä GSM-Suomi siirtyi sinne jonnekin Etelä-Karjalaan. Eikä se lähetä laskuja enää ollenkaan, pariin kuukauteen ei ole tullut. Käyhän se näinkin, mutta jos kyse on virheestä. Ota tästä nyt sitten selvää... " No tämä tapaus GSM Suomi.... Ensin tehtiin outo pörssikauppa, sitten tyhjennettiin firman kassa osingonmaksun kautta "kun rahaa ei tarvita". Jätettiin kaikki laskut maksamatta ympäriinsä mukaanlukien Sampo Pankin rahoitusfirma leasing maksujen osalta (Sampo Rahoitus). Noi kytkypuhelimet oli sieltä, jotka nykyään poistuneet GSM Suomen valikoimasta "salaperäisesti". Myös paljon muuta leasing kauppaa epämääräisestä tilassa. Myös GSM Suomen henkilökunna palkat jätettiin maksamatta. Koko IT ulkoistettu laskutusta myöten, laskut jätettiin maksamatta firman IT lukittu = ei lähetetty laskuja kun laskufirman laskut maksamatta. Asiakaskanta numeronsiirto jäissä tuon takia. Joten älä ihmnettele jos puuttuvaa laskua kohta perii n x eri firmaa mahdollisesti idän & baltian voimin.

      • Alkuperäinen...

        No joo, et silleen... Et sitten parempaa osannut kirjoittaa ja lopputulos parissa rivissä viimeisessä kappaleessa.

        Ei ole minun syy, jos GSM-Suomi on kuvauksesi kaltainen.

        Tosin kirjoituksesi ei ollut uskottava! Jos joku tarjoaa 3G-puhelimen eurolla, niin kyllä minulla on oikeus hankkia sellainen! GSM-Suomen laskutus tästä Subvent-liittymästä on ollut kyllä kohdallaan, kuukausimaksu 7,90 € sisältää puhelimen käytön eikä liittymä ole mikään "kytky." Soitan hyvin vähän toisellakin puhelimella ja tämä GSM-Suomen 3G-luuri toimii kannettavan tietokoneen modeemina ja sillä en soita ollenkaan puheluita.

        Ensi maaliskuussa sopimus lakkaa ja siirryn kokonaan takaisin Saunalahteen, jossa olen ollut asiakkaana n. 10 v. Nimittäin mobiililaajakaista on Saunalahdelta.


      • ZamboPankki
        Alkuperäinen... kirjoitti:

        No joo, et silleen... Et sitten parempaa osannut kirjoittaa ja lopputulos parissa rivissä viimeisessä kappaleessa.

        Ei ole minun syy, jos GSM-Suomi on kuvauksesi kaltainen.

        Tosin kirjoituksesi ei ollut uskottava! Jos joku tarjoaa 3G-puhelimen eurolla, niin kyllä minulla on oikeus hankkia sellainen! GSM-Suomen laskutus tästä Subvent-liittymästä on ollut kyllä kohdallaan, kuukausimaksu 7,90 € sisältää puhelimen käytön eikä liittymä ole mikään "kytky." Soitan hyvin vähän toisellakin puhelimella ja tämä GSM-Suomen 3G-luuri toimii kannettavan tietokoneen modeemina ja sillä en soita ollenkaan puheluita.

        Ensi maaliskuussa sopimus lakkaa ja siirryn kokonaan takaisin Saunalahteen, jossa olen ollut asiakkaana n. 10 v. Nimittäin mobiililaajakaista on Saunalahdelta.

        "No joo, et silleen... Et sitten parempaa osannut kirjoittaa ja lopputulos parissa rivissä viimeisessä kappaleessa.

        Ei ole minun syy, jos GSM-Suomi on kuvauksesi kaltainen.

        Tosin kirjoituksesi ei ollut uskottava! Jos joku tarjoaa 3G-puhelimen eurolla, niin kyllä minulla on oikeus hankkia sellainen! GSM-Suomen laskutus tästä Subvent-liittymästä on ollut kyllä kohdallaan, kuukausimaksu 7,90 € sisältää puhelimen käytön eikä liittymä ole mikään "kytky." Soitan hyvin vähän toisellakin puhelimella ja tämä GSM-Suomen 3G-luuri toimii kannettavan tietokoneen modeemina ja sillä en soita ollenkaan puheluita.

        Ensi maaliskuussa sopimus lakkaa ja siirryn kokonaan takaisin Saunalahteen, jossa olen ollut asiakkaana n. 10 v. Nimittäin mobiililaajakaista on Saunalahdelta.
        "

        No onpahan todiste että missä lähteestä juttu on peräisin. Onpahan myös
        varoitettu että puhelimesi/liittymäsi laskuja saatetaan periä 'omituiset' tahot
        kuten Fujitsu Service, perintäfirmat, kuluttajille omituinen Sampo Rahoitus jne....

        GSM Suomi ei tosiaankaan ole ollut mikään tavanomainen
        matkapuhelinoperaattori, tavallisesti tuo bisnes tuottaa aina hyvin eikä ole
        kassaongelmia. Mutta omituinen oli tuo kytkybisneskin 3G puhelimia kaupattiin
        'edullisesti' mutta eipä maksanut pelkästään tuota 1 EUR sekä olikin kytkylukittu
        kuumaliimatuin SIM kortein missä kaamee poru. Puhumattakaan siitä
        että kaupattiin 3G puhelimia mutta DNA verkoilta oli ostettu vain 2G käyttöoikeus,
        3G verkkoon noilla ei päässyt.


      • Sama keskustelun avaaja
        ZamboPankki kirjoitti:

        "No joo, et silleen... Et sitten parempaa osannut kirjoittaa ja lopputulos parissa rivissä viimeisessä kappaleessa.

        Ei ole minun syy, jos GSM-Suomi on kuvauksesi kaltainen.

        Tosin kirjoituksesi ei ollut uskottava! Jos joku tarjoaa 3G-puhelimen eurolla, niin kyllä minulla on oikeus hankkia sellainen! GSM-Suomen laskutus tästä Subvent-liittymästä on ollut kyllä kohdallaan, kuukausimaksu 7,90 € sisältää puhelimen käytön eikä liittymä ole mikään "kytky." Soitan hyvin vähän toisellakin puhelimella ja tämä GSM-Suomen 3G-luuri toimii kannettavan tietokoneen modeemina ja sillä en soita ollenkaan puheluita.

        Ensi maaliskuussa sopimus lakkaa ja siirryn kokonaan takaisin Saunalahteen, jossa olen ollut asiakkaana n. 10 v. Nimittäin mobiililaajakaista on Saunalahdelta.
        "

        No onpahan todiste että missä lähteestä juttu on peräisin. Onpahan myös
        varoitettu että puhelimesi/liittymäsi laskuja saatetaan periä 'omituiset' tahot
        kuten Fujitsu Service, perintäfirmat, kuluttajille omituinen Sampo Rahoitus jne....

        GSM Suomi ei tosiaankaan ole ollut mikään tavanomainen
        matkapuhelinoperaattori, tavallisesti tuo bisnes tuottaa aina hyvin eikä ole
        kassaongelmia. Mutta omituinen oli tuo kytkybisneskin 3G puhelimia kaupattiin
        'edullisesti' mutta eipä maksanut pelkästään tuota 1 EUR sekä olikin kytkylukittu
        kuumaliimatuin SIM kortein missä kaamee poru. Puhumattakaan siitä
        että kaupattiin 3G puhelimia mutta DNA verkoilta oli ostettu vain 2G käyttöoikeus,
        3G verkkoon noilla ei päässyt.

        Nyt jo monta kertaa olen kuullut, että nuo GSM-Suomen puhelimet olisivat jotakin kytkyjä, SIM-kortin kuumaliimaus yms. paskaa.

        Miksi tällaista virheellistä tietoa jatkuvasti levitetään?! Mene hoitoon ja ota lääkkeesi, se olisi sulle parasta.

        Eli oma 3G-puhelimeni ei sisällä yhtäkään noista em. Omituisia ovat muutenkin, sun sairaasta päästä lähtöisin.


      • juttu aika
        Sama keskustelun avaaja kirjoitti:

        Nyt jo monta kertaa olen kuullut, että nuo GSM-Suomen puhelimet olisivat jotakin kytkyjä, SIM-kortin kuumaliimaus yms. paskaa.

        Miksi tällaista virheellistä tietoa jatkuvasti levitetään?! Mene hoitoon ja ota lääkkeesi, se olisi sulle parasta.

        Eli oma 3G-puhelimeni ei sisällä yhtäkään noista em. Omituisia ovat muutenkin, sun sairaasta päästä lähtöisin.

        monessa paikassa kerrottua joten tuskin se ihan tuubaa sentään on. Ei kaikki sentään ole täyttä soopaa vaikka onkin netissä kirjoitettuna.


      • ex-sånera-asiakas
        Alkuperäinen... kirjoitti:

        No joo, et silleen... Et sitten parempaa osannut kirjoittaa ja lopputulos parissa rivissä viimeisessä kappaleessa.

        Ei ole minun syy, jos GSM-Suomi on kuvauksesi kaltainen.

        Tosin kirjoituksesi ei ollut uskottava! Jos joku tarjoaa 3G-puhelimen eurolla, niin kyllä minulla on oikeus hankkia sellainen! GSM-Suomen laskutus tästä Subvent-liittymästä on ollut kyllä kohdallaan, kuukausimaksu 7,90 € sisältää puhelimen käytön eikä liittymä ole mikään "kytky." Soitan hyvin vähän toisellakin puhelimella ja tämä GSM-Suomen 3G-luuri toimii kannettavan tietokoneen modeemina ja sillä en soita ollenkaan puheluita.

        Ensi maaliskuussa sopimus lakkaa ja siirryn kokonaan takaisin Saunalahteen, jossa olen ollut asiakkaana n. 10 v. Nimittäin mobiililaajakaista on Saunalahdelta.

        "Jos joku tarjoaa 3G-puhelimen eurolla, niin kyllä minulla on oikeus hankkia sellainen! GSM-Suomen laskutus tästä Subvent-liittymästä on ollut kyllä kohdallaan, kuukausimaksu 7,90 € sisältää puhelimen käytön eikä liittymä ole mikään "kytky." "

        Liittymähän on nimenomaan kytky, minimilaskutus 7,90 €/kk
        Olisi sunkin kannattanut pysyä kokonaan Saunalahdella, sillä eihän tuo euron puhelin ole muuta kuin markkinointikikka, se vastaa käytännössä sitä, että puhelin maksaa 190,60 euroa ja kaupan päälle puheaikaa 7,90 eurolla per kk, ja puheen hinta ei ole käytännössä kilpailukykyinen johtuen mm. minuuttilaskutuksesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe